Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helkkari :( Päiväkodista ilmoitettiin että pk on kiinni kolme viikkoa

Vierailija
20.11.2009 |

joulun aikaan! Tänä aikana minun lapselleni on varattu paikka 7 km päässä sijaitsevasta vieraasta päiväkodista. Minulla ei ole autoa ja julkiset kulkevat olemattomasti (noin kerran kahdessa tunnissa). Meillä on tässä vieressä päiväkoti, koti, kauppa ja minun työpaikka. Kaikki on ollut kätevää kunnes... Lapseni on lisäksi arka ja vasta elokuussa aloitti päivähoidon (täytettyään 3v heinäkuun lopulla), on vihdoin sopeutunut päiväkotiinsa ja nyt tulee tämä :( En todellakaan tiedä miten tämän järjestän. Ehkä me kuljetaan sitten päivittäin taksilla tuo väli. Hieman kallista kyllä, näin lähihoitajan palkasta otettuna.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä asia kysyttiin jo pari viikkoa sitten.

Seuraavaksi kysyvät hiihtoloman ajasta. Varaudu et aina kunon pyhiä haluavat tietää tarvitseeko lapsesi seuraavana arkipäivänä hoitoa vai ei.

Olihan teillä varmaan syyslomankin aikaan kysely tarvitseeko lapsesi hoitoa vai ei.

kesällä on kans suurin osa päiväkodeista suljettu ja vanhemmat roudaa muksuja vieraaseen paikkaan.

Mut oikesati se ei ole lapsille kauheaa.

Meno siellä todella rentoa. Omasta päiväkodista tuttu aikuinen paikalla ainakin osan päivää.

Päivystyksessä on lapsia ympäri kaupunkia ja lapset leikkivät todella nätisti keksenään.

Meillä lapsi ollut monta kertaa päivystyksessä ja kivaa oli ollut.

Ymmärrän et on hankala kuljettaa,mut eihän tuo nyt niin montaa kertaa ole.

Vierailija
22/26 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain naapurilla on lapsi menossa samaan paikkaan autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun aikaan! Tänä aikana minun lapselleni on varattu paikka 7 km päässä sijaitsevasta vieraasta päiväkodista. Minulla ei ole autoa ja julkiset kulkevat olemattomasti (noin kerran kahdessa tunnissa). Meillä on tässä vieressä päiväkoti, koti, kauppa ja minun työpaikka. Kaikki on ollut kätevää kunnes... Lapseni on lisäksi arka ja vasta elokuussa aloitti päivähoidon (täytettyään 3v heinäkuun lopulla), on vihdoin sopeutunut päiväkotiinsa ja nyt tulee tämä :( En todellakaan tiedä miten tämän järjestän. Ehkä me kuljetaan sitten päivittäin taksilla tuo väli. Hieman kallista kyllä, näin lähihoitajan palkasta otettuna.

Meillä järjestyi kimpakyyti pväkodin evakkomatkan ajaksi kuukaudeksi kun tuli remontti ja muissa pväkodeissa ei ollut tilaa. Vanhemmat laittaa aamulla lapsen taksiin ja pväkoti ottaa taksista pois, sama toistepäin takaisin tullessa. kaamea puljaaminen vaan turvaistuinten kanssa.

Vierailija
24/26 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunta on tehnyt velvollisuutensa, tarjonnut hoitopaikan. Ota tai jätä.

Vierailija
25/26 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä järjestyi kimpakyyti pväkodin evakkomatkan ajaksi kuukaudeksi kun tuli remontti ja muissa pväkodeissa ei ollut tilaa. Vanhemmat laittaa aamulla lapsen taksiin ja pväkoti ottaa taksista pois, sama toistepäin takaisin tullessa. kaamea puljaaminen vaan turvaistuinten kanssa.

Aina voi kysyä, mutta kunnan ensisijainen velvollisuus on järjestää hoitopaikka, ei kuljetuksia.

Vierailija
26/26 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia toi valitettavasti on.