Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskaltaako sikainf. hoitoon käyttää tulehduskipulääkkeitä?
20.11.2009 |
6-vuotiaallani on nyt luultavasti tämä SI, alkanut tänään. Kuumetta nyt 38,6. Uskallanko lääkitä häntä Pronaxenilla, kun on aika kipeän oloinen???
En tiedä, onkö täällä palstalla jo ollut juttua tästä, mutta Japanista on liikkunut sellainen huhu, että tulehduskipulääkkeet (eli esim Burana) yhdessä sikainfluenssa-oireiden kanssa voivat aiheuttaa nopean kunnon huononemisen ja jopa kuoleman. Siis Pronaxen on myös tulehduskipulääke, uskaltaako siis käyttää???
löytyy mm. täältä http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=146
Kommentit (2)
Tai siis en ainakaan tuon linkin tietojen perusteella olisi antamatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
soittamaan sikainfluenssa-neuvontapuhelimeen tai apteekkiin. Täältä voi saada tosi ristiriitaisia ja vääriäki neuvoja, älä niihin luota. Nyt soittamaan!