V***U!!!!!!!!!!!!!
14-v oli sitten kuitenkin pöllinyt 8-v:n puhelimen vaikka kuinka intti vastaan! Äsken napsahti meiliin ilmoitus SAunalahdelta suoraveloituksesta, 179e!!!!!
Poikaystävän kanssa tekstailuun ja juoruiluun... Voi v**un v**un V****U!!!!!!!!!!!
Mun normi puhelinlasku -sisältäen tämän 8v osuuden- on maksimissaan vähän päälle 40e. Voi JUMA****A!!!
Tekis mieli kuristaa toi kakara AAAAAAAAAARRRRRRRGGGGHGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA on kehdannut koko ajan väittää ettei tiedä missä kyseinen puhelin on. Mitä helvettiä mä teen tolle pennulle, tekis mieli lähettää jonnekkin kasvatuslaitokseen, voi kilin kellit...!!!
On jäänyt aiemminkin kiinni vastaavasta, ei kyllä läheskään noin pahasta. Lupasi ehdottomasti parantaa tapansa. Oma kännykkä on, mutta siinä saldoraja 20e kestää tasan 12:sta puoleenpäivään.... Voi perseensuti.
En jaksa edes raivota sille, sanoin vaan että olen niin pettynyt etten osaa sanoin kuvailla ja että alkaa miettiä millä maksaa, mulla ei ole rahaa tollaiseen, kun muutenkin saa miettiä joka ikisen pennin mihin käyttää...
Kaikki mahdolliset rangaistukset on kokeiltu, en keksi enää mitään.
Onko ehdotuksia?
Please.
Kiitos.
Kommentit (3)
maksaa tosiaan itse aiheuttamansa laskun, lisäksi pistäisin kännykän ainakin kuukaudeksi käyttökieltoon kokonaan, mikäli mahdollista. Myös jonkinlainen kotiaresti tai viikkorahattomuus (menee siis tuo laskuun) vois olla paikallaan, ihan miten teillä nyt yleensä toimitaan tai millasia menoja tällä teidän teinillä onkaan.
Oma vielä niin pieni, ettei oo tälläsiä tarvinnu miettiä. Mut onhan se jotenkin tehtävä hälle selväksi että väärin todellakin teki. Ja että valheista tuppaa jäämään kiinni.
mutta ei korvaansa lotkauta.. en tajua miten joku voi olla noin kovapäinen ja tuntuu että mikään ei merkitse mitään kun ei millään opi... Taidan soittaa jonnekkin auttavaan puhelimeen, meidän vanhempien keinot on loppu. Olleet jo näköjään kauan.
Ihan pienestä asti on ollut niin omapäinen ettei mitään rajaa, vaikka kuria on pidetty, hyvällä ja pahalla. Koulussa pärjää kuitenkin tosi hyvin, että älyä kyllä löytyy.
No nyt lähtee sitten viimeisetkin kamat, vien huoneesta ovenkin. Siinähän ihmettelee sitten.
t. ap
tuossa iässä saa sitäkin alkaa harjoitella, kun kerran on niin aikuista jo.