Oletko ulkonäöllisesti kauniimpi kuin miehesi ex?
Kommentit (56)
olen fiksumpi. Jälkimmäistä siis on sanonut mieheni.
pieni ja pyöreä voi olla kauniimpi kuin hoikka, pitkä ja siro...
olen ruma kuin susi mutta näköjään mukavampi.
onneks lapsesta tuli nätti :) sai isin geenit.
en ole nähnyt miehen exää yli 20 vuoteen, mutta silloin aikanaan olin kauniimpi.
epäilempä..Sellainen selluliitti, mandariini reisi, leveä bebainen ja riippa tissinen laiva ja jos vastassa olis tollanen sanotaan 175cm ja jotain 56kg hoikka nätti missinmittainen typykkä niin veikkaan että tää hoikka kyllä ois se kauniimpi
pieni ja pyöreä voi olla kauniimpi kuin hoikka, pitkä ja siro...
Ainakin olen 10 vuotta nuorempi kuin mieheni ex. Eli tavallaan kauniimpi, kun en ole vielä rupsahtanut. Miehen exällä myös alkoholiongelma, joka on rupsauttanut aika tehokkaasti. Minun ikäisenäni, sekä raittiina tosin ehkä on ollut minua kauniimpi.
Omasta mielestäni kaksi miehen edellistä naisystävää ovat kyllä olleet jollain tapaa kauniita, toinen ehkä enemmänkin söpö. Mutta tiedän olevani kauniimpi.
Toinen eksistä on ihonut paljon ja jostain syystä olen siitä tyytyväinen. Jollain tapaa kai epäilen että saattaa alkaa vanha suola janottaa, tai mies saattaa alkaa vertailla, joten tahdon olla parempi.
Typerää, mutta totta!
Hänellä on punaiset hiukset ja hän on pieni ja siro. Minä taas olen vaalea, pitkä ja hoikka ja tietääkseni olen ihan kivan näköinenkin.
En saa siitä erityistä mielihyvää, mutta saattaisi olla, että jos olisin selkeästi rumempi, asia vaivaisi minua HIEMAN. Olen itse asiassa objektiivisesti ajatellen kauniimpi kuin yksikään mieheni entisistä lukuun ottamatta erästä hänen varhaisimmista (tyyliin yläasteihastus) tyttöystävistä, joka oli silloin todella kaunis tyttö ja on nykyään äärimmäisen kaunis nainen: paljon kauniimpi kuin minä. Eipä juuri haittaa.
ps. Miehen exät ovat muuten kaikki mukavia, ja olemme harvakseltaan yhteydessä heihin ihan pariskuntana.
voi itse objektiivisesti arvioida.
Ex on vaalea ja keskimittainen. Liian laiha. Siis oikeasti todella laiha. Lähes anorektikon näköinen vaikkei anoreksiaa sairastakaan. Ex on vaalea joka tavalla eikä edes meikkaa. Siis sen silmäripset, kulmakarvat jne. Hiiren näköinen rumasti sanottuna.
Joten kyllä, koen jonkinlaista mielihyvääkin asiasta. Ei mies ainakaan huonompaan vaihtanut.
ellei jotainparin viikon mittaista käsikädessä yläasteella lasketa mukaan, en muist hänen ulkonäköään, jos olen kauniimpi niin tottakai saan siitä mielihyvää, olenhan n ormaali nainen! =)
Miehen mielestä kyllä, mutta hänen exänsä on juuri nainen minun makuuni:-) Pieni, tumma ja kurvikas (olen kyllä tällainen itsekin, mutta miehen exä on vain nätimpi).
Ei harmita, jos se olisi siis sopiva vastakysymys tuohon ap:n mielihyväkysymykseen, sillä ulkonäkö ei minun mielestäni ole avainasia suhteessa.
Onko se vai ihan yleistä asioida miehen exien kanssa? Täytyykin ottaa puheeksi ukon kanssa jos vaikka järkättäs pienet illanistujaiset...
Olemme aika erilaisia j amikä sitten on kaunista tai kauniimpaa....en tiedä. Eikä asialla mielestäni ole edes väliä.