Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ulkonäöllisesti kauniimpi kuin miehesi ex?

Vierailija
19.11.2009 |

Jos olet saatko siitä mielihyvää?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilempä..Sellainen selluliitti, mandariini reisi, leveä bebainen ja riippa tissinen laiva ja jos vastassa olis tollanen sanotaan 175cm ja jotain 56kg hoikka nätti missinmittainen typykkä niin veikkaan että tää hoikka kyllä ois se kauniimpi

pieni ja pyöreä voi olla kauniimpi kuin hoikka, pitkä ja siro...

selluliitti ei ole kiloista kiinni, sitä löytyy kyllä hoikiltakin. Ja jos lähdetään noin hölmöihin vertauksiin, niin kyllä pieni ja sopivista paikoista pyöreä, eli kunnolla kurvikas nainen on paljon kauniimpi, kuin esim. 180 cm huonoryhtinen "läskiluuranko", eli sellainen valju ja veltto tapaus, joka ei ole ikänänsä liikuntaa harrastanut, ja joka on vain löllö kerros luiden ympäri käärittynä.

Vierailija
22/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi huomattavasti älykkäämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin kuvista nähnyt, ihan nätti se on, niinkuin minäkin kai.

Jos olisi huomattavasti minua kauniimpi niin tunnustan että harmittaisi. Ei olla tultu kasvotusten koskaan.

Itselläni riittää kysyntää, se on hyvää lääkettä mustasukkaiselle luonnolleni.

Vierailija
24/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä ylipainoa 30 kg, mulla 10 kg. Eksä varmaan kasvoistaan nätimpi/söpömpi, mutta on muuten sellainen hompsantuu ja mua 12 vuotta vanhempi.

Sanotaanko näin, että parikymppisenä varmasti oli nätimpi kuin minä samassa iässä.

Vierailija
25/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän ex:n olen nähnyt kerran ja omasta mielestäni olen nätimpi. Muista existä en tiedä, paitsi yhden olen nähnyt monesti telkkarissa ja lehdissä, kun se on näyttelijä ja aika samaa tasoa ehkä kuin minä. Mies ei puhu koskaan existään mitään ja minulle on ihan sama, olenko nätimpi vai en.

Vierailija
26/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme saaneet jopa monta lasta ja kaikkien lasten jälkeen olen palautunut erinomaisesti.

Exät ovat kateudesta vihreitä kun minä sain miehen, kenestä he eivät saaneet pidettyä kiinni ja hänen kanssaan vielä lapset ja avioliitonkin.

Käytin/käytän omaa ulkonäköäni ihan härskisti hyväkseni omassa liitossani ja muussakin elämässäni. Niillä korteilla on pelattava, jotka on annettu ;)

Vierailija
27/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa olla olematta kauniimpi.

Vierailija
28/56 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut suoraan sanoen lempattiin ja kuvittelin että hänen uusi naisensa olisi minua kauniimpi. Sanoin tämän epäilykseni varmana katkerasta tappiosta silloiselle miehelle, joka sanoi että sitä hän ei kyllä ole.

Ex-mieheni on nykyisin ulkonäöltään tavallisemman, vanhemman, vähemmän koulutetumman, mutta hänelle varmasti luonteeltaan sopivamman naisen kanssa.

:) Elämä on.

Vierailija
29/56 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja hoikka. Mä olen tanakka ja lyhyempi. Mutta olen tasapainoisempi, kouluttautunut, loogisempi ja mun kanssa on kuulemma helpompi elää. Edellinen liitto kesti 3 v, ( 4 v yhdessä) meidän 11 ( 18 v) yhdessä.

Vierailija
30/56 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en tiedä. Jossain kuvissa olen nähnyt, mutta en ole edes ajatellut asiaa. Kauneus on katsojan silmässä, enkä ole niin ulkonäkökeskeinen, että viitsisin pohtia asiaa.

Vierailija
31/56 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieluummin itseni kuin hänen näköinen, mutten rupea mihinkään kauneusjärjestykseen meitä laittamaan. Molemmat ollaan nättejä, hän ehkä luonnollisempi kun ei meikkaa ja muutenkin aikuismaisempi tyyli yms, itse nuorekkaampi ja meikkaan. Kummankin ulkonäössä varmasti hyvät puolensa. Tummia olemme molemmat, itsellä luonnonkihara tukka ja hänellä piikkisuora. Hän käyttää silmälaseja ja minä piilolinssejä. Niin ja en saa minkäänlaista mielihyvää, olin sitten paremman tai huonomman näköinen kuin tämä kyseinen nainen,

Vierailija
32/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa.

Vierailija
33/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka ja pitkä ja siro.

miehen ex oli pieni ja pyöreä tai on edelleenkin ja olen omasta myös muiden mielestä häntä kauniimpi, mutta eihän se vaikuta mitenkään mihinkään niin mitäs mielihyvää siitä tulisi saada?

Vierailija
34/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on söpö; tummat silmät, pitkät ripset ja tumma laineikas tukka. 160cm pitkä ja hoikka.

Minä puolestani olen myös söpö, vihreät silmät, vaaleat auringon raidoittamat hiukset. 160cm ja hoikka. Erilaisia ollaan vaan, molemmat mukavan näköisiä.

Vierailija
35/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meinasin tulla vastaamaan, että mieheni on paremman näköinen. Uskon silti olevani kauniimpi kuin mieheni ex. =)

Vierailija
36/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikempi ja pidempi

ehkä mä sitten olen muuten mukava

Vierailija
37/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex oli pieni ja pyöreä tai on edelleenkin ja olen omasta myös muiden mielestä häntä kauniimpi, mutta eihän se vaikuta mitenkään mihinkään niin mitäs mielihyvää siitä tulisi saada?

Vierailija
38/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei nimittäin ole exää, olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä.

Enkä nyt erityisemmin saa aiheesta mielihyvää.

Vierailija
39/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on huomattavan kaunis, mutta melko itsekeskeinen, minä olen huomattavan tavis mutta perhekeskeinen.

Vierailija
40/56 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni ja pyöreä voi olla kauniimpi kuin hoikka, pitkä ja siro...