Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SI rokotetta ei enää oteta

Vierailija
19.11.2009 |

Kiinnitin tänään huomiota että meidän kunnan rokottamossa ei tänään käynyt juuri ketään vaikka rokotetta tarjottiin jo lähes kaikille ryhmille. Ilmeisesti alkuhuuman jälkeen ihmiset ovat punninneet asian tarpeellisuuden uudelleen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä päivänä, kun rokotetta tarjottiin omaan ryhmään kuuluville.

Niin minäkin tein. Jonotin tunnin lapsille rokotusta, seuraavana päivänä jonoja ei ollut. Nyt epidemian ollessa täysillä päällä, yhdelläkin päivällä on merkitystä.

Vierailija
2/6 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm... terve ku pukki ite ainakin olen ilman rokotustakin ja riskiryhmään kuulun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi tänään terveiden alle 3-vuotiaiden rokotus (Hämeessä). Itse olin jonottamassa samassa tilassa hammaslääkäriin. Ei kyllä jonoksi asti rokotuksen ottajia ollut vaikka rokotukset oli alkanut tunti sitten. Kun tulin niin siellä ei ollut ketään, mutta myöhemmin siellä oli parhaimmillaan kahden ihmisen jono. Itse muuten jonotin hammaslääkäriin 40min (toki olin tyytyväinen että edes pääsin särkypotilaana johonkin väliin).

Vierailija
4/6 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä juuri hämeessä myös, pikkupaikkakunnalla kun oli alle 3-vuotiaiden rokotukset reilu viikko sitten niin jonossa oli koko ajan arviolta 30 rokotettavaa. Nyt on eletty viikko eteenpäin niin onko tauti jo sairastettu vai eikö rokote enään kelpaa.

Vierailija
5/6 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on kumma että näin neuvolan asiakkaana ei olisi rokotettavia: Olihan niitä!

Itse olin omassa rokotusjonossa ekan tunnin aikana 30. jonottaja, jälkeeni oli koko päivälle hommaa tädeillä. Oli peruneet mm. soittoaikansa rokotepäivältä.

Seuraavalla viikolla oli alle 3- vuotiaat riskilapset, ei ollut sielä mutta tällä viikolla terveet alle 3- vuotiaamme sai rokotteen ja jälleen sama menestys aamulla kuin raskaana olevilla. TOSIN: nyt oli yksi rokottaja enempi paikalla, joten ehkä hiukan enempi osaaottajia? Mutta onhan noita alle 3- vuotiaita alueellamme enempi kuin raskaana olevia..

Ensiviikolla mennään jälleen jonottamaan: yli 3- vuotiaamme saa rokotteensa.

Silloin luultavasti perheissä enempi rokotettavia lapsia, joten aikaa kuluu siihen luultavasti enempi?

Meilläpäin on neuvoloissa lapset ja raskaana olevat käyneet piikillä, ei terveyskeskuksissa.

Ja mahtaako missään olla koko päivää jonoja?

Lapset on syömässä, nukkumassa päiväunia jne.

Vierailija
6/6 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan vain koska mahdollisesti aloitetaan 24-> rokotus. Eli eipä näy enää jonoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän