Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALKUVUODEN YRITTÄJÄT :)

05.01.2009 |

Moikka!

Mitäs kaikille "vanhoille" sekä uusille, tervetuloa ketjuun, kuuluu??

Täällä siis jatketaan hoitoja ja yrittämistä..

Vois ihan ensi aloittaa esittelyllä, jos seuraavat tekisi saman niin pysyttäs asioissa perillä :)

ANEN 25+M28, Y(yritystä) 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikkukakkosesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Jatkokeskustelu aika 13.1. Syy: PCO

Mulla oli kumma juttu tässä ed. kierrossa...TAISIN MEINAAN 99% VARMUUDELLA OVULOIDA!! IHAN ITSE!! ILMAN APUJA!!

Oireet oli sen mukaiset, mut en tikutellu. Ja sitten menkat alkoi kun nakutettu kp29, mitä ne ei ikinä ole tehneet!! Kierto vähintään 35-60 ilman avustusta!!

Ja nyt vuodan kun seula..en oo koskaan ees vuotanut näin!! Mitähän on tapahtunut?!!?

Hoitotauolla siis siihen saakka, kun kuullaan mitä ensi vkolla sovitaan.

Nyt menossa kp2.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin punktiossa, joka ei sattunut yhtään. Kotona otin sitten panadolia iltapäivällä, kun alkoi vähän juilia alavatsassa, mutta tosi hienosti meni siis. Folleja löytyi 5+8 ja niistä 12 munasolua. En sitten tiedä montako oli kypsiä, mutta se selvinnee loppuviikosta. Meille sovittiin suoraan alkion siirtopäiväksi perjantai eli kolmas päivä punktiosta. Toivotaan, että sinne saakka päästään! Ainakaan tänään eivät vielä soittaneet eli ilmeisesti ainakin joku solu on hedelmöittynyt.

Tsemppiä Christinelle! Kyllä sitä aina pettyy, vaikka kuinka yrittäisi itseään syggeroida hoidon aikana valmistautumaan negaan. Toisaalta ennen testipäivää ei kannata luopua toivosta!

Mites Raitasen ja rvsr:n piinailut sujuu?

Vierailija
102/119 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marine,

Mahtava punktiosaalis!!! Toivottavasti yhtä moni niistä myös hedelmöittyy!

Onko yhtään turpea olo, kun noin monta rakkulaa on tyhjennetty?

Täällä sitä vaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan ensi viikkoa. Olo on nyt ihan normaali, onhan niitä pieniä oireita vaikka muille jakaa, mutta kun suurin osa niistä menee yksiin Lugesteronin mahdolisten sivuvaikutusten kans, niin... who knows, ovatko oireita vai "oireita". Alkio on kai tässä vaiheessa jo tarrannut mukaan, jos on niin onnellisesti käynyt. Lungina vaan täällä odotellaan testipäivää... reilu viikko vielä! Eilen kesken työpäivän kouraisi TOSI kovasti vatsaasta, mä jo sitten puhuin meidän pienille alkioille, et sinne vaan, kunnolla kyyttiin, ja pitäkää sit myös lujasti kiinni. Hitto että sitä pitää olla höntti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia kaikille kyytiläisille!! :)

Mullakin alkoi sitten menkat tänään, eli kp1..2päivää Primoista...ei ikinä näin aikasin ole alkanu ja vielä 5mg:lla!! Ohho..

Eli maanantaina alan pistään Menopuria. Ja kp10 tienoille varaan uä:n.

Täytyykin soittaa sinne heti!

Aloitan työt ma:na...täytyy siis sumplia töiden kanssa...

Eli nyt alkaa täälläkin pikku hiljaa tapahtuun..

Zemppiä taas!

Vierailija
104/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiva juttu, että pääset "tositoimiin" Anen. Onhan se melkoista sumplimista noitten käyntien kanssa, onpa sitten kyseessä työjuttujen tai lastenhoidon järjestely.

Tänään siirrettiin yksi 8-soluinen alkio ja ekaa kertaa ikinä saatiin vielä 3 kpl 6-soluisia alkioita pakkaseenkin. Nyt vaan sormet ja varpaatkin pystyyn, että alkio kiinnittyisi! Olo on sikäli varovaisen toiveikas, että viimeksi plussasin 4-soluisella alkiolla, joka siirrettiin silloinkin 3 päivää punktiosta, mutta katsotaan miten käy...

Raitasella ja srvr:llä (sori, jos kirjaimet meni väärin...) alkaa piinapäivät olla jo pitkällä. Onkos mitään tuntemuksia?

Vierailija
105/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille,

Minäkin liityn joukkoonne. Eli lyhyt esittely. Minä 27 vuotta ja mies 32. Meillä on luomusti saatu 4-vuotias esikoispoika. Pikkukakkosen yritystä takana 3 vuotta, yks inssi tehty ja IVF jonossa ollaan, mutta sitä tehdään aikaisintaan elokuussa.

Mutta nyt heti omaa napaa:

Yks tulokseton inssi siis takana ja tiistaina tehdään toinen :-) Täysin omaan kiertoon tehdään koska clomeja ei saanut mistään. No ovuloimattomuus ei olekkaan meidän ongelma ja hyvältä näytti tuleva ovulaatio ultrassa. Inssi siis tiistaina ja kaikki peukut pystyssä että pikkukakkonen sais alkunsa :-)

Vierailija
106/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tapahtunut vaikka mitä, monella on asiat jo edenneet niin hyvään pisteeseen ja ylipäänsä olette saaneet isot pyörät pyörimään. Me täällä edelleen odotetaan sitä aikaa lapsettomuus polille... Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta ei sitä taida noin vain mielestä pois saada.. Hmm..

Kuukautiset on päivän myöhässä, yleensä ne on niin täsmällisesti alkaneet. Nyt aloin jo pientä toivinkipinää herättelemään, jos sittenkin ensimmäinen tulis ihan luomusti.. Mutta taitaapi totuus tulla viimeistään viikonloppuna eteen.. Voisko muka niin hyvä tuuri käydä meille... Enpä usko.. Olis ehkä parempi olla ajattelematta mitään, ei pääsis ainakaan pettymään...

Jaana.p3: tsemppiä tiistaiseen inssiin!!! =)

Vierailija
107/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla pessimistinen ja fakta on, että todennäköisempää on nega kuin positiivinen tulos, joten oletusarvokin pitää olla negatiivinen. Jostain syystä miehen asenne ja muutamien luotettujen ystävien on kauhean innokas ja yksi kaveri jo onnitteli "odottavaa äitiä". Heh, on se ihanaa, että ihmiset on kannustavia, mutta jotenkin itsekin viime viikolla olin tästä tarttuneena kauhean toiveikas ja tuntui varmalta tämän hoidon onnistuminen. Loppuviikkoa kohden on alkanut masentaa, ei tää taida onnistua. Nyt on pp10 ja olen aivan varma, että ohi meni tällä kertaa. Vuotoa ei ole tullut yhtään. Esikoisesta tuli ns. kiinnittymisvuoto, nyt ei ole tullut. Tosin tuohan nyt ei kerro mitään, mutta silti olen varma, että juna meni ohi tällä kertaa.

Lisäksi alkupäivien Luge-oireet on kadonneet ja rinnatkaan ei ole erityisen arat nyt. Mistään ei tunnu mitään. Ei väsytä, ei rinnat pingota, ei kiristele alamahalla, olo on täysin normaali. Esikoisesta muistan tolkuttoman väsytyksen, en kyllä tarkkaan muista, koska se alkoi, mutta kyllä se jo ennen testiä oli. Tosin silloin testasin vasta kolme viikkoa hedelmöittymisen jälkeen, kun olin jo luovuttanut toivon ja PCO:n takia menkat tuli kuitenkin epäsäännöllisesti.

Anyway, mitään oireita ei ole ja olen 100%, että ensiviikon lopulla hiipii punainen vaara. Kuinkahan nopeasti pääsee PAS:iin?

Vierailija
108/119 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen kirkasta tuli vessapaperiin ja Lugea tunkiessa tuli sormet punaiseksi. Ei mitään megavuotoa, mutta kuitenkin... Niin, toivo alkaa olemaan mennyt. Testiäkään ei ole kaapissa, joten huomenna ei pääse edes testaamaan, vaikka virallinen testipäivä olisi pp14 eli keskiviikkona. Kuinkahan monta testiä olen elämässäni ostanut? 15, 20 vai 30?

Masentaa just nyt. Tottakai mahkut plussaan on vielä olemassa, mutta jotenkin tää täydellinen oireettomuus ja nyt sopivasti pp11 alkanut tuhru ei oikein anna toivoa.:(

Vierailija
109/119 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että vieköön..!!! Hitot noi vuodot, sanon minä...

Odotellaan nyt vielä kuiteskin?

Voimia..!! Toi pettymyksen hiipinen takaraivoon on niin karsee ja väsyttävä tunne..että haluaisi heittää hanskat tiskiin, MUTTA MEHÄN EI HEITETÄ, EIHÄN??!

Tästä piti tulla plussa vuosi, joten sitä kohti mennään!!

Tervetuloa Jaana.p3

Vierailija
110/119 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin omaakin osaani ja poistelin vanhentuneita tietoja muiltakin. Päivitelkääs naiset tietoja listaankin :)

Mitäs esim. TEDDYMAMALLE kuuluu?? Olikos niin että punktio suunnittelu oli vkolle 5 ...

Mulla alkaa huomenna menopurit. Ja pe:na seuranta uä.

ANEN, 25+M28, Y 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen, 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikku2:sesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Menopur 2.2, uä 6.2. Toukokuussa kevyt ivf.Syy: PCO

RIZZA, 27+M29, Y 04/06 asti, hoidoissa 04/07 alkaen, km 05/07 rv 5+3, 10 kiertoa clomeilla, joista säännöllinen kierto, vuonna 08 3 inssiä-negoja, 1. IVF 02/09. Syy: ovuloimattomuus.

SKIPPO, 30+M34. 08/01 syntynyt poika, clomi+tero kierrosta. Y siitä lähtien.

TEDDYMAMA, 36v+M40v. Lapset 2001 ja 2003, clomeilla( 4. kierrolla molemmissa) pikku3:n toiveissa Y n. 2005 lähtien, hoidoissa 02/07 asti, tm 07/07 ( 4. clomikierrolla) , km 01/08(3.clomikierrolla) syksystä metut, nyt eka clomikierto,vaan 1tbl (mulla toiminut vaan 2 tbl annostus). Syy: pco, miehellä ei ihan priimat kaverit, joten näillä mennään viimeistä kertaa.

OMPPU, 26+M25. Poika 09/05, jota tehtiin 1,5 vuotta; ekasta clomikierrosta. Pikku2:sta Y 1v, ekasta clomikierrosta keskenmenon 10/08. Seuraava clomikierto negaa ja nyt luomusti. Syy: tuntematon. Jotain PCO:hon epäilty, ei diagnosoitu.

PABLO1, 25+M25v. Y lähes 5 vuotta. Syy: selittämätön lapsettomuus, miehen simpoissa pientä hitautta. Tehty yksi IUI "luomusti" ilman lääkkeitä, neg.

SIMPUKKA76, 32,+M44, tytär 02/08, kolmen inssin ja yhden IVF:n jälkeen tuoresiirrosta. Pakkasessa alkioita, PAS suunnitelmissa.

RAITANEN, 33+M32, 1.IVF vuonna 2006,nega, pakkaseen ei mtn. Nyt 2. yritys, pitkä IVF/ICSI.

HUISKUTTAJA, 30+M30. Ed. kierrokselta tyttö 02/08. Silloin inssi x 3 - negaa, IVF/ICSI:n tuoresiirto nega, 3. PAS plussa ja lapsi kotiin saakka.Siinä erona edellisiin oli pitkäviljely ja lääkkeelinen kierto.Nyt soittelin uuden kierroksen aloitusta varten aikaa, parin vkon päästä suunnittelukäynti.

MIRGGU, 24+M30. Y 07/07, terolut aloitettu 12/07. Jatkuu edelleen, clom hexal oli mukana muutaman kk:en (tuloksetta), lapsettomuus tutkimukset aloitettu syksyllä-08. Nyt odotellaa kutsua lapsettomuus hoitoihin.

MARINE, menossa 3. icsi. Tokasta hoidosta poika 10/07, nyt toiveissa pikkukakkonen. Aloitin Synarela-sumutuksen vuodenvaihteessa,punktio suunnitteilla viikolle 5.

ATWOOD, 27+M30. Y 6/07 asti, hoidoissa syksy/08. Syy: selittämätön. Kierto säännöllinen ja ovuloin luomustikin. Klomeja kokeiltu 3:ssa kierrossa, 2 X IUI-negaa. Suunnitteilla vielä yksi inseminaatio ja sitten IVF.

RISTILUKKI, 23+M25. Y keväällä 3v. Ensimmäiset clomit takana, tarkistaa onko putket auki. :/ Odotukset korkeella!

RVSR, 32, lapsettomuus vuonna02-03, 03 parisuhdekriisi->e-pillerit 7kk. Pillerit lopetin 01/04, 10/04 syntyi luomuna esikoinen. Epäiltiin ovulaatiohäiriötä, mutta tilanne ratkesi onnellisesti.

Kakkonen toiveissa, lopetettiin ehkäisy keväällä 06, hoitoihin 10/08. 10/08 PCO-diagnoosi. Sain clomit. Ehdin syödä yhden kierron, sitten tuli simppatestien tulos -> ICSI, liikkuviakin, mutta hedelmällisyys alentunut ja lisäksi löytyi vasta-aineita.

CHRISTINE76, 32+M32. Y 00 alk., hoidoissa 03 alk, yksityisellä 3xIUI, 2xIVF, 2xPAS, joista tuo viimenen toi pojan 06/06. Tammi IVF nega.

ZAAGA, 24+M28 Y 06/04 asti, Tutkimuksissa/hoidoissa alk. 01/06 julkisella puolella ja yksityisellä vuonna 07 3x clomit-metforem, vuonna 08 1x clomit+metforem ja 1x Inssi kaikki negoja. Syy:PCO. Huhtikuulle 09 suunnitelu IVF hoitoa varten.

JAANA.P3, 27+M32. Luomusti 4-vuotias poika. Pikkukakkosen Y takana 3v, 1 inssi tehty ja IVF jonossa,aikaisintaan elokuussa.

Vierailija
111/119 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Ilmottaudun joukkoon :)

Mä 24v ja mies 32v, yritykset alotettiin 04/07. Mentiin tutkimuksiin tasan vuosi siitä eteenpäin, koska mun kierto heittelee ja miehellä hieman epäilystä omista kavereistaan. Ilmeni sitten, että mulla kierron pituudesta huolimatta tapahtuu ovulaatio, mutta miehellä siittiöitä niin vähän, ettei onnistu ilman hoitoja. Alettiin jonottaan IVF-hoitoihin marraskuussa ja nyt eka suunnittelukäynti kolmen viikon päästä. Itse hoitoihin pääsystä ei tietenkään varmaa ajankohtaa. Sanovat vaan että puoli vuotta jonotusta...

Kyselin inseminaation ja lääkityksen mahdollisuutta, mutta eivät ala siihen, koska mahdollisuudet käytännössä katsoen nolla.

Todella toivon mäkin että sekä naiset täällä että minä saatas plussaa tänä vuonna :p toivotan voimia kaikille siihen asti!

Vierailija
112/119 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan uusille! Mukaan mahtuu plussapinoa kasvattamaan :)

Mitenkäs Raitasen piinailut sujuu? Rvsr:lle tsemppiä vuodon kanssa, toivoa on vielä!

Anen: kiva, että pääsitte tositoimiin! Kovasti onnea matkaan! Esittelypäivityksiin: meillä mennän nyt siis clomeilla, kun onnistuin niitä löytämään.

Omaa napaa: kp 19/29 nyt menossa. Ei mitään ihmeellistä olossa. Ainut mikä ihmetyttää on runsas valkovuoto. Onko hyvä vai huono merkki? Toiveet tietysti alkaa taas kohoamaan, mutta eihän tuo nega mikään yllätys olisi. Minäkin kovasti yritän olla pessimisti onnistumisen suhteen, mutta olen aika huono siinä. Sitten pettymys iskee aina ihan miljoonaa, kun menkat alkaa. Mies saa kärsiä nahoissaan :)

Nyt taas aletaan uuteen työviikkoon, vapaat on lusittu! Piinailkaahan piinailijat kovasti, niin minäkin sitten ensi viikolla :)

Omppu

Vierailija
113/119 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rvsr,

no voi sun... :( kyllä sitä vuotoa nyt just ei tartteis ollenkaan!

Mut eipä vielä kuitenkaan lannistuta, mäkin sain ohjeistuksia, et kärsivällisesti vaan testiin asti, vuotoja VOI tulla ennen sitä tai sitten ei tule! Otapa näistä sitten selvää... Sulla oli keskiviikkona testipäivä... meinaatko jo sitä ennen testata?

Tervetuloa mukaan, Jaana ja Poppins! Tsemppiä omille hoitopoluille!

Täällä piinaillaan vielä tämä viikko, lauantaina olis testipäivä, se on pp16... voi olla et testaan jo perjantaina.

Välillä alavatsassa tuntuu sellaisia "repäisyjä", viime viikon lopulla oli myös tosi voimmakkaita menkkaoireita, olin jo silloin varma et tää on nyt tässä. Ne meni tosin vkloppuna ohi, nyt taas vähän toivoakin vielä. Rinnat on vähän kipeet, vuotoa tai tuhrua ei ole, vois sanoo et ihan normaali olo on. Yöt nukun kyllä tosi hyvin, 8-9 tuntia ihan sikeetä unta, mikä on mulle aika harvinaista.

On tää kyl tosi piinaavaa: joillakin plussaajilla kun on tosi vahvoja oireita heti, ja joillain ei ole oireita ollenkaan, ota sit selvää, kun koitat omaa kroppaa kuunnella. Vaan niinpä se taitaa olla raskauksissakin - joillakin on TOSI rankat raskauspahoinvoinnit ym. oireet, ja toiset juoksee maratoneja kuin ei mitään. Sit mua vähän arveluttaa myös se, et jos mä "liikaa" itteeni koko ajan tarkkailisin, voi olla et jopa alkaisin itse kuvittelemaan jotain "oireita". Koitan olla ihan lungina vain.... siinä kuitenkaan onnistumatta ;)

Tsemppiä kaikille, laittakaahan kuulumisia!

Vierailija
114/119 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna ajattelin, etten jaksa enää tän vuodon kanssa ja haluan lopullisen selvyyden. Marssin labraan ja soittivat äsken, että nega oli odotetusti. Eli pp12 sitten murskasi loputkin unelmat. Eilen olin tosi maassa, mutta nyt ei edes itketä vaan jotenkin ehdin jo eilen päästä pahimman yli.

Aloitamme PAS-hoidon heti tästä kierrosta eli klinikka soittaa apteekkiin lääkkeet ja haen ne tänään. Pillereitä alan popsimaan heti, kun vuoto alkaa kunnolla eli todennäköisesti pian, kun Lugeja ei tarvi enää ottaa. Miehen kanssa puhuttiin sitäkin, että jos tämä PAS epäonnistuu, niin sitten pidetään edes 1-2 kk:n tauko. Joka tapauksessa hoitoa mennään niin, että nämä neljä pakkasalkiota sulatellaan kaikki jossain vaiheessa ja sitten nollataan tilanne ja mietitään taas, mitä jaksetaan ja mitä tehdään. Nuo piikityshoidot ei ole mitään helpoimpia...

Vierailija
115/119 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku rvsr :( Tosi ikävää, että tällä kertaa ei tärpännyt, mutta hienoa, että saitte kuitenkin alkioita pakkaseen ja pääsette nopeasti yrittämään uudelleen! Nyt vaan nollaat ajatukset tässä välissä ja sitten uusin innoin yrittämään. Tsemppiä ihan hirmuisesti, pettymys on tietysti valtava, vaikka sitä kuinka yrittäisi olla liikoja toivomatta...

Tervetuloa uusille ketjulaisille! Tämä on siitä mukava palsta, että täällä on vähän kaikenlaisia yrittäjiä (tarkoitan siis eri hoitomuotoja, heh...), joten vertaistukea ainakin löytyy.

Mites Raitasen uusimmat kuulumiset? Meinaatko tosiaan jaksaa testaamatta loppuviikkoon asti...? Meidän hoitopaikassa on sellanen käytäntö, että tasan 2 viikkoa punktiosta tehdään verikoe eli meidän tapauksessa se on pp11.

Itselläni ei oo mitään tuntemuksia lukuunottamatta ihan satunnaisia vihlaisuja alavatsassa, mutta nekin saattaa olla mielikuvituksen tuotetta ja eipä tässä vaiheessa (pp3) voi vielä mitään todellisia oireita ollakaan.. Elämäni ainoan plussan kutakuinkin ainoa oire oli ihan järkky flunssa ja oon kuullut, että muillakin on ollut flunssan oireita ihan alkuraskaudesta eli flunssaa tässä siis toivotaan ;) Jatkan pinailua...

Vierailija
116/119 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia rvsr:lle jaksaa negan tuottama pettymys ja itsensä kerääminen uuteen yritykseen...!!

Aivan, Marinehan piinailee myös..! :) Zemppiä!

Raitanenko puheli niistä "oireista"..? Mun korviin kuulostaa tosi lupaavalta! ;) Olisitpa nyt eka plussa täällä tänä vuonna!!!

Pitäisikö naiset alottaa uusi pino; Helmikuun yrittäjät? Rupee oleen niin turkasen pitkä jo...!!

Vierailija
117/119 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitanen, nyt vasta luin tarkemmin tuon pinon ja just tänä aamunahan sä olit uusimpia kuulumisiasi kirjotellut, joten sori, kun sekoilin tuossa edellisessä viestissä ;) Tosi lupaavalta vaikuttaa sun "oireet"! Nyt vaan plussaamaan :) Pidän peukkuja!

Vierailija
118/119 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANEN, 25+M28, Y 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen, 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikku2:sesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Menopur 2.2, uä 6.2. Toukokuussa kevyt ivf.Syy: PCO

RIZZA, 27+M29, Y 04/06 asti, hoidoissa 04/07 alkaen, km 05/07 rv 5+3, 10 kiertoa clomeilla, joista säännöllinen kierto, vuonna 08 3 inssiä-negoja, 1. IVF 02/09. Syy: ovuloimattomuus.

SKIPPO, 30+M34. 08/01 syntynyt poika, clomi+tero kierrosta. Y siitä lähtien.

TEDDYMAMA, 36v+M40v. Lapset 2001 ja 2003, clomeilla( 4. kierrolla molemmissa) pikku3:n toiveissa Y n. 2005 lähtien, hoidoissa 02/07 asti, tm 07/07 ( 4. clomikierrolla) , km 01/08(3.clomikierrolla) syksystä metut, nyt eka clomikierto,vaan 1tbl (mulla toiminut vaan 2 tbl annostus). Syy: pco, miehellä ei ihan priimat kaverit, joten näillä mennään viimeistä kertaa.

OMPPU, 26+M25. Poika 09/05, jota tehtiin 1,5 vuotta; ekasta clomikierrosta. Pikku2:sta Y 1v, ekasta clomikierrosta keskenmenon 10/08. Seuraava clomikierto negaa ja nyt luomusti. Syy: tuntematon. Jotain PCO:hon epäilty, ei diagnosoitu.

PABLO1, 25+M25v. Y lähes 5 vuotta. Syy: selittämätön lapsettomuus, miehen simpoissa pientä hitautta. Tehty yksi IUI "luomusti" ilman lääkkeitä, neg.

SIMPUKKA76, 32,+M44, tytär 02/08, kolmen inssin ja yhden IVF:n jälkeen tuoresiirrosta. Pakkasessa alkioita, PAS suunnitelmissa.

RAITANEN, 33+M32, 1.IVF vuonna 2006,nega, pakkaseen ei mtn. Nyt 2. yritys, pitkä IVF/ICSI.

HUISKUTTAJA, 30+M30. Ed. kierrokselta tyttö 02/08. Silloin inssi x 3 - negaa, IVF/ICSI:n tuoresiirto nega, 3. PAS plussa ja lapsi kotiin saakka.Siinä erona edellisiin oli pitkäviljely ja lääkkeelinen kierto.Nyt soittelin uuden kierroksen aloitusta varten aikaa, parin vkon päästä suunnittelukäynti.

MIRGGU, 24+M30. Y 07/07, terolut aloitettu 12/07. Jatkuu edelleen, clom hexal oli mukana muutaman kk:en (tuloksetta), lapsettomuus tutkimukset aloitettu syksyllä-08. Nyt odotellaa kutsua lapsettomuus hoitoihin.

MARINE, menossa 3. icsi. Tokasta hoidosta poika 10/07, nyt toiveissa pikkukakkonen. Aloitin Synarela-sumutuksen vuodenvaihteessa,punktio suunnitteilla viikolle 5.

ATWOOD, 27+M30. Y 6/07 asti, hoidoissa syksy/08. Syy: selittämätön. Kierto säännöllinen ja ovuloin luomustikin. Klomeja kokeiltu 3:ssa kierrossa, 2 X IUI-negaa. Suunnitteilla vielä yksi inseminaatio ja sitten IVF.

RISTILUKKI, 23+M25. Y keväällä 3v. Ensimmäiset clomit takana, tarkistaa onko putket auki. :/ Odotukset korkeella!

RVSR, 32, lapsettomuus vuonna02-03, 03 parisuhdekriisi->e-pillerit 7kk. Pillerit lopetin 01/04, 10/04 syntyi luomuna esikoinen. Epäiltiin ovulaatiohäiriötä, mutta tilanne ratkesi onnellisesti.

Kakkonen toiveissa, lopetettiin ehkäisy keväällä 06, hoitoihin 10/08. 10/08 PCO-diagnoosi. Sain clomit. Ehdin syödä yhden kierron, sitten tuli simppatestien tulos -> ICSI, liikkuviakin, mutta hedelmällisyys alentunut ja lisäksi löytyi vasta-aineita.

CHRISTINE76, 32+M32. Y 00 alk., hoidoissa 03 alk, yksityisellä 3xIUI, 2xIVF, 2xPAS, joista tuo viimenen toi pojan 06/06. Tammi IVF nega.

ZAAGA, 24+M28 Y 06/04 asti, Tutkimuksissa/hoidoissa alk. 01/06 julkisella puolella ja yksityisellä vuonna 07 3x clomit-metforem, vuonna 08 1x clomit+metforem ja 1x Inssi kaikki negoja. Syy:PCO. Huhtikuulle 09 suunnitelu IVF hoitoa varten.

JAANA.P3, 27+M32. Luomusti 4-vuotias poika. Pikkukakkosen Y takana 3v, 1 inssi tehty ja IVF jonossa,aikaisintaan elokuussa.

POPPINS, 24+M32, Y 04/07 asti. Tutkimuksiin 04/08, kierto heittelee ja miehellä hieman epäilystä omista kavereistaan. Kierron pituudesta huolimatta tapahtuu ovulaatio, mutta miehellä siittiöitä niin vähän, ettei onnistu ilman hoitoja. IVF-jonoon 11/08, eka suunnittelukäynti 3vkon päästä. Puoli vuotta jonotusta...

Vierailija
119/119 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olis taas paluu näihin piireihin :)

minä 26 ja mies 25.

yritettiin mieheni kanssa ekaa muksua 3v hoidot alotettiin 10/06, jossa kolme inssiä ja yks icsi-hoito, josta saatiin tytsykkä 10/07.

nyt meillä alkaa uudet hoidot toisen lapsen myötä ens kuussa..keskiviikkona oltiin hoitojen suunnittelussa. .oltiin varauduttu että hoidot alotellan jopa vasta syksyllä, mutta lääkäri tokaskin että alotetaan heti seuraavasta kierrosta.. kunnallisella puolella ollaan.punktioita ja yms mennään avalle.

terveisin minski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme