Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALKUVUODEN YRITTÄJÄT :)

05.01.2009 |

Moikka!

Mitäs kaikille "vanhoille" sekä uusille, tervetuloa ketjuun, kuuluu??

Täällä siis jatketaan hoitoja ja yrittämistä..

Vois ihan ensi aloittaa esittelyllä, jos seuraavat tekisi saman niin pysyttäs asioissa perillä :)

ANEN 25+M28, Y(yritystä) 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikkukakkosesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Jatkokeskustelu aika 13.1. Syy: PCO

Mulla oli kumma juttu tässä ed. kierrossa...TAISIN MEINAAN 99% VARMUUDELLA OVULOIDA!! IHAN ITSE!! ILMAN APUJA!!

Oireet oli sen mukaiset, mut en tikutellu. Ja sitten menkat alkoi kun nakutettu kp29, mitä ne ei ikinä ole tehneet!! Kierto vähintään 35-60 ilman avustusta!!

Ja nyt vuodan kun seula..en oo koskaan ees vuotanut näin!! Mitähän on tapahtunut?!!?

Hoitotauolla siis siihen saakka, kun kuullaan mitä ensi vkolla sovitaan.

Nyt menossa kp2.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tulen mukaan tähänkin ketjuun, kun loppuvuoden ketjusta ei plussaa irronnut. :)

Esittely:

Rizza, 27 ja mies 29, yritystä 4/06 alkaen, hoidoissa 4/07 alkaen, km 5/07 rv 5+3, 10 kiertoa menty clomeilla, joista saatu aikaiseksi säännöllinen kierto, vuonna 08 tehty kolme inssiä, joista kaikista nega, 1. IVF helmikuussa 09. Lapsettomuuden syynä ovuloimattomuus.

Kolmen viikon päästä suunnittelukäynti sairaalassa ensimmäistä IVF-hoitoa varten. :)

Vierailija
2/119 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANEN 25+M28, Y(yritystä) 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikkukakkosesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Jatkokeskustelu aika 13.1. Syy: PCO

Rizza, 27 ja mies 29, yritystä 4/06 alkaen, hoidoissa 4/07 alkaen, km 5/07 rv 5+3, 10 kiertoa menty clomeilla, joista saatu aikaiseksi säännöllinen kierto, vuonna 08 tehty kolme inssiä, joista kaikista nega, 1. IVF helmikuussa 09. Lapsettomuuden syynä ovuloimattomuus.

Heti rupesin väsään tota listaa JOS vaikka saatais muitakin tänne innostuun kirjottaa! :)

Kiva Rizza kuulla susta! Tämä vuosi SAA olla meidän vuosi, jooko?!

Meillä onkin hiukan samoja taustoja..samaa ikä luokkaa, ja hoidoissakin suht yhtä kauan oltu!

Onko teillä luomu yritystä siltä huolimatta?? Oikein yritystä yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan ketjuun :)

Olen kohta 30 (!) ja mies 34. Meillä 08/01 syntynyt poika, raskaus alkoi ekasta clomi+tero kierrosta. Siitä lähtien oltu ilman ehkäisyä, enemmän ja vähemmän yritystä. Mutta siis tuloksetta.

Lapsettomuuden syynä on miehen huono sperma ja minun PCO. Nyt olen syönyt yhden kierron clomia, terot aloitin vahingossa 5 päivää liian aikaisin, tais mennä systeemit sekaisin. Vuotoa ei ole vieläkään tullut kunnolla, nyt kp 35.. Meinaan tuplata clomit ensi kierrossa.. Jos ei tämä toimi, gyne lupasi "lisää paukkuja", eli tarkoittaa vissiin jotain piikitystä?? Inssi sit kans varmaan kans on edessä jos ei näillä tule..

Mutta parempaa vuoden alkua kaikille, toivottavasti tämä on se meidän vuosi!!!

Vierailija
4/119 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 36v., mies 40v. Lapset 2001 ja 2003, clomeilla( 4. kierrolla plussa molemmilla kerroilla)

kolmonen toiveissa n. 2005 lähtien, hoitoihin uudelleen 02/07, tuloksena tm 07/07 ( 4. clomikierrolla) ja km ,1/08 (3.clomikierrolla) ..lähes koko viime vuosi siis hoidoissa taukoa, ei huvittanut yhtään, syksystä metut käyttöön ja nyt eka clomikierto menossa, mutta vaan 1tbl:n annostuksella (mulla toiminut vaan 2 tbl annostus), mahdollisesti kun metut tehostaa clomien vaikutusta..torstaina follikkeliultra, jos ei tulosta niin annosta nostetaan kahteen takasin. Ja siis pco mullakin, kuten ehkä jo arvasittekin ja miehellä ei ihan priimat kaverit, joten näillä siis mennään ja viimeistä kertaa, kävi miten kävi...toivottavasti hyvin tietty, meillä kaikilla =)

Mukavaa päivänjatkoa!

-teddymama-

Vierailija
5/119 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANEN, 25+M28, Y(yritystä) 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikkukakkosesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Jatkokeskustelu aika 13.1. Syy: PCO

RIZZA, 27 ja mies 29, yritystä 4/06 alkaen, hoidoissa 4/07 alkaen, km 5/07 rv 5+3, 10 kiertoa menty clomeilla, joista saatu aikaiseksi säännöllinen kierto, vuonna 08 tehty kolme inssiä, joista kaikista nega, 1. IVF helmikuussa 09. Lapsettomuuden syynä ovuloimattomuus.

SKIPPO, kohta 30 (!) ja mies 34. Meillä 08/01 syntynyt poika, raskaus alkoi ekasta clomi+tero kierrosta. Siitä lähtien oltu ilman ehkäisyä, enemmän ja vähemmän yritystä. Mutta siis tuloksetta.

Tervetuloa Skippo! Vieläkö oottelet vuotoa? Toi on ärsyttävää! Tiedän tunteen..!!

Mullei ollu clomeihin vastetta joten sitten alkoi piikitys menopur ja sitten puregon.

Hienoa jos clomit tehoaa! :)

Onhan sulla seuranta ultria clomin kanssa?

Vierailija
6/119 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANEN, 25+M28, Y(yritystä) 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikkukakkosesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Jatkokeskustelu aika 13.1. Syy: PCO

RIZZA, 27 ja mies 29, yritystä 4/06 alkaen, hoidoissa 4/07 alkaen, km 5/07 rv 5+3, 10 kiertoa menty clomeilla, joista saatu aikaiseksi säännöllinen kierto, vuonna 08 tehty kolme inssiä, joista kaikista nega, 1. IVF helmikuussa 09. Lapsettomuuden syynä ovuloimattomuus.

SKIPPO, kohta 30 (!) ja mies 34. Meillä 08/01 syntynyt poika, raskaus alkoi ekasta clomi+tero kierrosta. Siitä lähtien oltu ilman ehkäisyä, enemmän ja vähemmän yritystä. Mutta siis tuloksetta.

TEDDY, 36v., mies 40v. Lapset 2001 ja 2003, clomeilla( 4. kierrolla plussa molemmilla kerroilla) kolmonen toiveissa n. 2005 lähtien, hoitoihin uudelleen 02/07, tuloksena tm 07/07 ( 4. clomikierrolla) ja km ,1/08(3.clomikierrolla) ..lähes koko viime vuosi siis hoidoissa taukoa, ei huvittanut yhtään, syksystä metut käyttöön ja nyt eka clomikierto menossa, mutta vaan 1tbl:n annostuksella (mulla toiminut vaan 2 tbl annostus), mahdollisesti kun metut tehostaa clomien vaikutusta..torstaina follikkeliultra, jos ei tulosta niin annosta nostetaan kahteen takasin. Ja siis pco mullakin, kuten ehkä jo arvasittekin ja miehellä ei ihan priimat kaverit, joten näillä siis mennään ja viimeistä kertaa, kävi miten kävi...toivottavasti hyvin tietty, meillä kaikilla =)

Päivitin listaa, oltiin näköjääs yhtäaikaa teddyn kanssa linjoilla :) TERVETULOA!

Vierailija
7/119 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nikki meni väärin :) teddymama siis...nyt on lista oikein!

TEDDYMAMA, 36v., mies 40v. Lapset 2001 ja 2003, clomeilla( 4. kierrolla plussa molemmilla kerroilla) kolmonen toiveissa n. 2005 lähtien, hoitoihin uudelleen 02/07, tuloksena tm 07/07 ( 4. clomikierrolla) ja km ,1/08(3.clomikierrolla) ..lähes koko viime vuosi siis hoidoissa taukoa, ei huvittanut yhtään, syksystä metut käyttöön ja nyt eka clomikierto menossa, mutta vaan 1tbl:n annostuksella (mulla toiminut vaan 2 tbl annostus), mahdollisesti kun metut tehostaa clomien vaikutusta..torstaina follikkeliultra, jos ei tulosta niin annosta nostetaan kahteen takasin. Ja siis pco mullakin, kuten ehkä jo arvasittekin ja miehellä ei ihan priimat kaverit, joten näillä siis mennään ja viimeistä kertaa, kävi miten kävi...toivottavasti hyvin tietty, meillä kaikilla =)

Vierailija
8/119 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen, joo meillä on nyt luomukierrossa ihan normaalia yritystä, vaikka tiedän sen olevan ihan turhaa. Mutta tämä vuosi on meidän vuosi ja plussat otetaaan vaikka väkisin! :)

Meille kaikille plussaonnea tälle keväälle!

Vierailija
9/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Minä olen 26 ja mies 25. Meillä yksi poika 09/05, jota tehtiin 1,5 vuotta; eka clomikierto toi tuloksen. Tässä kuussa vietämme pikkukakkosyrityksen 1-vuotisjuhlia. Aikaiseksi saimme taas ekasta clomikierrosta keskenmenon 10/08. Sen jälkeen seuraava clomikierto negaa ja nyt mennään luomusti, kun en ole saanut clomeja mistään :( Lapsettomuuden syy on meillä tuntematon. Jotain PCO:hon viittaavaa on vähän epäilty, mutta ei diagnosoitu.

Viime loppuvuoden pinossa kerroin, että harkitsin miehen houkuttelua keskussairaalan jonoon, kun ei niitä clomeja tunnu saavan. Olin sitä mieltä, että kieltäytyy ehdottomasti niin kuin on aikaisemmin antanut ymmärtää. Otin sitten tarpeeksi turhauduttuani asian esille, niin mies totesi heti, että sitä mäkin olen miettiny, eikös siitä kierukan poistosta tule nyt se vuosi täyteen. Siis mieskin ajattelee näitä asioita ?? :) No, nyt on sitten omalääkärille soittoaika perjantaina, ja meinasin sen lähetteen pyytää. Onko muuten kokemusta millaiseen rumbaan sitä joutuu näin toisella kierroksella, kun eka kierros sujui niin helposti? Tarviiko miehen käydä uudelleen simppatestissä kun edellisestä on se yli 4 vuotta?

Menossa oleva kierto alkaa kääntyä loppupuolelle. Nyt kp 23/29, teroilla mennään. Oireita on tyypilliseen tapaan, mutta en todellakaan usko enää mihinkään oireisiin ilman plussatestiä. Nyt pitänee alkaa keskittyä töihin, menossa viimeinen päivä kahdeksan putkesta ja neljä vapaata luvassa, huh huh!

Ja todellakin, tämä vuosi olkoon PLUSSAVUOSI meille kaikille!!

Omppu

Vierailija
10/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tietoja eli minä 25 vuotta ja miehelläni on myös ikää 25-v. Takana lapsettomuutta jo lähes 5 vuotta. Meillä todettiin selittämätön lapsettomuus, joskin miehen simpoissa pientä hitautta. Meille on tehty yksi IUI "luomusti" ilman lääkkeitä, mutta tuloksetta. Nyt uusi vuosi edessä ja opiskelut takana, joten on enemmän aikaa lapsettomuushoidoille.

Kuukautisia odottelen ja aloitamme ensimmäisen inseminaation lääkkeillä (clomifen + puregon) tässä kuussa jos vain päivät menevät kohilleen. :)

Vierailija
11/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuolta sun erillisestä avauksesta tosta terolut-ongelmastasi, mulla kävi samoin nyt loppuvuodesta, sain syksyllä 3 kierron terolut kuurin metujen lisäksi ja sitten piti aloittaa clomit ja tilata follikkeliuä, no laskeskeskelin kalenterista marraskuulla että jos syön niitä kp 15-24 niin clomikierto menee joulun ajalle ja ultraan en pääse ja ajattelin siis teroilla siirtää hieman kiertoa ja aloitin toisessa terolut kierrossa tabletit kp 20-> vaan eipä vuotoa tullutkaan vaan menkat alkoi niinkuin luomutkin(useimmiten) eli kp36...joten epäilen että niillä päivillä on terojen kanssa merkitystä milloin niitä ottaa tai sitten se on vaan meidän kohdalla sattumaa ;o)

Muuten, meilläpä on samanikäiset pojat, mulla poika syntynyt heinäkuussa-01 =)

Mutta eipä muuta tälläkertaa,huomenna ultraan, pitäkäähän peukkuja, jos vaikka metut olis tehonneet ja vähentäneet tota pco:n perkuletta =)

Vierailija
12/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun saamme lisää porukkaa!! On sitten kunnon kööri toisiamme zemppaamassa, niin myötä kun vastoinkäymisissä :)

Ensi vkolla kuulen sitten minäkin, että mitä tehdään, milloin tehdään ja hä...:)

Sopiiko, että hiukan lyhentelen tota esittely listaa?? Korjatkaa jos tulee ihan sekava tai joku tieto puuttuu tai on väärin tms..

ANEN, 25+M28, Y 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen, 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikku2:sesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Jatkokeskustelu aika 13.1. Syy: PCO

RIZZA, 27+M29, Y 04/06 asti, hoidoissa 04/07 alkaen, km 05/07 rv 5+3, 10 kiertoa clomeilla, joista säännöllinen kierto, vuonna 08 3 inssiä-negoja, 1. IVF 02/09. Syy: ovuloimattomuus.

SKIPPO, 30+M34. 08/01 syntynyt poika, clomi+tero kierrosta. Y siitä lähtien.

TEDDYMAMA, 36v+M40v. Lapset 2001 ja 2003, clomeilla( 4. kierrolla molemmissa) pikku3:n toiveissa Y n. 2005 lähtien, hoidoissa 02/07 asti, tm 07/07 ( 4. clomikierrolla) , km 01/08(3.clomikierrolla) syksystä metut, nyt eka clomikierto,vaan 1tbl (mulla toiminut vaan 2 tbl annostus), 8.1 follikkeliuä, jos ei tulosta niin 2tbl. Syy: pco, miehellä ei ihan priimat kaverit, joten näillä mennään viimeistä kertaa.

OMPPU, 26+M25. Poika 09/05, jota tehtiin 1,5 vuotta; ekasta clomikierrosta. Pikku2:sta Y 1v, ekasta clomikierrosta keskenmenon 10/08. Seuraava clomikierto negaa ja nyt luomusti. Syy: tuntematon. Jotain PCO:hon epäilty, ei diagnosoitu.

PABLO1, 25+M25v. Y lähes 5 vuotta. Syy: selittämätön lapsettomuus, miehen simpoissa pientä hitautta. Tehty yksi IUI "luomusti" ilman lääkkeitä, neg.

Vierailija
13/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen, En mä käy missään ultrassa! Pitäiskö sitä käydä? Nyt mulla on kuitenkin kunnon menkat tullut, huomenna alan clomit..

Omppu-82, meillä ainakin miehelle tehtiin uusi testi. Kai ne haluu niitä varmistaa sit, jos niissä on jotain ollut..

Joo noi terot sit varmaan pitää ottaa just niinä päivinä ku pitää. Kamalaa oli vaan ku kokoajan odotti menkkoja, ja luuli jo kaikenlaista. Meillä mies luuli enemmän ku minä, ja pettyi tosi pahasti kun asia ei ollutkaan niin. Sillä taitaa olla kovempi vauvakuume ku minulla! Nyt kyllä jatkossa pidän huolen että otan kaikki lääkkeet ajallaan..

Nyt taidan lähteä apteekkiin hakemaan niitä teroja.. :)

Vierailija
14/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pablo, ehottomasti täytyy käydä seuranta ultrissa jos syöt clomia! Tämän virheen munkin kyne (ei lapsettomuus kyne) teki..ja kun lapsettomuusklinikalle menin ne ihmetteli suunnattomasti!

Koska clomeista voit saada vaikka vitoset..! Tai kolmoset! Ne voi kasvattaa samanlailla muniksia enemmän kuten puregon ja menopurkin, jos vaan ihmisellä on siihen vastatte hyvin. Ja jos ne on tehonnu aiemmin, niin varmati on vastetta.

Eli vaadippas ne ultrat ihan itsesi vuoksi :) Ei oo kauaa kun katsoin 4D:n jossa nainen sai viitoset clomeilla ja ne syntyi rv.24...en mtn pelotella halua, mutta moni normi kyne määrää ne ilman ultria.

Omppu, ei meillä mies joutunu simppatestiin uudelleen. Verikokeisiin kylläkin joutuu aina uusiksi. En tosin tiedä kun teillä 4v aikaa, et joutuuko siinä tapauksessa. Mutta muuten normi kuvio ainakin meillä. Päästiin heti hoitoihin mukaan kun soitin, että pikkukakkonen saisi tulla...

Vierailija
15/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen: Mistäs sait sellaisen ajatuksen etten käy seurannassa? Tottakai menen ohjeiden mukaan, eihän lääkkeitä saa ilman niitä syödä. En oo vielä soittanu lääkääriin kun kk ei ole vielä alkaneet. Mulla menee niin että syön kp3 alkaen 5pv clomeja ja 2pv puregonia pistän. Näiden viiden vuoden aikana oon ehtinyt lukemaan kaikki lapsettomuuteen koskevista hoidoista ja käynyt palstaillut aina silloin tällöin täällä.

Olen ammatiltani hoitaja ja katoin että olisivat määränneet clomeja 50 mg 2x pv, mutta silloin ekan kerran mulle määrättiin 1x 50mg, josta ei kyllä menty vielä insem. En halua kuitenkaan ottaa kuin yhden päivässä, kun riski monien munasolujen syntyyn on suuri.

Onnea kaikille yrityksiin ja toivottavasti saatte 9kk lahjan:)

Vierailija
16/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI pitänyt tulla sulle, nikit meni sekaisin, tarkoitin sen Skipolle, anteeksi! Hih..

Sekaannus...

Munkin mielestä on hyvä alottaa pienellä annostuksella, ettei mee sit sen takia pieleen. Mun keho reagoi puregoniin vahvasti et eka vko pistelen 50 iu ja tokan hiukan isomaa 75-100iu..eli pistelen kauan :( ennen kun päästään mihkään toimenpiteeseen, monesti inssi tehdään vasta joskus kp20.

Vierailija
17/119 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIMPUKKA76 eli olen 32, mies 44, tytär 02/08, saatu kolmen inssin ja yhden IVF:n jälkeen tuoresiirrosta. Pakkasessa alkioita joten PAS olisi suunnitelmissa, ensi viikolla tiedetään tarkemmin aikataulusta.

Vierailija
18/119 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Simpukka!!

Pienikakkonen teilläkin siis toiveissa :) Hyvä se on aloittaa hyvissä ajoin kun ei tiedä kauanko siinä taas menee...

Et imetä enää?

Mää imetin sinne vuoden ikään asti ja sen jälkeen lähdettiin uusiin hoitoihin, kun tiesin että tässä menee kauan tai ei saada sisarusta enää ollenkaan..no toivoa on ennen kun toisin sanotaan! :)

ANEN, 25+M28, Y 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen, 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikku2:sesta hoidoissa 05/08 3 inssiä-negoja. Jatkokeskustelu aika 13.1. Syy: PCO

RIZZA, 27+M29, Y 04/06 asti, hoidoissa 04/07 alkaen, km 05/07 rv 5+3, 10 kiertoa clomeilla, joista säännöllinen kierto, vuonna 08 3 inssiä-negoja, 1. IVF 02/09. Syy: ovuloimattomuus.

SKIPPO, 30+M34. 08/01 syntynyt poika, clomi+tero kierrosta. Y siitä lähtien.

TEDDYMAMA, 36v+M40v. Lapset 2001 ja 2003, clomeilla( 4. kierrolla molemmissa) pikku3:n toiveissa Y n. 2005 lähtien, hoidoissa 02/07 asti, tm 07/07 ( 4. clomikierrolla) , km 01/08(3.clomikierrolla) syksystä metut, nyt eka clomikierto,vaan 1tbl (mulla toiminut vaan 2 tbl annostus), 8.1 follikkeliuä, jos ei tulosta niin 2tbl. Syy: pco, miehellä ei ihan priimat kaverit, joten näillä mennään viimeistä kertaa.

OMPPU, 26+M25. Poika 09/05, jota tehtiin 1,5 vuotta; ekasta clomikierrosta. Pikku2:sta Y 1v, ekasta clomikierrosta keskenmenon 10/08. Seuraava clomikierto negaa ja nyt luomusti. Syy: tuntematon. Jotain PCO:hon epäilty, ei diagnosoitu.

PABLO1, 25+M25v. Y lähes 5 vuotta. Syy: selittämätön lapsettomuus, miehen simpoissa pientä hitautta. Tehty yksi IUI "luomusti" ilman lääkkeitä, neg.

SIMPUKKA76, 32,+M44, tytär 02/08, kolmen inssin ja yhden IVF:n jälkeen tuoresiirrosta. Pakkasessa alkioita, PAS suunnitelmissa.

Vierailija
19/119 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan,

ilmoittaudun mukaan, nyt joulu-tammikuussa on hoidot taas aloitettu, IVF/ICSI:llä mennään, punktio viikolla 4. Eli jo parin viikon päästä, hui miten nopeasti aika meneekään!

taustaa:

Raitanen 33, Mies 32, 1.IVF vuonna 2006, siitä nega, ei jäänyt pakkaseen mitään. Mies saanut aikoinaan solusalpaajahoitoja --> sukusolutuotanto loppunut, mutta siittiöitä tallessa. Suoraan meille pitkää IVF:ää, nyt ICSI-vaihtoehtokin rinnalla.

Joulukuun puolella aloitettu suihkeet, joten "vaihdevuosissa" täällä pyöritään. Sivuoireita ei kyllä onneksi ole juuri ollut. Eilen oli ultra, lepotila ok, joten eka piikki (Gonal) meni eilen. Nyt mennäänkin sitten vähän isommilla annoksilla. Ensi viikolla taas ultraa, jossa tilanne katotaan taas uudelleen.

Tsemppiä ja hyvää uutta +++++-vuotta kaikille! Kertokaahan kuulumisia! :)

Vierailija
20/119 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyikin ketjullinen alkuvuodenyrittäjiä. Kiva, että monella sama tilanne kuin meillä eli kakkoskierrokselle ollaan suuntaamassa! Nyt vaan toivotaan, että kaikilla tärppäisi. Kiva löytää taas vertaisjuttuseuraa. Ekaa yrittäessä koin näillä palstoilla jutustelun kultaakin arvokkaammaksi, kun kerrankin joku ymmärsi mitä oikeasti käy läpi. Joten jos sopii, niin tuppaan seuraan?

Taustat

30 ollaan. Meillä edelliseltä kierrokselta tyttö 02/08. Silloin inssi x 3 - negaa, IVF/ICSI:n tuoresiirto nega, 3. PAS toi toivotun plussan ja lapsen kotiin saakka. Siinä erona edellisiin oli pitkäviljely ja lääkkeelinen kierto. Nyt soittelin uuden kierroksen aloitusta varten aikaa, parin vkon päästä suunnittelukäynti.

Jännää taas aloittaa kaikki alusta. Eka kierros oli aika rankka henkisesti, saa nähdä kuinka nyt käy, tuntuuko yhtään helpommalta. Mitkäs teillä fiilikset hoitojen suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan