mksi auto pitää ajaa invapaikalle???
Näin tänään Lahden Renkomäessä 3 autoa, joista nousi yli 50-vuotiaita, joilla ei olut mitään syytä ajaa kyseiseisille paikoille? Muutenkin tuntuu, että tämä ikäluokka on sitä röyhkeintä toisinaan. Eivät osaa kiittää vaikka annat tilaa, auto ajetaan oven eteen yms. Muutama askel tekisi teillekin hyvää!!!
Kommentit (61)
eivät mustalaiset jätä autojaan invapaikoille vaan aivan marketin oven eteen.
Ja sitten ihmettelevät kun heitä vihataan...
Voi kyynel.
itse katon mikä parkki on vapaa sen tarkemmin katsomatta onko invaparkki, henkilökunnan parkki tai muukaan parkki. Sama se onko pitkä tai lyhyt matka mut siihen parkkiin ajan mikä iskee silmään ekaksi. NOTTA NIIN!
Tämä siksi että on todella veemäistä välillä käydä kauppa-asioilla/keskustassa liikuntavammaisen isäni(joka siis omistaa inva-luvan)kanssa, kun kaikki paikat ovat varattuja ja lupia ei ole.
että sanopa tuo miehelleni :)
hän suoraan vetää lähimmälle parkille ja se yleensä juurikin on tämä inva. En hälle siksi viitsi alkaa aiheesta kitisemään koska mielestäni tuo on pieni juttu ja siitä syntysi sitten niin iso sota että parempi ku parkkeeraa mihin hyväksi katsoo..
eli kauppaan mennessä yleensä tulee täällä parkkipaikat ensin ja sitten on kauppa niin mieheni ei ala ajelemaan ihan ovelle ja siitä parkkipaikalle. valitettava tosiasia!
Noh mut olisitte vaan saanu minut (yhden) niistä monista tuhansista noudattamaan tätä ehdotusta niin ei siinä sinänsä olisi ollut mitään hyötyä.
t.se raskaana oleva
Vitsi sä oot roohkeee...
itse katon mikä parkki on vapaa sen tarkemmin katsomatta onko invaparkki, henkilökunnan parkki tai muukaan parkki. Sama se onko pitkä tai lyhyt matka mut siihen parkkiin ajan mikä iskee silmään ekaksi. NOTTA NIIN!
raskaana ollessa ollut vaivoja vaikka ja mitä.. mieheni ajaa auton aina lähimmälle paikalle mistä pääsen helposti ja ettei tarvii kävellä pitkää matkaa.. maha niin kipeä ja kävellessä menee vuosi aikaa
ei en ollenkaan. ei tämä rohkeutta vaadi
Vitsi sä oot roohkeee...
ei lyki kärryillä. kävelen viisi tai kymmenen metriä ja pidän taukoja välissä kun tekee pahaa!
Oih! Miten sitten kaupassa? Lykkiikö mies sua kärryissä?
raskaana ollessa ollut vaivoja vaikka ja mitä.. mieheni ajaa auton aina lähimmälle paikalle mistä pääsen helposti ja ettei tarvii kävellä pitkää matkaa.. maha niin kipeä ja kävellessä menee vuosi aikaa
Juu ei todellakaan vaadi rohkeutta. Raukkamaista, kusipäisyyttä ja itsekkyyttä kylläkin.
ei en ollenkaan. ei tämä rohkeutta vaadi
Vitsi sä oot roohkeee...
ei lyki kärryillä. kävelen viisi tai kymmenen metriä ja pidän taukoja välissä kun tekee pahaa!
koska sinulla ei ole siihen oikeuttavaa lupaa. Sama kuin jättäisit autosi keskelle autotietä, koska se nyt aattumalta oli tyhjä.
ei ei tätäkään. ihan valitsen paikan sattumalta oli se sitten inva taikka ei
oi säälikää nyt!!! Hänhän on RASKAANA!
automaatille meno jos on parkit täynnä niin lykkään auton pyörätielle ja käväisen automaatilla. se ei ole keltään pois ja säästän parkkimaksun tästä minuutin reissusta.
Eli olet itsekäs. Se paikka ei ole sinulle tarkoitettu, koska sinulla ei ole siihen oikeuttavaa lupaa. Sama kuin jättäisit autosi keskelle autotietä, koska se nyt aattumalta oli tyhjä.
ei ei tätäkään. ihan valitsen paikan sattumalta oli se sitten inva taikka ei
Toivoisin ihmisiltä jonkinlaista empatiakykyä ja taitoa asettua toisen ihmisen "saappaisiin". Kuinka esimerkiksi käveleminen ei ole kaikille itsestäänselvyys. Mutta valitettavasti näitä itsekkäitä ihnmisiä löytyy liian paljon...
37
No on sulla ihme äijä kun laittaa muijansa,joka on niin huonokuntoinen niin käymään kaupassa....et uskalla edes miehelle mitään sanoa että ajaisi sen autonsa helvettiin invapaikalta,huh huh,hyvin menee!
Ajan invapaikalle koska 5luokalla yks tyyppi sanoi mua läskiksi.
tänään tältä palstalta tullut huomaamaan. Haukutaan erityisluokalla olevia lapsia, kehitysvammaisia hidastelusta kirjastossa, invapaikalle luvallisesti ajavia... Miten tällaisiä ihmisiä oikein voi olla?? Oma etu, oma napa, muista viis, kirotaan erilaiset. Haluaako joku tosiaan olla sellainen ihminen?
Haukutaan... invapaikalle luvallisesti ajavia...
Jos löytyy lupa käyttää invapaikkoja, sitten saat parkkeerata siihen, jos ei: noudata nro 26:n ohjetta.
Täydellisyydestä kukaan ei puhunut mitään, pelkistä invapaikoista, opettele lukemaan (mikäli raskaudeltasi voit, koska on niin kauheat vaivat).
Olen ehkä hankkinut itseni raskaaksi kun yritetty se 7 vuotta, mutta syytön minä siihen olen jos tulee vaivaa joille ei voi mitään!
Osa raskaana olevista on ihan terveitä koko raskauden ajan ja jos itelläni on joku vaiva mille ei kertakaikkiaan voi mitään niin minähän kävelen sen lyhemmän matkan ja siihen menee aikaa tosi paljon!
älä sie tuu saarnaa siinä yhtään invapaikoista!
Oletko itse muka täydellinen?Vituttaa suunnattomasti nämä ihmiset, jotka vetoavat kaikessa raskauteen ja lapsiin. Älä valita, itse olet itsesi siihen tilaan hankkinut!!!
itse katon mikä parkki on vapaa sen tarkemmin katsomatta onko invaparkki, henkilökunnan parkki tai muukaan parkki.
Sama se onko pitkä tai lyhyt matka mut siihen parkkiin ajan mikä iskee silmään ekaksi. NOTTA NIIN!