Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuote maidoton = ei sisällä kaseiinia?

Vierailija
19.11.2009 |

Eli kaseiiniallergisen ruokapolitiikasta kyselen... Eli tuotteessa sana maidoton tarkoittaa, että ei sisällä kaseiinia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaseiinistä koskaan kuullutkaan! Maitoallerginen ihminen on allerginen maidon proteiinille. Kaseiinistä ei mitään käsitystä mitä se on.

Vierailija
2/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska sinä et ole tuosta kuullut, sitä ei ole olemassakaan. Käyppä vaikka googlettamassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun politiikkani on että on aina parasta lukea se tuoteseloste huolella läpi vaikka kannessa lukisi mitä

Vierailija
4/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaseiinia erikseen vai maitoproteiini? Oon ihan taukki näissä allergia-asioissa, sori :(

ap

Vierailija
5/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään sanonut että sitä ei ole olemassakaan. Sanoin vain etten ole ikinä kuullutkaan moisesta vaikka itsellä maitoallerginen lapsi. Mutta kävin googlettamassa ja taas ole yhtä asiaa viisaampi :)

Vierailija
6/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun ollut tarkoitus vastata noin luokattomasti, mutta tää av menee veriin :)

3

Vierailija
7/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itselläsi on vielä maitoallerginen lapsi!!! kaseiini, kaseinaatti, hera, laktoosi, siinä esimerkkejä mitä ei saa tuotteessa olla jos maitoallerginen. että tiedoksi vaan sullekin!

ja vastaukseksi ap;n kysymykseen, minä olen ainakin nähnyt ihan "kaseinaatti" kirjoitettuna tuotteeseen mutta varmahan ei voi olla että se ois näin kaikissa tuotteissa. hankalaa, kuten nämä allergia-asiat aina! tsemppiä!

Vierailija
8/9 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin erittelemättä

kaseiinit on tärkein maitoproteiiniryhmä

välttäisin kaikkea missä maitoproteiinia

9/9 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaseiini

Kaseiini on sitä mitä kaivat korvista,  kaivat nenästä, yskit kurkusta, peset kielestä

aiheuttaa minulle pahat astmaoireet, esim jos syön juustoa, rahkaa, kermakakkua jne

ja vatsa turpoaa ja kipuilee. . . . jne

kaseiini on sideaine vaneriliimassa  maitoliimassa  temperamaalauksessa

pitää juuston kimmoisana ja kasassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi