HUI pelottavaa.. haluaisin muuttaa pois :(
Olen raskaana ja aina luullut meidän tämän ns. "pihapiirin" olevat sellaista mukavaa seutua ja en mitään poikkeavaa ole parin vuoden aikana nähnytkään.
Nyt vaan pelottaa jopa viedä roskia ulos, kun tässä lähellä asuu juoppoja... ennen ne ei ole häirinneet mitenkään, mutta kyllä tuli turvaton olo kerran pihalla maha pystyssä vein roskia kun noin 40-50 vuotias eukko tuli humalassa suoraan kohti ja alko huutamaan missä hänen poikansa on.
Minä paniikissa pitelin mahaani ja sanoin etten minä tiedä sinun pojastasi mitään niin tämä tokaisi että valehtelet! Olen salapoliisi ja minä tarkkailen sinua! minä tiedän kaiken..
katsoi todella pahasti ja käveli pois.
Tässä kun olisi päälleni käynyt niin en olisi varmaan voinut tehdä yhtään mitään!
Onneksi on asuntopaperit ollut vetämässä sen 5kk kunhan nyt vaan löytysi kämppä.
Koskaan tiedä milloin tämä nainen vastaan tulee, kun sama lähikauppakin missä käydään.
Kommentit (7)
sekoporukkaa, jos ei muita niin mamuja ja tupakantupruttelijoita parvekkeella.
se kerran on salapöliisi ja tietää kaiken niin luulis myös tietävän missä lapsensa on ;)
hullu mikä hullu, niitä nyt on joka paikassa. Jos tuo on muuten ollut rauhallista seutua, niin minä en ainakaan lähtisi mihinkään. Mistä tiedät ettei uudessa paikassa asu, joku hullu vaikka ihan seinän takana? Joku syyhän siihen on sielläkin, että asunto vapautuu.
Ja vielä samassa rapussa. Kaikken harmittomin niistä oli yks vanhempi mies joka oli ihan täysin alkoholisoitunut. Päivät meni dogatessa ja illalla kömpi asuntoonsa. Ei se paha ollut luonteeltaan, joskus jotain meteliä kuulin rapusta ja sen kotoa, mutta harvemmin.
Sitten oli pariskunta joka tappeli. Ne myös käytti alkoholia paljon. Ukko hakkas eukkoa, se oli kauheen kuulosta. Poliisit kävi siellä välillä, välillä vein ukon ja välillä akan.
Kauhei ja pelottavin tapaus asuin ihan seinänaapurissa. Yksinäinen huumehörhö. Se sai välillä ihan omituisia kohtauksia. Huus yksin himassaan ja huudatti musiikkia ihan täysillä. Soitteli ovikelloja niin päivällä kuin yölläkin. Poliisit kävi siellä pari kertaa luotiliivit ja suojat kilpenään, aseet tanassa. Sitä miestä mä oikeesti pelkäsin. Kyseinen mies puukotettiin hengiltä jossain porukassa lopulta ja täytyy sanoa että en hänen kuolemaansa surrut.
ja ihan sen takia ku perheenlisäystä tulossa ja liian pieni kämppä ja ollaan etsimässä kämppää alueelta jossa ei ole tällaista huumeiden käyttäjiä tai juoppoja naapurissa.
Asuntotoimistossa sanottu että heti saataisi kämppä tällaiselta alueelta missä täällä oikeasti näitä asustaa!! Mutta että eriasia haluanko sellaiseen paikkaan muuttaa ja tuskin kukaan perheellinen haluaa.
Tässä odotella millon se nyt sit löytyisi se oikea kämppä.
hullu mikä hullu, niitä nyt on joka paikassa. Jos tuo on muuten ollut rauhallista seutua, niin minä en ainakaan lähtisi mihinkään. Mistä tiedät ettei uudessa paikassa asu, joku hullu vaikka ihan seinän takana? Joku syyhän siihen on sielläkin, että asunto vapautuu.
Aina löytyy kerrostalolähiöroskiksilta tuollaisia.
Ei välttämättä auta muuttaminen. Henkilöt vain vaihtuu.