Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehelläni liian iso kalu

Vierailija
19.11.2009 |

Miehelläni on liian suuri penis. Aluksi olin siitä hyvin innostunut, mutta seksi on ollut alusta saakka kivuliasta. Valehtelematta olo on kuin teurastettaisi, ja aina kun mies työntyy sisään niin tulee olo että "mä halkeen, en kestä" varsinkin kun ukko ei ei ymmärrä tehdä sitä varovasti - vaan kertalaakista ja koko pituudelta! Kaipaan jopa exääni jolla oli ns. normaalimittainen mulkku (17 cm, ja nätti.) Nykyinen mieheni (kimpassa 4 kuukautta) on muutenkin jotenkin ylpeä kalustaan, juttelee "pikkuveljelle" kuin ihmiselle ollessaan kusella: "No niin, haluuko se isin kamu pillua tänään...jne..." olen yrittänyt sanoa monta kertaa että käytetään liukkaria, ja varovasti eikä heti kokonaan että paikat venyy - mutta aina sama kaava: Se vie mut sänkyyn, hame ylös, pikkarit puolireisiin ja kääntää mut kontalleen, muutama sipaisu kliddaan ja kerralla sisään! Pakko kohta soittaa exälle jotta saisi nauttia normaalista seksistä normaalin kullin kanssa, ja pääsisi seuraavana aamuna vielä normaalisti kävelemään!

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista esim. vauvapalstalla tai kavereille. omista nyt viela, mutta toisista en voisi.

Vierailija
42/94 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin monet kertovat omista seksiasioistaan täysin tunnistettavasti. Ja ihmekös tuo, kun julkistetaan etu- ja sukunimi sekä kaupunki ja usein vielä sähköpostiosoite ja puhelinnumerokin. On kyllä ihme touhua! Itse en kertoisi niin avoimesti.

asioista esim. vauvapalstalla tai kavereille. omista nyt viela, mutta toisista en voisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyydessä vikaa jos ei vihjeistäkään osaa ymmärtää!

Valitettavasti maailma on typeryksiä täynnä!

Yleensähän riittää, että miehellä on pokkaa meuhkata.

Vaikka ei olisi tapoja ollenkaan.

Sulle on nyt käynyt näin, otan osa:(

Vierailija
44/94 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen juttu onpi miehen kirjoittama ja tyhmän...................

Samat jutut S 24 palstoilla. Ammattihäirikkö jolla ei ole muuta elämää kuin netti 24/7 365 päivää vuodessa.

Vierailija
45/94 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paksuus ratkaisee. Kun tayttaa pillun on ihana tunne. Kestavyys antaa siihen oman lisansa. Olen itse 18cm kalulla varustettu. Paksulla. Orgasmi takuun on taattu naiselle.

Vierailija
46/94 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 09:22"]

Joo paksuus ratkaisee. Kun tayttaa pillun on ihana tunne. Kestavyys antaa siihen oman lisansa. Olen itse 18cm kalulla varustettu. Paksulla. Orgasmi takuun on taattu naiselle.

[/quote]

Sijaitseeko kyrpäsi kenties vieläpä otsassa, jaat orgasmeja päätäsi armollisesti nyökkäämällä...

Vierailija
47/94 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se on niin et ukkos sais opetella esileikkejä ja myös käyttää sitä liukkaria , kyl varmasti se isompikin tuntuu hyvältä jos kaikki kohdallaan ! Puhu asiasta sillä se ratkeaa suuntaan tai toiseen :)

Vierailija
48/94 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä.

Vierailija
49/94 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat,oman rakkaani kalu on about 13cm ja mielelläni vaihtaisin swn isompaan:) kesällä oli yhden yön juttu todella hyvin varustetun miehen kanssa(n.25 cm ja paksukin vielä) ja voin sanoa että tuntui hyvältä.

N37

Vierailija
50/94 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso siitä, paljonko on 25 cm eli 10 tuumaa. Se on yhtä kuin 3 naisen nyrkkiä päällekkäin ja sittenkin vielä terska pilkottaa.

Upposi tietenkin kokonaan tussuusi, eikös?

On teillä ongelmat,oman rakkaani kalu on about 13cm ja mielelläni vaihtaisin swn isompaan:) kesällä oli yhden yön juttu todella hyvin varustetun miehen kanssa(n.25 cm ja paksukin vielä) ja voin sanoa että tuntui hyvältä. N37

Vierailija
51/94 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihelläni on 23cm ja pasu, olen kanssa joutunut ottamaan likastetta avuksi, ja pyllyssäkin käytän vain sauvaa, tosin isoa kalua on kyllä kiva imeä ja jos imee eka spermat niin kaul on hiukan pehmeepi ottaa pilluun nii ei satu

Oliko se niin, että puutteessa eläminen aiheuttaa luki- vai oikeinkirjoitushäiriötä?

Vierailija
52/94 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaamiestäs haluan isöö

Vierailija
53/94 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen noin "kolmekymppinen" mies ja ajattelin ottaa osaltani myöskin kantaa tähän keskusteluun.. tämä peniksen koko samoin kuin naisen vaginan muoto olemus yms:nen on jotenkin näitä keskustelupalstain ikuisuus aiheita..

koska myös omaan keskivertoa kookkaamman elimen ja toisaalta tiedän itse mitä sen käyttö on käytännössä niin erityisesti ajattelin ottaa kantaa muutamaan väitteeseen joita täällä esitettiin..

1) suuri elin ei tarkoita välttämättä aina sitä että se olisi pehmeä tai pehmeähkö.. tämä on asia joka riippuu aika paljon käyttäjänsä eli miehen paisuvaislihaksen kunnosta .. jos sitä on treenattu hieman samoin kuten vaginan lihaksia se seisoo hyvinkin kovana ja on jäykkä jopa orgasmin jälkeen pitkään.. myös muut kuten veren happipitoisuus ja sydämmen toiminta varmistaa vahvaa seisokkia.. eli kaikinpuolinen hyvä ruumillinen kunto

2) tottakai hivelee itsetuntoa kun omaa synnyinlahjana mahtavan kalun.. ja kyllä siinä syntyy väkisinkin samanlaisia tuntemuksia kuin on julkisuuden henkilöillä.. ensin (sinkkuvuosina) kohtaa paljon ihmisiä jotka ovat hyvin kiinostuneita tästä "erilaisuudesta".. jos heille sanoo jotain numeraaleja tai kun he pitävät jäykkää elintä kädessään niin ovathanhan he haltioituneita.. mutta kun huomaa olevansa vain sellainen kokemus luonteinen juttu ja ei saakkaan vastakaikua millekkään muulle mitä ehkä odottaisi siinä alkaa tuntua että on kuin jokin "vastaan oton pitäjä.." tuo kotiinsa naisia mutta monista puheista huolimatta vain kokeilemaan.. kokemaan suuren ja paksun ilo.. joskin tästä ei jää itselle juuri mitään konkreettista.. -voisihan ne kassit tyhjätä ominkin käsin..

toisaalta mitä tuohon itsetunto-puoleen tulee niin lisäisin siihen että aina en edes antanut kaikille.. miksi? ei mieskään kuitenkaan ole automaattisesti kaikkien pantavana.. eikä miehellä ole mitään velvollisuutta tyydyttää naisia vaikka he olisivatkin tarpeessa.. toki olisin voinut tyydyttää heitä myönnän sen .. mutta jos mies on kerran itsetuntoinen kalunsa koon suhteen hän kykenee torjumaan joitain tarjouksia joita saattaa jopa sadella ex-panon tai muun sellaisen kavereilta jotka ovat kuulleet tyttöjen juttujen yhteydessä tämän tutustumisesta mieheen jolla on todellakin iso..

jos sekusaalinen viriytyneisyys taso ja toisaalta koko suhteessa toisiinsa ei miellytä jompaa kumpaa osapuolta niin silloin on väärässä suhteessa tai liitossa.. siihen tulokseen minä olen ainakin tullut.. kun sitten löytää sen oikean niin seksi on sekä fyysisesti että henkisesti suurta nautinnon juhlaa jollaisessa suhteessa ainakin itse elänkin.. :)

3) suhteellisen vähän täällä on keskusteltu asiasta miehen kantilta.. ei se nyt niin helppoa ole työntää jumalatonta jöötiä sisään joka kuhisee tuntohermoja ja verisuonia kuten keskustelut valitettavasti antaa ymmärtää.. seksi on silloin todella huonoa jos paikat eivät ole märät ja kalu kovana.. tai jos jompikumpi on feodaalinen ja pyrkii pikaaktiin ottamatta huomioon tosiasiaa että isolla sitä nyt vaan ei yksinkertaisesti harrasteta.. kun molemmat ovat rentoja ja toisaalta ymmärtäväisiä tilannetta kohtaa akti onnistuu josta nauttii molemmat erittäin paljon.. tilanne jota ap kuvasit kuulostaa jo kuitenkin siltä että saatat jopa jännittää milloin miestäsi panettaa ja hieman pelätä tai ainakin jännittää aktia.. ?? jos näin on niin aivan ensiksi pitäis purkaa tämä henkinen puoli ja puhua siitä...

tämä koko keskustelu on muuten hyvä osoitus siitä todellisuudesta kun suuri mulkku on niin keskeistä nykyään.. loppu peleissä kalun koolla ei ole ainakaan parisuhteessa mitään väliä.. sen sijaan kivesten koolla on.. ne sen hedelmällisen suhteen tae ovat -ei kyrpä:)

Vierailija
54/94 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläni oli myös harvinaisen suurikokoinen. Mitään mittoja ei kai otettu ja en muistaisikaan kun tästä suhteemme päättymisestä on jo 5 vuotta. Kuitenkin näitä todella suuria on jonkun tutkimuksen mukaan vain muutama/ tuhannesta uroksesta.

Totuttelu vaati aikaa lähes vuoden ennen kuin uskalsin olla vapautuneesti rakastelussa. Vaseliini oli oikeastaan ainoa toimiva liukkari. Sen kanssa kyllä onnistui (ihmettelin) peppuseksikin. Se suhteettoman pitkä ja paksu kalu ei tehnyt "pohjakosketusta" kuten pinmpan puolelle piti varoa. Opin jopa silloin saamaan orkun peppupuoleltakin.

Kolmen vuoden #venyttelyn# jälkeen suhteemme loppui. Muistoksi jäi muun lisäksi väljistynyt alapääni, jonka itsekin huomasin. Sooloseksissä normaali jellysauvakaan ei tuntunut missään. Kuten ei myöskään muutamat yhden yön jutu. Sitten aloin aktiivisesti jumppaamaan ja treenaamaan alalihaksiani geishapallojen ja kuulien kanssa. Nyt tilanne on oikeastaan parempi kuin koskaan vaikka yksi alatie synnytyskin on jo koettu. Treenaus on auttanut todella hyvin ja ne kadonneet orgasmit myös on palanneet takaisin.

Vierailija
55/94 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mulkku ei venytä aikuisen naisen värkkiä pilalle. Sinulla oli vain heikot lihakset.

Jos joku venyttää pilalle, niin se on kyllä synnytys.

Se suhteettoman pitkä ja paksu kalu ei tehnyt "pohjakosketusta" kuten pinmpan puolelle piti varoa.. Muistoksi jäi muun lisäksi väljistynyt alapääni, jonka itsekin huomasin. Sooloseksissä normaali jellysauvakaan ei tuntunut missään. Kuten ei myöskään muutamat yhden yön jutu.

Vierailija
56/94 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen juttu onpi miehen kirjoittama ja tyhmän...................

Vierailija
57/94 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aina exillä on ollu iso kalu tai piukka pillu?

Vierailija
58/94 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-muijalla oli ennen synnytystä yhtä tiukka kuin nykyisellä muijalla. Nykyinen on saanut lapsen sektiolla. Tavara ei kärsinyt raskaudestakaan, toisinkuin moni täällä väittää.

Vierailija
59/94 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se sit niin, että ne ominaisuudet ei olekaan se parisuhteen tärkein tekijä?

Vierailija
60/94 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiukka pillu paikkaa aika hyvin henkisiä puutteita ja sänkytaitoja. Jos nainen ei ole muutoin täydellinen kumppani ja sitten pillukin vielä löystyy, niin heikosti menee.

Oisko se sit niin, että ne ominaisuudet ei olekaan se parisuhteen tärkein tekijä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän