miehelläni liian iso kalu
Miehelläni on liian suuri penis. Aluksi olin siitä hyvin innostunut, mutta seksi on ollut alusta saakka kivuliasta. Valehtelematta olo on kuin teurastettaisi, ja aina kun mies työntyy sisään niin tulee olo että "mä halkeen, en kestä" varsinkin kun ukko ei ei ymmärrä tehdä sitä varovasti - vaan kertalaakista ja koko pituudelta! Kaipaan jopa exääni jolla oli ns. normaalimittainen mulkku (17 cm, ja nätti.) Nykyinen mieheni (kimpassa 4 kuukautta) on muutenkin jotenkin ylpeä kalustaan, juttelee "pikkuveljelle" kuin ihmiselle ollessaan kusella: "No niin, haluuko se isin kamu pillua tänään...jne..." olen yrittänyt sanoa monta kertaa että käytetään liukkaria, ja varovasti eikä heti kokonaan että paikat venyy - mutta aina sama kaava: Se vie mut sänkyyn, hame ylös, pikkarit puolireisiin ja kääntää mut kontalleen, muutama sipaisu kliddaan ja kerralla sisään! Pakko kohta soittaa exälle jotta saisi nauttia normaalista seksistä normaalin kullin kanssa, ja pääsisi seuraavana aamuna vielä normaalisti kävelemään!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori mies ja mulla on aina ollut huomattavasti keskivertoa isompi, mitään kokoa en viitsi tähän laittaa.Mutta kertokaa naiset voiko muna mukamas olla liian iso.Voiko nainen mennä "rikki" en halua satutaa tyttöystävääni.
Edellinen tyttöystävä oli tilanteeseen tyytyväinen mutta nykyinen väittää että olisi, aivan liian iso. Miten pitäisi menetellä.Mulla ei ole hirvästi kokemusta.Onko kokemusta isokokoisista miehistä.
Voi olla. Naisetkin ovat eri kokoisia.
Ei mahda mitään, koeta kestää-vaihda miestä sopivampaan tai konsultoi Eestistä leikkaustoimenpidettä jolla saadaan oikeat mitat värkille.
Pitkä, varsinkin ohut pitkä kalu, on kauheinta mitä tiedän. Sattuu, eikä samaan aikaan tunnu millään tavoin hyvältä. Tosi paksukin saattaa sattua, mutta se tuntuu täyttävän mut ihanasti, ja tuntuu todella ihanalta.
Hohhoijjaa. Pikkupojat ei täällä tajua, että ei iso aina ole paras. Muhun ei vaan mahdu iso sisään, on koitettu vaikka mitä, ja eri miesten toimesta. Suht ohut ja pitkä on taas mun juttu, vaginani on aika kapea.
Isolle kalulle iso reikä ja toisinpäin . Thats it !
Plot twist: Aloittaja on pienimunainen, isomunaisille katkeroitunut mies
Kannattaa kyllä vaihtaa oikopäätä osaavaan oikeankokoiseen tuollaisesta. Näin itsekin tein ja nyt elämä hymyilee. Ex:llä kaikki pyöri kikulin ympärillä
Sentin tarkkuudella tiiät exäs peniksen pituuden😅
Porvoolaiset miehet ovat kuuluisia varustuksestaan.
En ole aloittaja, mutta tiedän silti sentin tarkkuudella exän peniksen pituuden. Tulihan se joskus mitattua 25 vuoden suhteen aikana. Oli 19 cm päältä mitattuna.
Vaimoni on aina nauttinut isosta paksusta kullistani ja siitä, että pillu tullut tuusan täyteen ja saanut ja tuntenut välillä kullin mahdin pieneä kirpaisuna. On saanut tuntea olevansa otettu.
Mutta jos kaluni olisi ollut senttiäkään pidempi olisi koko idylli kadonnut. Pohjaan painaminen olisi loppunut, samoin paine kullin juuresta klitalle ja sitä myöden olisi orgasmit jääneet haaveeksi. Pienestä on välillä kiinni.
Kerro miehellesi että haluat katsella kun toinen mies ime miehesi jättimäistä kalua.
Jos vaikka innostuisi niin että jättäisi sinun vittusi väliin ja keskittyisi naimaan miehen suuta.
Halukkaita imureita löytyy --- minäkin haluaisin imeä isoa munaa. ukmakaa60
Jos penis on liian pitkä, voi käyttää apuvälineitä, esim Ohnut seksidonitsia. Mutta tuo ap:n tilanne kuulostaa kamalalta, kyllähän normaaliin seksiin kuuluu normaali esileikki, jossa nainen kostuu ja klitoris erektoituu.