Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehelläni liian iso kalu

Vierailija
19.11.2009 |

Miehelläni on liian suuri penis. Aluksi olin siitä hyvin innostunut, mutta seksi on ollut alusta saakka kivuliasta. Valehtelematta olo on kuin teurastettaisi, ja aina kun mies työntyy sisään niin tulee olo että "mä halkeen, en kestä" varsinkin kun ukko ei ei ymmärrä tehdä sitä varovasti - vaan kertalaakista ja koko pituudelta! Kaipaan jopa exääni jolla oli ns. normaalimittainen mulkku (17 cm, ja nätti.) Nykyinen mieheni (kimpassa 4 kuukautta) on muutenkin jotenkin ylpeä kalustaan, juttelee "pikkuveljelle" kuin ihmiselle ollessaan kusella: "No niin, haluuko se isin kamu pillua tänään...jne..." olen yrittänyt sanoa monta kertaa että käytetään liukkaria, ja varovasti eikä heti kokonaan että paikat venyy - mutta aina sama kaava: Se vie mut sänkyyn, hame ylös, pikkarit puolireisiin ja kääntää mut kontalleen, muutama sipaisu kliddaan ja kerralla sisään! Pakko kohta soittaa exälle jotta saisi nauttia normaalista seksistä normaalin kullin kanssa, ja pääsisi seuraavana aamuna vielä normaalisti kävelemään!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mulkku ei venytä aikuisen naisen värkkiä pilalle. Sinulla oli vain heikot lihakset.

Jos joku venyttää pilalle, niin se on kyllä synnytys.

Se suhteettoman pitkä ja paksu kalu ei tehnyt "pohjakosketusta" kuten pinmpan puolelle piti varoa.. Muistoksi jäi muun lisäksi väljistynyt alapääni, jonka itsekin huomasin. Sooloseksissä normaali jellysauvakaan ei tuntunut missään. Kuten ei myöskään muutamat yhden yön jutu.

Värkin pilalle. Äitinä - ennen kaikkea naisena voin kyllä sanoa että pilalle ei värkkimennyt synnytyksestä. Minun kohdallani seksi tuntuu vain paremmalta ja haluan sitä useammin mitä ennen kuin olin saanut lapsen. (sinänsä kyllä ihme, sain niin isot repeämät että alkuksi pelkäsin ihan hysteerisesti miten tulee käymään, onneksi pelko oli täysin turha).

Vierailija
62/94 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se pituus täytä, eikä sillä merkitystä kunhan vähintään 14cm

kyllä kalun on parempi kun PAKSU ja sitä pimpsa kaipaa ja siitä minäkin tykkään :-)

Kati-70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Oliko mukavaa kun esittelin pamppuani ;)

Vierailija
64/94 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otolla on kyllä valtava varustus ;)

Vierailija
65/94 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake news. Liian isoa ei ole olemassakaan.

Vierailija
66/94 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä vehkelleen mahtaa kun syntyy tähän maailmaan, on ohutta, paksua, lyhyttä, pitkää, käyrää, velttoa ja jäykkää. Hyvässä parisuhteessa huumorilla pärjää jos on ongelmia, ennen kaikkea läheisyyttä puolin ja toisin.

Vierailija
67/94 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ukko kirjoitti:

Mitäpä sitä vehkelleen mahtaa kun syntyy tähän maailmaan, on ohutta, paksua, lyhyttä, pitkää, käyrää, velttoa ja jäykkää. Hyvässä parisuhteessa huumorilla pärjää jos on ongelmia, ennen kaikkea läheisyyttä puolin ja toisin.

Harvinaisen fiksu kommentti. Kiitos siitä!

Vierailija
68/94 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fake news. Liian isoa ei ole olemassakaan.

No juu, olen siis nainen. Minulla on vähän joku fetissi isoihin kikkeleihin seksipuuhissa siis. (en niitä haikaile, mutta kun tekee kovin mieli niin asia on eri)  Olen valitettavasti vain kaksi kertaa elämässäni tavannut sellaiset miehet että huhhhuh. Normikikkelit on tietty ihan kivoja ja tuntuvat hyvältä, mutta nuo herrat vehkeineen ovat kyllä saaneet omat orgasminini sellaiselle sfäärille ettei kukaan muu. Tykkään kyllä, kun joskus saa olla ns täynnä miestä. 

vaimo 34

Vierailija
69/94 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan

Vierailija
70/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ole mitään vikaa ulkomaalaisissa. Toki rakkaustaidot heillä on yleensä sitä luokkaa että naista ei kunnioiteta missään tilanteessa, kiteytyy myös seksissä, vaan naisen ainoa tarkoitus on tuottaa mielihyvää , viis siltä miltä naisesta tuntuu.

Mut no moni nainenhan kaipaa sitä että mies vain ottaa, (siispä siitä ulkomaalaista etsimään).

Vierailija
71/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskinpa niitä häppäreitä ja klitorista muuten jätetä kiven päälle kun käydään likan kanssa takapihalla vähän asioilla

Vierailija
72/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman osittain omassa parisuhteessani. Mieheni on hyvin varustettu ja vaikka täällä toisin on annettu ymmärtää, kahden lapsen jälkeenkin vähänkään rajumpi seksi ei hänenlaisensa orin kanssa tunnu hyvälle. Mies on onneksi huomaavainen, saan lämmittelyjä ja liukuvoidetta käytetään aina penetraatioissa. Ikävä juttu on se, että kiihotun ja nautin ihan hirveästi alistumisesta, johon sisältyy myös kovat otteet seksissä. Rakastajani ei ole yhtä kookas ja hänen kanssaan nautin seksistä aina alkulämmittelyistä yhdyntöihin ilman sopimuksen ulkopuolelle jäävää kipua. N38

Vierailija
73/94 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan ongelman osittain omassa parisuhteessani. Mieheni on hyvin varustettu ja vaikka täällä toisin on annettu ymmärtää, kahden lapsen jälkeenkin vähänkään rajumpi seksi ei hänenlaisensa orin kanssa tunnu hyvälle. Mies on onneksi huomaavainen, saan lämmittelyjä ja liukuvoidetta käytetään aina penetraatioissa. Ikävä juttu on se, että kiihotun ja nautin ihan hirveästi alistumisesta, johon sisältyy myös kovat otteet seksissä. Rakastajani ei ole yhtä kookas ja hänen kanssaan nautin seksistä aina alkulämmittelyistä yhdyntöihin ilman sopimuksen ulkopuolelle jäävää kipua. N38

Taidat olla mun tyttöystävä. Jotenkin arvasin että sulla on joku toinen ja vaikka väität että ei ole liian iso niin silti se on.

Vierailija
74/94 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaapa sellaista tavaraa kuin KAERLIG LUONNONMUKAINEN LIUKUVOIDE 75ml n15€

Eli kallis nähden määrään. TEKEE IHMEITÄ VOIN TAATA, ENNEN NIIN MUST NO , ON NYKYISIN OH YES

Vierailija
75/94 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä joku nimiä heittäisi kehään yms toisen tietämättä siitä tulisi nopeasti "rikoksen täyttävä asia" , tiedättekö miten helppoa on selvittää ip kautta mitäkin vaikka olisi kuinka prepaid.

Vierailija
76/94 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
77/94 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö koskaan kokemaan tuota hevosen elintä itse ?

Vierailija
78/94 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan olet synnyttänyt ekan lapsen, niin olet vain tyytyväinen isosta kalusta.

Ei se niin mene. Useamman lapsen jälkeen aina vaan sattui. Yhteinen taival tyssäsi. Normaalikokoisesta vihdoin nautintoa. eri.

Toistaiseksi odottelen että asiat suttaantuvat, paikat venyvät ja mieheni ottaa vastaan toiveeni liukkarista..

Vierailija
79/94 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän myös liian rikas, liian komea ja liian rakastava?

On ihmisillä sitten ongelmia.

Vierailija
80/94 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo onnea tuo peeniksen ylimääräinen pituus (ehkä lukiolaisten suihkussa jumppatunnin jälkeen ?), mutta paksu on kyllä kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä