Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on tarpeettomia

Vierailija
19.11.2009 |

naiset hoitaa hommat 100-0! Lisääntymään emme pysty ilman miesten siittiöitä, mutta so what! Kyllä lapsia on maailmassa jo ihan tarpeeksi ennestään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ne niin suloisia kumminkin! Onhan meillä lemmikkejäkin, miksei sitten miehiä!

Vierailija
2/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot eivät osaa leikata nurtsia ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tarpeellisia.

Dildot eivät osaa leikata nurtsia ;-)

Mutta naiset osaa leikata nurtsin. Että ei sitä miestä siihenkään välttämättä tarvitse. Täytyy vaan laskea hyödyt ja haitat. Joidenkin tapausten kohdalla pääsee helpommalla, jos leikkaa itse sen nurtsin, jos ei sitten tarvitse tehdä ruokaa sille miehelle, siivota sen jälkiä, silittää sen paitoja jne.

Vierailija
4/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se elämä on vaan kiva jakaa jonkun kanssa ja useimmille naisille se on mies se paras. Voishan sitä kimppakämppää kaverin kanssa harkita, mutta on siinä jotain eroa kuitenkin...

nimim. mietitty on yh-elämän pimeinä yön tunteina

Vierailija
5/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä miehellä paljonkin käyttöä. Kas kun naisen kanssa en ala sängyssä puuhailemaan.

Vierailija
6/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se elämä on vaan kiva jakaa jonkun kanssa ja useimmille naisille se on mies se paras. Voishan sitä kimppakämppää kaverin kanssa harkita, mutta on siinä jotain eroa kuitenkin...

Sitä on tullut mietittyä avioelämän pimeinä yön tunteina. Ruoho ei siis viherrä toisen miehen muodossa, vaan ihan oman itsenäisen elämän. Mutta kun on noita lapsia, niin hammasta purren täytyy yrittää saada tästä hommasta toimiva. Ja voihan se olla, että se ruoho vaan näyttää vihreemmältä, mutta totuus sitten paljastuu vasta, kun pääsee sinne aidan toiselle puolelle.

Vierailija
7/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy vaan kouluttaa miehes paremmin. mun mies on ainakin ihan hyödyllinen; tekeee ruuat, hoitaa tiskii, imuroi, siivoo vessan... nuo on siis hommia joita minä en tee. toki jokainen homma on pitänyt opettaa ihan kädestä pitäen, mutta on todellakin vaivan arvoista! älkää naiset antakon kenenkään kävellä teidän yli.

ps. en ole pirttihirmu, kannatan tasa-arvoa

Vierailija
8/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaa miehelleni mitään. Ihan omatoimisesti on aina siivonnut, pyykännyt ja kokannut. Tasa-arvoisesti yhdessä tehdään.

Vierailija
9/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on tullut mietittyä avioelämän pimeinä yön tunteina. Ruoho ei siis viherrä toisen miehen muodossa, vaan ihan oman itsenäisen elämän. Mutta kun on noita lapsia, niin hammasta purren täytyy yrittää saada tästä hommasta toimiva. Ja voihan se olla, että se ruoho vaan näyttää vihreemmältä, mutta totuus sitten paljastuu vasta, kun pääsee sinne aidan toiselle puolelle.

Mutta jos on joku kokemus huonoista miehistä niin se ei tarkoita että kaikki järjestään olisivat huonoja.

Jos kohdalle sattuu takapajuisia yksilöitä niin kannattaa katsoa että onko omissa "vaatimuksissa" korjaamisen varaa.

Minulla on eräs ystävä,joka aina jostain kumman syystä näkee potentiaalisina miesehdokkaina ne valehtelevat ja pettävät ketkut.

Vierailija
10/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei millään suostu tekemään mitään oma-aloitteisesti. Ja jos jotain tekee, niin laskee kyllä minuutit tarkalleen, ettei vaan tee sen päivän aikana yhtään minua enempää. Ja mainittakon, että hänen mielestä kotitöitä eivät ole kaappein siivoomiset, talvi/kesävaatteiden pesu ja talteen laittaminen, pyykin pesu ja ja siitä kaappiin asti, yleinen paikkojen järjestely jne.

Hänen mielestään kotitöitä ovat vain astiaperukoneen täyttö (ei muuten keittiön siistiminen) ja imurointi (toki hän voi unohtaa imuroida ovien takaa, mattojen alta ja eteisen ja muitakaan tavaroita ei tarvitse lattialta nostaa ennen imurointia). Miehen vastuulla on ainoastaan astiapesukoneen täyttö ja minulla sitten kaikki muu. Toki voin pyttää "apua", mutta mies saa ihan rauhassa kieltäytyä, jos ei huvita ja kukas muu kaiken muun sitten tekee kuin minä...

Minä leikkaan nurmikon, vaihdan oman autoni renkaat ja hoidan muutenkin oman autoni huollot ja itse mahd. paljon. Teen lumityöt ja osaaan remontoidakin tarvittaessa. Minä tienaan meillä enemmän ja maksankin suurimman osan laskuista. Tästä en koskaan ole mitään sanonut, tosin aikaisemmin kun oli toisinpäin ja mies tienasi enemän, niin vaati kyllä tasan puoleen minun osallistumista.

Miestä ei kiinnosta seksi tai ehkä noin 1krt/1-2kk. Ja silloinkin minun pitää tyytyä siihen mitä saan (eli 3 min., mies saa ja minä en).

Osaan kyllä pitää itseni tyytyväisenä.

Siis summasummarum. En oikeastaan tiedä tarvitsenko oikeasti miestä. Jos/kun seksiä kaipaan, niin voin toki tehdä jonkun sopimuksen jonkun miehen kanssa. Mutta kyllä olen aika 100% varma, että jos meille joskus ero tulee, niin miestä en enää saman katon alle ota.

Ja ihan oikeasti voisin kuvitella kimppa-asumista hyvien ystävien kanssa.

Mulla on kyllä miehellä paljonkin käyttöä. Kas kun naisen kanssa en ala sängyssä puuhailemaan.

Vierailija
11/11 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei millään suostu tekemään mitään oma-aloitteisesti. Ja jos jotain tekee, niin laskee kyllä minuutit tarkalleen, ettei vaan tee sen päivän aikana yhtään minua enempää. Ja mainittakon, että hänen mielestä kotitöitä eivät ole kaappein siivoomiset, talvi/kesävaatteiden pesu ja talteen laittaminen, pyykin pesu ja ja siitä kaappiin asti, yleinen paikkojen järjestely jne.

Hänen mielestään kotitöitä ovat vain astiaperukoneen täyttö (ei muuten keittiön siistiminen) ja imurointi (toki hän voi unohtaa imuroida ovien takaa, mattojen alta ja eteisen ja muitakaan tavaroita ei tarvitse lattialta nostaa ennen imurointia). Miehen vastuulla on ainoastaan astiapesukoneen täyttö ja minulla sitten kaikki muu. Toki voin pyttää "apua", mutta mies saa ihan rauhassa kieltäytyä, jos ei huvita ja kukas muu kaiken muun sitten tekee kuin minä...

Minä leikkaan nurmikon, vaihdan oman autoni renkaat ja hoidan muutenkin oman autoni huollot ja itse mahd. paljon. Teen lumityöt ja osaaan remontoidakin tarvittaessa. Minä tienaan meillä enemmän ja maksankin suurimman osan laskuista. Tästä en koskaan ole mitään sanonut, tosin aikaisemmin kun oli toisinpäin ja mies tienasi enemän, niin vaati kyllä tasan puoleen minun osallistumista.

Miestä ei kiinnosta seksi tai ehkä noin 1krt/1-2kk. Ja silloinkin minun pitää tyytyä siihen mitä saan (eli 3 min., mies saa ja minä en).

Osaan kyllä pitää itseni tyytyväisenä.

Siis summasummarum. En oikeastaan tiedä tarvitsenko oikeasti miestä. Jos/kun seksiä kaipaan, niin voin toki tehdä jonkun sopimuksen jonkun miehen kanssa. Mutta kyllä olen aika 100% varma, että jos meille joskus ero tulee, niin miestä en enää saman katon alle ota.

Ja ihan oikeasti voisin kuvitella kimppa-asumista hyvien ystävien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi