Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten nuo partylitet voi olla noin KALLIITA? mikä niissä maksaa???

Vierailija
18.11.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin sinne oikeesti ihan vaan sen takia, että tiesin sinne tulevan paljon mukavia tuttuja ja kaiken lisäksi kutsujen emäntä on loistava leipuri, joten tiesin, että siellä saa jotain aivan ihania herkkuja :)

Yhden 7 euron arvosen tuikkukipon ostin (ja laitan sen lapsen opelle joululahjaksi ;))

Mutta kyllä oli mukavat kutsut!

Vierailija
22/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis argh... Ja aika kälyistä vedota jonkin ylivoimaiseen laatuun: kyllä tavalliset suomalaiset Havin kynttilätkin pärjäävät takuulla vertailussa, mutta hinta vain on murto-osa noista Partylite-kynttilöistä.

-pelkistetyn tyylin ystävä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokainen tienaa 20 % ja lopulta itse tuote maksaa tosi vähän.

Sama homma se on missä tahansa. Kauppias ostaa tuotteen 100 eurolla ja myy sen 200 eurolla eteenpäin, näin jokainen saa osansa.

Mulla on ollut niitä, olisko ne pilareita vai miksi sanotaan ja olen ollut tosi tyytyväinen. Kynttilä kesti 2 kautta, aloin polttamaan sitä lokakuussa ja poltin kevääseen asti ja seuraavana lokakuussa sama juttu. Viime pääsiäisenä tais loppua.

Koriste-esineet ovat mulle liian kalliita, mutta ne muutama tuote mitä mä olen ostanut, olen ollut tosi tyytyväinen.

Ja toisaalta, kun menen kylään, vien mukanani tuliaisen, nyt näen uusia ihmisiä ja tuliaisen verran käytän jonkun kynttilän ostamiseen.

Vierailija
24/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdenlaista pyramidihuijaustahan tuo on.

Ja käytetään ihmissuhteita hyväksi, en ymmärrä, miten kukaan kehtaa.

Vierailija
25/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän kaikista halpiksistakin, enkä ole huomannut partylitea mitenkään erityisen laadukkaaksi, kallsita se on! Ja teille, jotka niitä mummomaisiksi väitätte, nii mä taidan sit olla vanha 23-vuotias =D

Vierailija
26/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on ne laadukkaita, oon ite ostannu kynttilöitä ja oon tykänny niistä. Tuoksuu hyvälle ja palaa paljon kauemmin mitä esim tiimarin kynttilät. Tuoksu säilyy pitkään. Somisteet on jotkut sikahintasia ja en semmosia tod osta, mutta tommosia halvempia olen ostanut ja tosi tyytyväinen olen ollut. Jos olet emäntänä niin mitä enemmän tilauksia sitä paremmat tarjoukset,siis saat kuvastosta tilata mitä haluat, esim viime kerralla sain 100e:lla tilata kuvastosta :)

Vierailija
27/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niissä on läpinäkyvät muovikipot eikä rumia mitä-lie-metallifoliotörppöjä. Läpinäkyvän muovin läpi tuikkukin valaisee enemmän ja kauniisti, huomasin eron sattumalta kun laitoin lahjaksi saamiani partylite-tuikkuja halpisten viereen.

Säästänkin nuo viimeiset kipot ja yritän tunkea halpistuikkujen vahan niiden sisään, uusia partylite-tuikkuja en raaski ostaa. Juuri tuosta hinnasta johtuen. Joo ja ne lumipallokynttilät on myös kauniita -mutta se suolanen hinta :X

Vierailija
28/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim viime kerralla sain 100e:lla tilata kuvastosta :)

saa jonkun hikisen kynttilänjalan.

Vierailija
29/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tajua mikä vaiva on nähty kutsujen eteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme