Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten nuo partylitet voi olla noin KALLIITA? mikä niissä maksaa???

Vierailija
18.11.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niin rumia, mummo krääsää, yöks !

Vierailija
2/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

summia moisista kipoista ja kynttilöisät. Uppoaa mammoihin kuin häkä, en voi tajuta. Sama Tupperwaren kanssa, mutta olenkin varmaan toooosi rajoittunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri osa myyjälle, ja sen konsultille jne.

Vierailija
4/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mennä kutsuille ja ostaa kun paikallinen alfa naaras piti kutsunsa.

Ollaan miehen kanssa saatu kyllä niin hyvät naurut, että tavallaan hintansa väärti.

Monelle pakollinen yhteisövero ostaa sieltä kutsuilta vähintään 100e (tulee kyllä tuo summa nopeasti kasaan) niin voi sitten taas lapset rauhassa leikkiä puistossa kun ei ole näiden åartulite kotiäitimammojen silmätikkuja =)))

Vierailija
5/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yx kaveri joka on ihan hurahtanu näihin täysillä. Tykkään itse kynttilöistä valtavasti, mutta noi kyseiset on suurin osa kamalaa krääsää ja sit ne tavalliset, mitkä on ihan ok, on tolkuttoman hintaisia. Alusta ja kolme kynttilää ois ollut yli 100 euroa! Haloo!

Vierailija
6/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallityyliä kiskurihinnalla.

Vierailija
7/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta ja kolme kynttilää ois ollut yli 100 euroa! Haloo!

maksaisitko alustasta ja kolmesta kynttilästä yli 600 mk, olisin nauranut räkäisesti.

Vierailija
8/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaita. Halpahallista ostamani iso pöytäkynttilä maksoi 4,50, mutta jouduin heittämään sen roskiin, koska ei palanut kunnolla. Oli muovia enemmän kuin steariinia. Se on harmittanut enemmän kuin PartyLiten muutamaan kynttilään laittamani rahat.

Enkä koskaan ole ostanut kutsuilta 100 eurolla vaan muutamalla kympillä jotakin ja naapureiden kanssa on hyvät välit !

Vierailija
9/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliita, mauttomia, rumia, mummomaisia, tyylittömiä, kamalia ja taas kalliita.

Vierailija
10/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partyliten katalookin, ja kyllä meinasi nauru tulla niiden hintojen takia! Oli siellä muutama ihan nättikin juttu, mutta en kyllä ikinä voisi ajatellakaan pulittavani sellaisia summia kynttilöistä! Enimmäkseen vaikutti kyllä wt-halaphallikrääsältä.

Poltan paljon kynttilöitä, mutta mulle riittää ihan tavalliset, yksiväriset kynttilät ja kirpputorilta hommatut kivat aluslautaset ja tuikkukupit.

Vierailija
11/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ole koskaan ostanut party liten tuotteita!

Vierailija
12/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat tosiaan ylihinnoiteltuja, kuten useimmat tällaiset kotimyyntijutut ovat. Tupperware ei ole sen parempi. Inhoan niitä kippoja!!

Vierailija
13/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Partylite-harrastajat puolustelee tuotteitaan. Että mikä niissä on niin hienoa, että kannattaa maksaa suuria summia tavallisista kynttilöistä.

Vierailija
14/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaita. Halpahallista ostamani iso pöytäkynttilä maksoi 4,50, mutta jouduin heittämään sen roskiin, koska ei palanut kunnolla. Oli muovia enemmän kuin steariinia. Se on harmittanut enemmän kuin PartyLiten muutamaan kynttilään laittamani rahat. Enkä koskaan ole ostanut kutsuilta 100 eurolla vaan muutamalla kympillä jotakin ja naapureiden kanssa on hyvät välit !

olen ostanut samoja ennenkin, ovat tosi kauniita ja palavat hyvin ja kestävät. Ja jos eivät kestä ihan yhtä kauan kuin ylihintaiset monen kympin kynttilät, niin kyllähän sillä hinnalla ostaa halvempia jo useamman.

Vierailija
15/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamilla pakko-osto kutsuilla, kutsut loppu kun valitin yhdestä tuotteesta kolme kertaa. Eivät viitsineet edes kerralla lähettää kunnollista tuotetta tilalle. Neljättä kertaa en enää viittiny laittaa tuotetta menemään takasi, kun suht siisti oli kuitenki. En osta sieltä enää mitään, laadusta voi oikeesti maksaa, mutta jos rahalla ei edes laadukasta saa niin parempi jättää ostamatta.

Vierailija
16/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sen 20%,seuraava porras toisen 20% jne sitten emännän lahjominen (mikä ei niin kummoinen ole vaan pääsee ostamaan hiukka halvemmalla).

Itse en osta mitään muuta kuin niitä tukkkivia, mä olen hurahtanut muutamaan niistä tuoksuista. Vastaavaa tuoksua en ole vielä löytänyt halvempana.....mutta poskettoman kalliitahan ne on kun yksi tuikkukynttilä maksaa euron...

Vierailija
17/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vaan ei kukaan kehtaa niillä kutsuilla sanoa ääneen!

Kerran tosin yksi iäkkäämpi vieras sanoi, että hänelle tulee niistä hajusteista kurkku kipeäksi ja yski koko ajan.

Tiimarista saa ihan samanlaisia kymmenesosahinnalla.

Vierailija
18/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on monta välikättä niin kyllähän siinä hinta nousee. En viitsi enää ostaa kun ne ovat usein olleet huonoja ja lisäksi hankalia saada vaihdettua uuteen. Minulla esim. tuikut sammuivat vaikka olivat palaneet vain hetken (tukehtuivat), yhdessä vadissa oli valmistusvirhe, joka oli tökerösti korjattu maalilla ja pöytäkynttilää joutui vuolemaan jotta liekin edes näki/ei tukehtunut. Laadukkaita???

Vierailija
19/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin ensin että ko. konsepti on vitsi, mutta ei apua, jengi oikeesti ostaa niitä ihan villinä. EI tajua, ei...

Vierailija
20/29 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ja tyttärensä ovat niihin ihan höyrähtäneitä. Joka paikka kummallakin kotona täynnä niitä.

Anopin luona olen todennut että askartelulehdissä on sellaisten kynttelikköjen teko-ohjeita pilvin pimein. Mietinkin josko askartelisin jotain anopille joululahjaksi ja sanoisin olevan party-litea. Muovihelmiä pujottaisi rautalankaan ja käärisi sitten tyhjän hillopurkin ympärille ja sitten Ikean hajukynttilä sisälle.

Katalogin otin joltain messsuilta mukaan ja hiki tuli kun hintoja katselin ja hakemalla hain jotain mistä tykkäisin ja voisin ostaakin ja en löytänyt.

Yhden myyjän luona kävin kylässä ja siellä oli oikea myyntinäyttely tuotteilla, enkä kyllä sielläkään mitään kivaa nähnyt.

Kälyllä on joku nätti kukkapöytä jonka on sieltä ostanut, mutta sen oli saanut ostaa vasta kun oli ostanut hirveästi jotakin.

Ja välit myyjiin pysyy hyvänä kun kieltäytyy järjestelmällisesti kaikista kotimyyntikutsuista.

Minä en ole 10 vuoteen millekkään kutsuille lähtenyt vaikka viikoittain kutsuja tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi