a) Oletko sinä pienituloinen, keskituloinen vai suurituloinen entä
b) onko miehesi pienituloinen, keskituloinen vai suurituloinen
ja
c) ovatko lastesi ulkovaatteet edullisia, keskihintaisia vai kalliita?
Kommentit (26)
koska bruttotulot n. 200 000/ vuodessa.
Lapsen ulkoiluvaatteet pyrin ostamaan edellisen vuoden alennusmyynneistä -30% alennuksella, viime vuonna ostin KammaKarlon kaksiosaisen setin -40% (on muuten ollut todella hyvä!). Jollei alennuksesa löydy, tai en ehdi (kun pitää vähän töitäkin tehdä...) ostan sitten normaalihintaisia, esim. POPia meillä on paljon ja Everest on osoittautunut hyväksi hinta-laatusuhteltaan. Aikaisemmin oli joko Reimatecia tai Remua, mutta nyt lapsen kasvaessa ne eivät ole niinkään houkutelleet.
Laatu on siis tärkein kriteeri (meillä on aina ollut vain yksi talvihaalari tai -asu, useampia ei ole tarvittu) ja hinta sitten sekundäärinen.
a) suurituloinen
b) ei miestä
c) lapsen (8v.) vaatteet edullisia tai keskihintaisia.
a) olen itse suurituloinen, tulot 6000€/ kk
b) mies se varakas, tienaa ne loput :-)
Ja lapsen vaatteet pääosin kalliita, mutta toki kaapista löytyy myös puoli-ilmaisia H&M bodeja ja sukkahousuja myös lapselle.
ollaan miehen kanssa pienituloisia ja lapsemme vaatteet ostetaan niin, että halvalla hyvää. Kirppareilta tekee joskus tosi hyviä löytöjä ja ikinä en ostaisi haalaria yli 40€ joka ei kuitenkaan mene kovin kauan päälle.
a) Olen pienituloinen.
b) Mies on pienituloinen.
c) Lasten ulkovaatteet keskihintaisia ja kalliita (haalarit: reimatec, rukkaset: rasavil, kengät: viking)
Sisävaatteet puolestaan pääsääntöisesti edullisia (tarjouksista, poistoja, lahjaksi saatuja, käytettyjä). Arvostamme hyviä ulkovaatteita, sillä liikumme paljon kävellen/rattailla, säällä kuin säällä. Ei ole autoa.