Siskoni ei ehtinyt saada rokotetta, nyt SI ja todella huonossa kunnossa. :(
Kommentit (26)
sairasti todella lievänä eikä ollut mitään ongelmia.
Lääkärin mukaan suurin osa sairastaa lievänä.
Tämä näin lohdutukseksi niille, jotka stressaavat astmalasten sairastumista. Astma ja SI ei automaattisesti tarkoita kovaa tautia tai ongelmia.
Toivottavasti siskon kunto on paranemaan päin!!!
tunnissa,ambulanssilla sairaalaan.Nyt jo paremmassa kunnossa.
ja aika lievänä tuli si, mutta siltikin jouduin ottamaan iltaisin avaavaa että sain nukuttua.
Miten siskosi voi? Tuutko kertomaan meille!
Tsemppiä sulle ap! Toivotaan, että sisko toipuu hyvin. Niin varmasti tapahtuu. Onko siskosi käynyt lääkärissä? Vai onko sairaalassa hoidossa?
Paljon jaksamista sulle huolen keskellä, ymmärrän sen täysin, vaikka todella suurella todennäköisyydellä siskosi toipuu hyvin.
En ole tänä aamuna saanut puhelimella kiinni ja pelottaa, että on joutunut sairaalaan. Jo eilen illalla oli hengitys työlästä. :(
ap
sai rokotteen mutta myös taudin (ei kerennyt rokote vaikutaa) MEni hetkessä tosi huonoon kuntoon, Kuume nousi keskiviikko iltana ja torstai iltana todettiin jo keuhkokuume. Oli sairaalassa kaksi yötä. Sai antibioottia ja nesteytyken suoneen, ja tamiflukuurin. Niin ja lisähappea maskilla kun hapetusarvo oli akan yön 90.
Pari päivä oli heikossa kunossa ja kun lauantai aamuna heräsi oli kuin eri tyttö. Illalla oli vielä väsynyt jamitään jaksamaton ja aamulla alkoi normaali räpätys ja leikkiminen. tuon päivän söi vielä tosi huonosti/ei juuri mitään,mutta sen jälkeen on ollut jo ihan oma itsensä ja hyvässä kunnossa. KIpeänä olleessaan ei muuten suostunut syömään mitään ja joikin todell ahuonosti.
Pikaista paranemista siskollesi ja toivotaan että alkaa toipua nopeasti!
Mä en kuitenkaan sairastunut. Mulla rokotteen ottamisesta aikaa viikko. Tiedä sitten, oliko tuo suoja jo alkanut kehittyä niin, että vältyin tartunnalta.
Mikähän tilanne tällä hetkellä HUSissa, onko tehopaikkoja yhtään vapaana?
ap
Mä en kuitenkaan sairastunut. Mulla rokotteen ottamisesta aikaa viikko. Tiedä sitten, oliko tuo suoja jo alkanut kehittyä niin, että vältyin tartunnalta. Mikähän tilanne tällä hetkellä HUSissa, onko tehopaikkoja yhtään vapaana? ap
Voin kuvitella äidin huolen.
Itse sairastin sikainfluenssan, enkä kuulu riskiryhmään. Silti jo seuraavana päivänä sairastumisesta olin todella huonossa kunnossa. Sairaalassa todettiin keuhkokuume, keuhkoputkentulehdus ja poskiontelotulehdus. Sairastumispäivän iltana aloin jo yksimään verta.
En lähtisi vähättelemään tätä tautia.
Ap, onko mahdollista, että kävisit pimpottamassa siskosi ovikelloa?
varmasti vanhempien huoli on ollut suuri. en voi olla ajattelematta että vahva rokotus on silti saanut lapsesi sairastumaan, siltikin että siinä ei ole kokonaista virusta vaan pilkottua. hyvä että selvisitte!
Mikään tapettu virus ei aiheuta tautia.
jakaa "tietojaan".....
varmasti vanhempien huoli on ollut suuri. en voi olla ajattelematta että vahva rokotus on silti saanut lapsesi sairastumaan, siltikin että siinä ei ole kokonaista virusta vaan pilkottua. hyvä että selvisitte!
Hei ap! Onko siskollasi perhettä vai asuuko yksin? Jos asuu yksin niin pääsisikö kukaan katsomaan mikä siskosi tilanne on?
meni hetkessä tosi huonoon kuntoon, joutui sairaalaan ja todettiin samantien keuhkokuume (tuli siis päivässä!!). Tamiflu ja antibiootti päällä, mutta silti joutui tehovalvontaosastolle hapetukseen. En ole eläissäni kuullut kenenkään olevan niin sairas kuin hän oli. Olin vähän rokotusta vastaan mutta tuon myötä menin kiireenvilkkaa ottamaan rokotuksen, sen verran hurja tauti oli. Siskoni ei ehtinyt rokotusta saada, kuuluu riskiryhmään, samoin kuin minä. Onneksi on nyt jo selvinnyt.
Toivon, että vain nukkuu kotosalla. En pääse vasta kun töiden jälkeen käymään siskolla, mutta tietysti ajan sinne heti kun pääsen, jos en siihen mennessä ole mitään kuullut. Ei ole muita, jotka voisivat mennä katsomaan onko siskoni kunnossa.
ap
Toivon, että vain nukkuu kotosalla. En pääse vasta kun töiden jälkeen käymään siskolla, mutta tietysti ajan sinne heti kun pääsen, jos en siihen mennessä ole mitään kuullut. Ei ole muita, jotka voisivat mennä katsomaan onko siskoni kunnossa. ap
Toivottavasti on kunnossa. Eikö joku naapuri pääsisi tai siskosi ystävä? Nyt päivällä jo. Ehkä huolestun turhasta mutta jos mitenkään olisi mahdollista tarkistaa.
Siskon naapureita en tunne, enkä edes muista nimiä rappukäytävästä. Toisaalta, jos ei puhelimeen vastaa, niin ei varmasti ovikelloonkaan. Mulla on onneks siskolle avaimet.
ap