Onko jokin laulu, joka saa sinut ensitahdeista alkaen aina itkemään?
Kommentit (226)
Nytkin saan todella tehdä töitä, etten kyynelehtisi. Mun heikko kohtani on "oi jouluyö". Onneksi tuo pääsee yllättämään vain joulun aikaan. Ympäri vuoden riskin (=itkun) aiheuttavat mm. Celine Dionin Because you loved me ja Yön Ihmisen poika & Pettävällä jäällä. Aina itku ei ole pahasta, usein itkun tullessa jonkun biisin vuoksi olen loppujen lopuksi kiitollinen, että ylipäätään tunnen ja voin itkeä myös ilman, että olisin kohdannut henkilökohtaisen maailmanlopun.
sit on myös Knock,knock knockin on the heavens door ja Päivät kuin unta
ensitahdeilla, Lea Laven: Aamulla rakkaani näin
En ole varma laulun nimestä, mutta siinä lauletaan jotenkin että Rene and George Magritte, after the war. En tajua miksi se itkettää aina.
se tomi metsäkedon ja kenenlie naisen duetto
sama Stellan häävalssi
Tuo jollain tavalla aina voimakkaasti mieleeni itsemurhan tehneen veljeni.
"me sinut tehtiin, sä meidät loit". ja aina on patoluukut auki, mies soittaa sitä joskus ihan kiusallaan että näkee kun vaimo nyyhkii. Nimim. kolmen pojan äiti
Rupesin taas itkemään kun otitte tuon lainauksen esiin :´(
Se on niin kaunis ja jouluun liitty muutenkin paljo tunnetta: ukki on kuollut aattona ja nuorin poikani syntynyt aattona.
"Illalla kun äiti peitti mua nukkumaan, en aavistanut mitä aamu tuopi tullessaan..."
ja erityisesti sen viimeinen säkeistö:
"Omaa peltotilkkuaan kun äiti äesti,
Niin uuden elon alkamista kiurut säesti.
Mie istuin pienen veljen kanssa siinä pellon laidalla,
Kerroin hälle, kuinka kaunis oli kerran Karjala."
Olen nuori eikä minulla ole mitään siteitä Karjalaan, mutta tuo itkettää silti aina.
"Illalla kun äiti peitti mua nukkumaan, en aavistanut mitä aamu tuopi tullessaan..."
ja erityisesti sen viimeinen säkeistö:
"Omaa peltotilkkuaan kun äiti äesti,
Niin uuden elon alkamista kiurut säesti.
Mie istuin pienen veljen kanssa siinä pellon laidalla,
Kerroin hälle, kuinka kaunis oli kerran Karjala."Olen nuori eikä minulla ole mitään siteitä Karjalaan, mutta tuo itkettää silti aina.
se vaan jotenki on nii..huokaus..ihana
Kauan katsoin sinua syvälle silmiin...
Kirje korvatunturille
ja Veteraanin iltahuuto