Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edessä vaikea päätös, miehen sterilisaatio petti...

Vierailija
18.11.2009 |

Meillä on ennestään kolme elossa olevaa lasta, kaikkiaan lapsia on viisi, mutta kaksosemme syntyivät rv 25+2 pahan raskausmyrkytyksen takia ja olivat liian pieniä ja heikkoja selvitäkseen. Minulla on kaikissa raskauksissa ollut vaikea raskausmyrkytys ja lääkärin mukaan on erittäin todennäköistä, että se olisi myös seuraavassa raskaudessa. Juuri tästä syystä päädyimme sterilisaatioon, koska emme halunneet enää asettaa henkeäni vaaraan, kerta kerralta raskausmyrkytys on ollut pahempi.

Nyt kuitenkin kävi ilmi, että sterilisaatio on pettänyt, koska raskaustesti näytti positiivista. Järjellä kun ajattelee niin olisi parasta tehdä abortti, mutta tiedämme senkin, ettei raskausmyrkytys välttämättä tulisi tai jos tulisi niin ei välttämättä olisi niin paha.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa syyt puoltaisivat sitä aika vahvasti.

Vierailija
2/3 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyisin hänen mielipidettään kannattaisiko tai olisiko raskauden jatkaminen hänestä turvallista vai olisiko hän raskauden keskeytyksen kannalla. Ensisijaisesti itse kyllä ajattelisin jo olemassa olevia lapsia ja sitä, ettei heille ole mitenkään hyväksi menettää äitiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin miehen kanssa samankaltaisessa tilanteessa, minulle tehtiin sterilisaatio, mutta siitä huolimatta tulin raskaaksi. Päädyimme sterilisaatioon, koska raskaus olisi minulle hengenvaarallinen. Täälläkin tätä pohdimme (osa varmasti muistaa, aloittamani keskustelu ainakin äsken oli etusivulla...), että mitä teemme ja kävimme kuulemassa kolmen eri lääkärin mielipiteen ja kaikki olivat sitä mieltä, että raskautta voidaan toistaiseksi jatkaa ja nyt tällä viikolla saimme vielä tietää kun kävimme ultrassa, että tulokkaita on kaksi.

Meidän tilannetta ei voi täysin verrata teidän tilanteeseen, koska meillä ei ole ennestään lapsia, mutta sinuna menisin juttelemaan lääkärin kanssa ja miettiä sitten mitä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi