Mulla meni puhelin rikki eilen, miten pääse S-mobiiliin?
Muut pankkiasiat saan hoidettua tietokoneella, mutta tuo S-mobiili on nyt ongelma. Siihen oli vaan appin kautta käytössä tunnusluku, mutta kone vaatii käyttäjätunnusta, tunnuslukutaulukkoa jne. Mistä hitosta mä ne nyt tähän hätään saan?
Vai onko jotain muita keinoja?
Kommentit (13)
Tuollaisia tilanteita varten kannattaa olla ne perinteiset paperiset tunnusluvutkin olemassa. Maanantaina menet lähimpään Prismaan, siellä on S-pankin asiakaspiste silloin auki.
Keskustassa voi alkuviikosta uusia puhelimen, osamaksu tai muu. Pankista saa myös tunnuslukulappuja ja muuta. Jos ei pääse menee hankalaksi.
Kai sinulla on tunnusluku taulukko tallella ...onhan..
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia tilanteita varten kannattaa olla ne perinteiset paperiset tunnusluvutkin olemassa. Maanantaina menet lähimpään Prismaan, siellä on S-pankin asiakaspiste silloin auki.
Kiitos!
Eli olet nakannut ne tunnukset menemään?
Minkä ihmeen takia?
Ekat s-pankin tunnukset säilyneet 7 vuotta asiakirjakansiossa ja salasanat päässä.
Ei tarvinnut etsiä, kun puhelin hajosi. Lapselle kävi sama. Pankkireissu. Koska ei muistanut salasanoja. Muuten oltaisiin tunnuksilla mobiili auki saatu.
Noi hätä. Menet maanantaina s-pankkiin, niin sieltä saat uudet tunnusluku taulukot.
Minulle käynyt aivan samoin.
No, virheistä opimme.
Siis, mitä siellä s-mobiilissa on sellaista, mitä et tietokoneella tavoita?
onkohan se puhelin edes sun, jota sä nyt yrität epätoivoisesti murtaa kaikista mielenkiintoisista kohteista auki!
S-kanava.
sieltä löytyvät kaikki sun s-ryhmään tekemästi ostot ja bonukset ja muut.
Pankista taas näet pankkiasiat.
Mitä sä nyt haet.
S-KANAVA!
Kirjautumaan pääsee koodilla, jonka saat siltä sivulta tilattua.
Siis pääset S-pankkiin. No, mitä sä oot vaille?
Niitä bonustietoja vai, jotka syntyvät s-marketin ja prismojen ostoista.
No, niitä sä pääset kattelemaan S-kanavalta.
mene sinne ja koodin sisäänkirjautumiseen saat kun menet sinne S-kanavan sivuille.
Käytä käteistä ja lopeta tuollaisten apinoiden näppäily.
Mulla olis isompi huoli että pitäs kyllä vaan lähteä ostamaan uus puhelin. Muuten voisin olla ilman puhelinta,mutta suurin syy miksi tarviin jos olen kipeä ja töihin pitää soittaa. Tosin olen harvoin kipeä,mut ei mulla muuten puhelin soi ikinä enkä soita. Tää on enemmän matka tv.
Mene pankkiin