Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa murkulle, jonka isä rakastaa uuden perheen vaimon lapsia enemmän?

Vierailija
17.11.2009 |

Tyttö itki tänä iltana, että miksi hänen pitää kilpailla omasta isästään lasten kanssa, jotka eivät ole edes isän omia. Nyt isä vie vaimon ja vaimon lapset etelään, vaikka tietää että oma tyttö on pyytänyt reissua isän kanssa pitkään :o(

Olen viemässä tytön nyt itse reissuun, mutta ei ole kuulemma sama asia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja joutunut eroon tyttärestään. Ehkä hän on oppinut erehdyksistään ja ymmärtää, että täytyy arvostaa sitä perhettä jonka on saanut, tai menettää sen. Uusperheessä ei sillä, jonka lapset eivät asu samassa perheessä, oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin alkaa rakastaa toisen lapsia. Ero tulee todella helposti, jos alkaa hylkiä niitä, joiden kanssa jatkuvasti asuu. Naiset näyttävät nopeasti ovea miehille, jotka toimivat niin. Ap haluaisi varmasti itsekin, että jos hänellä olisi uusi kumppani niin tämä rakastaisi hänen tytärtään. Se nyt vain on niin, että on oltava lojaali sille perheelle, jonka on saanut. Muuten jää ilman perhettä.

Vierailija
22/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon saan tehdä töitä pitääkseni lasteni puolia. Uusi vaimoni kun ei heitä oikein sulata. Onneksi lapset tulevat hyvin toimeen keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta kannalta.

Vierailija
24/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiskö tyttö mukaan.

Vierailija
25/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdata tytön surun. Ap

Etävanhempi kerää rusinat pullasta.

En silti vaihaisi osia- jos antaa vähän, myös saa vähän. Mielummin koko pulla kuin pelkät rusinat!

Vierailija
26/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla moniakin syitä sille, että tyttöä ei ole pyydetty mukaan. Vaikka majoitusjärjestelyt. Etkä maininnut minkä käisiä miehen uuden perheen lapset on, pienten kanssa vietetään erilaista lomaa kuin murkun. Murkuuikäisillä taas voi olla henkilökemioissa sellaisia juttuja (siis tytön ja puolisisarusten välillä), että siksi ei onnistu. Tai sitten uusi vaimo ei halua "ulkopuolisia" mukaan.

Mutta jos tilanne on muuten koko ajan se, että tyttö ei saa huomiota isältään, juttu on kurja. Ei voi odottaa 100 % samalaista määrää kuin samassa perheessä asuville lapsille, mutta kohtuullista olisi, että ex jotenkin muistaisi, että on tytönkin isä. Mutta eipä ne ihmiset aina toimi niin kun reilua ja huomaavaista olisi.

Minusta tytölle voi antaa näkökulmia tilanteeseen, jos hänen oma päättelynsä on se, että kun ei pääse reisuun, isä ei rakasta. Kun niitä muitakin vaihtoehtoja on. Ei tietysti pidä alkaa puolustelemaan miestä, mutta vähän harmaan sävyjä voi (yleensäkin) koittaa tuoda siihen murkun mustavalkoiseen maailmaan...

Vierailija
27/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutuu hyysäämään nyksän lapsia tuoreen suhteen tms takia. Oikeasti jokainen mies rakastaa omaa lasta enemmän kuin jonkun muun miehen lasta.

Vierailija
28/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikko tässä avauksessa.

Vierailija
29/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä olet murkku.

Vierailija
30/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt sentään yksi matka ole mikään rakkauden mittari.

Vierailija
31/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin julmaa mennä tuollaista lapselle laukomaan.

Jollain matkallako se rakkaus punnitaan? Tuskinpa vaan uusi puoliso haluaa exän muksuja mukaan omalle perhelomalleen ja maksaa vielä siitäkin ekstraa. 15 vuotias näkee asiat vielä niin dramaattisesti ja täysin musta/valkoisena.

Minä olin tuonikäisenä karkaamassa kotoa kun en saanut tiettyä todella kallista takkia. Vonguin ja manguin iät ajat ja eläminen oli yhtä kiukuttelua. Arvatenkin siinä menee vanhemmilla hermo jos toinenkin. Olin aivan vakuuttunut ettei kukaan maailmassa rakasta minua kun ei voinut edes yhtä takkia ostaa. Kylläpä tuntuu nyt typerältä ajatukselta.

Vierailija
32/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin julmaa mennä tuollaista lapselle laukomaan. Jollain matkallako se rakkaus punnitaan? Tuskinpa vaan uusi puoliso haluaa exän muksuja mukaan omalle perhelomalleen ja maksaa vielä siitäkin ekstraa. 15 vuotias näkee asiat vielä niin dramaattisesti ja täysin musta/valkoisena. Minä olin tuonikäisenä karkaamassa kotoa kun en saanut tiettyä todella kallista takkia. Vonguin ja manguin iät ajat ja eläminen oli yhtä kiukuttelua. Arvatenkin siinä menee vanhemmilla hermo jos toinenkin. Olin aivan vakuuttunut ettei kukaan maailmassa rakasta minua kun ei voinut edes yhtä takkia ostaa. Kylläpä tuntuu nyt typerältä ajatukselta.

34

Vierailija
33/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöhän saisi sitten kaksi reissua, jos isäkin veisi. Ei rakkautta voi tuollaisella mitata pelkästään ja tottakai esimurkku tulkitsee heti asian noin. Isän pitäisi jutella tytön kanssa asiasta.

Muuten meillä reissaa aina vaan minä, mies ja yhteiset lapset, koska minä maksan matkat. Olen meistä parempipalkkainen ja saan kerran vuodessa isot bonarit, jotka käytän matkaan. Ja matka suunnitellaan pikkulasten, ei murkun ehdoilla. Kerran olen lapsen maksanut ja matka oli ok, mutta johonkin se raja on vaan vedettävä.

Vierailija
34/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opittava siihen, että KAIKKI EI VAIN VOI SAADA samoja ASIOITA! Tyttäresi näkee ilmeisesti isäänsä 2 pv/ 14? Pitäisikö silloin miehesi "hyvitää" kaikki asiat tyttärellesi, mitä on tehnyt muiden kanssa?

Osuuko tuo viikko edes tapaamisviikolle?

Oletko itse HANKALA EX-AKKA?

Perusta itse uusioperhe, niin huomaat kuinka ihanaa se on!

Vierailija
35/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vuosia surrut kahden vanhimman lapseni puolesta, kun heidän isällään ei juuri koskaan tunnu olevan heille aikaa. Aiemmin, kun hänen uuden vaimonsa lapset vielä asuivat heidän luonaan (ovat sittemmin muuttaneet isänsä luo), eksäni arki pyöri täysin uuden vaimon ja tämän lasten ehdoilla. Edes omien lastensa tarhan joulujuhlaan ei voinut tulla, koska samaan aikaan oli uuden vaimon lasten joulujuhat. Ja niin edelleen. Sittemminkään ei tuota aikaa tunnu löytyneen kuin hätäisesti kerran kuussa.

Totuus näissä tilanteissa on se, että lapsi kyllä itse muodostaa omat käsityksensä. Lapsen isää ei tarvitse puolustella, ei myöskään tahallaan mustamaalata. Kuten moni muukin on sanonut, yritä olla puuttumatta asiaan. Tyttö on kuitenkin jo murkku, joten hän voi hyvin huolehtia kontaktista isäänsä itse esim. soittelemalla. Ja kehota tyttöä ottamaan asia puheeksi itse isän kanssa, vaikka se hankalalta tuntuisi. Mutta ennen kaikkea, ole tukena ja kuuntelijana ja osoita omilla teoillasi, että sinä välität!

Vierailija
36/36 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, etteivät lähtisi esim ihan kahdestaan tuolle reissulle? Ainahan lapset/ nuoret haluvat "ärsyttää toisiaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi