Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA. SUONIKOHJUT ALAPÄÄSSÄ RASKAUSAIKANA!!?

Vierailija
17.11.2009 |

Kokemuksia, koska alkoi, miten ilmeni, lähtikö itsestään synnytyksen jälkeen, mikä hoito jne..?!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään?!

Vierailija
2/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko pian synnytyksen jälkeen, don´t worry. Ovat ärsyttäviä ja kipeitäkin mutta häviävät yleensä ihan itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeet =( Puolivälissä raskautta alkoi, toista odottaessa jo vissiin viikoilla 15+. Ja miten ilmeni? No ihan näkyi kun peilillä katsoi ja mies ne ensin huomasi ;) Ja pois lähti melkeinpä heti synnytyksen jälkeen... Onneksi! Pienempi riesa silti kuin kohjut jaloissa... =)

Vierailija
4/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo raskausaikana kun laitoin sinkkivoiteen mukaan siankärsämötippoja ja sillä voitelin. ihan siis teelusikalliseen 5 tippaa tms. ja muutamia kertoja päivässä.

Oli kyllä aika pieni mutta ihan h-vetin kivulias ja ärsyttävä.

Vierailija
5/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräpukamiksi? Käsittääkseni apteekissa on myynnissä jotain voidetta niihin, joka jopa toimii...

Vierailija
6/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäisiä, mutta suonikohjut häpyhuulissa ja välilihassa olevia suonipurkaumia..

Vierailija
7/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidit?

Katsoin äsken peilillä ja hui kauhistus..!

Ja rv 28 vasta menossa... Esikoisen kanssa ei mitään tällaista...

Vierailija
8/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtivät heti synnytyksen jälkeen pois. Kuulemma näin käy melkein aina.

Vierailija
9/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen millaista olisi olla mies kun jalkovälissä killui silleen ihmeellisesti :)

Mä sain resptin ihan tavalliseen suonikohjulääkkeeseen joka piti kivut aisoissa, mutta kohjut eivät pienentyneet raskauden aikana.

En nyt muista miten pian synnytyksen jälkeen ne hävisivät,mutta muutamassa päivässä joka tapauksessa.

Vierailija
10/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tapauksessani.. Pelkään vaan että KASVAVAT jotenkin hervottomiksi kun näitä kuukausiakin on vielä vaikka kuinka..

Saan vielä elämäni peräpukamat ja sitten nämä alapään suonikohjut.. Pääsen niitä sitten hirtättämään johonkin lääkäriasemalle imetettävä lapsi sylissä kun ovat oikein roihahtaneet..!

Vierailija
11/13 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa oli, alapää pullotti turvonneena loppuraskaudet kuin kuin norsun pinppi ja oli täynnä suonikohjuna. Kammottava näky mutta se lähti pois synnytyksen jälkeen vielä sinä aikana kun olin sairaalassa! Kotona katsoin ja se oli lähtenyt pois.

Vierailija
12/13 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama :(