Noloa kun kylpylän porealtaassa menee ilmaa ja vettä sisään sinne
ja sitten seisomaan noustessa valuu pitkin kinttuja :O. Luulin, että menkat alkoi mutta se olikin tuota edellämainittua. Tulee vaan mieleen, että ei ole kovin on hygieenistä, mutta minkäs tolle mahtaa.
Kommentit (25)
mikäs siinä tietty jos niin kiinnostaa, mut yleensä suihkut on sitä varten että ihan peseydytään ja varsinkin uimahallissa että peseydytään ja hyvin!
Jotkut haluaa myös ränttälinsä pestä ihan kunnolla.. sinusta en tiijä jos vaan hutaset.. hyiii :D
mutta mya ällötti uimahallin suihkussa kun siellä oli joku keski-ikäinen nainen.
Se akka pesi alapäätä jalat levällään, siis seiso mutta kaivoi ja kaivoi. siis hyi oksetus,. Eiköhän sitä alapäätä voi tutkia vaikka kotona. Itse lähdin jo saunaan siitä ja akka vaan jatkoi.
Ei hyvä yhdistelmä lukea tätä ja syödä jogurttia...
mikäs siinä tietty jos niin kiinnostaa, mut yleensä suihkut on sitä varten että ihan peseydytään ja varsinkin uimahallissa että peseydytään ja hyvin!
Jotkut haluaa myös ränttälinsä pestä ihan kunnolla.. sinusta en tiijä jos vaan hutaset.. hyiii :Dmutta mya ällötti uimahallin suihkussa kun siellä oli joku keski-ikäinen nainen.
Se akka pesi alapäätä jalat levällään, siis seiso mutta kaivoi ja kaivoi. siis hyi oksetus,. Eiköhän sitä alapäätä voi tutkia vaikka kotona. Itse lähdin jo saunaan siitä ja akka vaan jatkoi.
joten tarviiko sitä sormenpituudelta kaivella
Jotkut haluaa myös ränttälinsä pestä ihan kunnolla.. sinusta en tiijä jos vaan hutaset.. hyiii :Dmutta mya ällötti uimahallin suihkussa kun siellä oli joku keski-ikäinen nainen.
Se akka pesi alapäätä jalat levällään, siis seiso mutta kaivoi ja kaivoi. siis hyi oksetus,. Eiköhän sitä alapäätä voi tutkia vaikka kotona. Itse lähdin jo saunaan siitä ja akka vaan jatkoi.joten tarviiko sitä sormenpituudelta kaivella
voit kokeilla.. älä pese paikkojasi kuukauteen niin näet että ei se yhtä puhtaalle tuoksu tai sieltä voi löytyä yllätyksiä, joten suosittelen pesemään sen ihan joka päivä tai joka toinen :)
Kun treenaa paikat timmiksi, niin se ilman "pörähtelykin" petipuuhissa vähenee ja loppuu.