Noloa kun kylpylän porealtaassa menee ilmaa ja vettä sisään sinne
ja sitten seisomaan noustessa valuu pitkin kinttuja :O. Luulin, että menkat alkoi mutta se olikin tuota edellämainittua. Tulee vaan mieleen, että ei ole kovin on hygieenistä, mutta minkäs tolle mahtaa.
Kommentit (25)
Ja sitä sit purskahtelee missä sattuu.
Menee myös esim omassa kylpyammeessa.... :(
Naisten värkit nyt on vaan aika erilaisia.
jotta sinne jotain vettä pääsisi noin vain sisälle.
luulis että nekin nyt on aika tiukasti pimpan päällä.
kirosin just samaa viikonloppuna! Varsinkin kun altaan pohjasta tulee niitä suuttimia niin nehän puhaltaa suoraan sisään! Ja tosiaan kyllä mun uikkarista ainakin menee vesi läpi!
luulis että nekin nyt on aika tiukasti pimpan päällä.
mutta ajattele positiivisesti, tuleepa huuhdeltua ne vanhat valkovuodot emättimen seinistä ja poukamista ulos :) Vesi puhdistaa aina kivasti.
Mä ajattelen aina että ei ne muut ymmärrä että se vesi valuu emättimestä, ne luulee että mulla on vaan tosi märkä uimapuku!
Heh hassua ajatella että uima-altaan tai porealtaan vedessä ui myös hirveästi valkovuotoa, räkää, pissaa, kuukautisverta, siemennestettä, korvavaikkua, häpykarvoja, vetelää kakkaa jne.
..taitaa jäädä porealtailut tähän...
kun vesi käy pimpissä. Vedän uikkaria aina vähän sivuunkin sen takia.
"Häh? onko jollain tosiaan noin löysä aukko?"
Onko jollain muka niin tiukka aukko, ettei menisi?? Vaikea kuvitella..pyydänpä miestä kuvittelemaan..
ja yritän tähtäillä että vesivirta osuisi jalkojen väliin. tuntuu niin hyvältä. siirrän uikkarin kanssa pois tieltä. kyllä sieltä huuhtoutuu valkovuodot, kiihotuslimat, ihosolukot ja muut kuonat pois, mutta niin käy muillakin!
kun nousen ylös niin oikeen hulahtaa.
ja minulla on liiankin kireät paikat, miehen keskikokoista kalua on vaikea saada sisälle kiihottuneenakin
Kyllähän jotkut aikuisen ihmisetkin paskoo veteen, mutta silloin taidetaan allas tai jopa koko uimala sulkea puhdistuksen ajan.
joista toivoo, ettei olisi ikinä avannut. No, enpähän enää haaveile kylpylälomasta...
Ostamaan geishakuulat ja niillä treenailee. Tuo "vika" häviää muutamassa kuukaudessa. Tiedän!
erikoista.. ikinä itselläni mennyt enkä tällasta vaivaa ikinä tiennyt kellään olevan...
no miksette suihkussa kaivele niitä jo pois. on se kyllä aika tympeää muiden kohdalla ajatella.. yöks
mutta mya ällötti uimahallin suihkussa kun siellä oli joku keski-ikäinen nainen.
Se akka pesi alapäätä jalat levällään, siis seiso mutta kaivoi ja kaivoi. siis hyi oksetus,. Eiköhän sitä alapäätä voi tutkia vaikka kotona. Itse lähdin jo saunaan siitä ja akka vaan jatkoi.
mitkään geisha-kuulatreenit auta jos suihku puhaltaa suoraan haarojenväliin!
Ostamaan geishakuulat ja niillä treenailee. Tuo "vika" häviää muutamassa kuukaudessa. Tiedän!
Kiva lilliä jonkun pimppivisvassa.