Lue keskustelun säännöt.
Marrasmurujen eka kuukausi!
17.11.2009 |
Enpä löytänyt vielä pinoa marraskuussa syntyneille nyyteille, joten ajattelin aloittaa sellaisen. Pieni esittelykierros voisi olla kiva, kun saadaan varmasti mukaan uusia äitejä odotuspuolen marrasmasujen lisäksi!
Eli olen 30-vuotias kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta. Mies on iältään 33 ja pojat ovat 4,5 v ja 2 v 10 kk ja neito 9 päivää. Viimeisin syntyi rv 38+5 mitoin 3530 g ja 50,5 cm
Nyt meidän neito on taas vaihteeksi pissannut kaikki vaatteensa, joten vaipan vaihto kutsuu. Pitäiskö vaihtaa Liberot johonkin muuhun merkkiin?? Palaillaan!
- HH ja neito
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tervehdys kaikille "vanhoille ja uusille"!
Kirjoittelin jo tuolla masujen puolella. Olen 39v eli palstan seniori-porukkaa... uusperhe-äiti Kanta-Hämeestä. Mulla on 12v ja 9v lapset ja miehellä neljä teini-ikäistä, joista nuorinkin jo 15v. Ja sitten siis tämä ihanainen pienokaisemme, joka syntyi 19.11. Mitat huikeat 4,2kg ja 53,5cm. Synnytys eteni tosi nopeasti, paitsi se ponnistusvaihe... kestää hieman aikaa henkisestikin toipua siitä, oli sen verran pitkä (45min) ja erittäin kivulias. Mutta kuten täällä ennestäänkin todettua: palkinto on sen arvoinen.
Meillä oli isommat sikainfluenssassa samaan syssyyn kun vauvan kanssa kotiuduttiin, joten alku oli sikäli hieman rankka. Nyt kuitenkin kaikki toipuneet ja onneksi vauvaa suojasi saamani rokote. Tyttö on mitä suloisin ja arki on alkanut sujua ihan hienosti. Mulla tietysti sikäli helpompaa, että muut lapset jo niin isoja ja omatoimisia. JA mies kotona töissä. Tosin tekee älyttömän pitkää päivää, mutta voi myös päivän mittaan jonkun verran pidellä tyttöä, jolloin pääsen rauhassa suihkuun, kävelylle ym. Se on ihan luksusta, tiedän toki, olen ollut aikoinaan myös pienten lasten yh...
Yöt meillä sujuu hyvin vaihtelevasti, mutta onneksi ainakin jotkut yöt tosi hyviä.
Voimia kaikille ja pikaista paranemista sairastaville!
Jumppis