Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatimattomin tarjoilu joilla voi rippijuhlan läpi viedä

Vierailija
17.11.2009 |

ilman että on noloa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se laitetaan hopeatarjottimelle ja kransssin sisään laitetaan pikkuleipiä. Samanlainen perinne kuin esim. hääkakku

LOL, ihan oikein hopeatarjottimella. herää nykyaikaan !

Vierailija
42/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

köyhäillä tarjoiluissa. Ajatus on nolo!

Mutta jos nyt vastaan, niin minimissään 1 sorttia suolapalaa (määrä sitten reilu, niin ei näytä köyhältä), täytekakku ja 1-2 sorttia pikkuleipiä (ja taas reilusti tarjolle!)

Tästä vähempi on jo ylinoloa.

Tuosta yli on jo pröystäilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa juhlaväelle että "eroakirkosta.fi"

Vierailija
44/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- cocktailpiirakoita ja munavoita

- caesarsalaatti kanalla (romaine tms. salaattia, pullo valmista caesar-kastiketta, pussi sitä parmesaanin kaltaista lastua ja esim. vuolukanaa)

- täytekakkua (kermaa ja mansikoita, ei muuta täytettä edes kaipaa!)

- kuivakakkua

- pikkuleipiä paria sorttia

- pullapitkoviipaleita

- jotain kääreessä olevia konvehteja

- vaahtokarkkeja

- kahvia, teetä, mehua

- jos jotain keittoa vielä tarvitsee, niin muutama purkki muttia ja pari paprikaa + sipulia + valkosipulia (paahda ensin hetki uunissa), kanaliemikuutio, tilkka vettä. Pippuria ja tarvittaessa suolaa. Keittele hetki, soseuta ja lisää vähän ranskankermaa.

Ei ole liian kallista, mutta kuitenkin pieni nälkä lähtee, jos on.

Vierailija
45/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin paljon vieraiden määrästä ja ruokavalioista jne. Jos mun pitäis nyt järjestää rippijuhlat itsetehdyin tarjoiluin, niin tarjoaisin:

- holiton alkumalja

- kasvissosekeitto raejuustolla

- ruisleipää, päälle levitettä, juustoa ja vaikka hölskytyskurkkuja, vaihtoehtona myös hummus

- ruokajuomana vesi

- kahvi, jäätee

- marjapiirakka, vadelmatäytekakku, mokkapalat tms

- mahdollisesti lapsille ja nuorille dippikasviksia, sipsejä

Vierailija
46/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko olla tylsempää ja mauttomampaa kuin pulla ja kuivakakku ? no ei olkein voi.... huh huh. Rippijuhlat ovat tärkeä asia lapselle, ensimmäiset kunnon juhlat. Kyllä niihin pitää nähdä vaivaa.

Meillä tarjottiin:

sitruunamarinoitu härän ulkofile (kylmänä)

basilikakane (kylmänä)

fetasalaatti

leipäjuustosalaatti

perunasalaatti

kinuski täytekakku

britakakku tuoreista mansikoista

juustokakku

suklaakakku

ja kaikki meni ja hyvää oli

Tässä käsittääkseni haettiin nyt edullista. Mutta hienoa, että sulla oli tuollaiset. Oli meilläkin muuta kuin mitä tuossa itse ehdottelin, mutta pystyin kuitenkin vastaamaan kysyjän kysymykseen enkä pröystäilemään omilla tarjoamisillani.

Vierailija
47/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni budjetti niin tärkeämpää on, että tarjottava riittää kuitenkin kaikille. Ap ei kerro, että leipooko tai tekeekö itse tarjottavat. Lidl on edullinen liike, joten kannattaa käydä siellä. Esim. Lidlin kekseistä Sondey biscuit rings on hieman yli euron ja todella hyviä keksejä. Jos leipoo itse niin tekee reilusti peruskeksejä, esim. kaura jne. Jos leipoo niin iso täytekakku, kermakakku. Ja voileipiä joiden päälle kananmunia ja anjovista, kinkkuvoileipiä, juustoleipiä, tomaattia ja kurkkua päälle ja ehkä persiljaa. Vaikea sanoa kun ei tiedä, ostaako ap valmista vai tekeekö itse. Karjalanpiirakat hyviä myös.

Vierailija
48/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa monta eri pizzaa kylän parhaasta pizzeriasta, käy kaupasta hakemassa vaikka jäätelökakku ja pakastepullia ja keitä kahvit. Ei tarvi tehdä mitään ja epäilen, että olisi hirveästi tyytymättömiä ihmisiä

Vierailija
49/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilatkaa monta eri pizzaa kylän parhaasta pizzeriasta, käy kaupasta hakemassa vaikka jäätelökakku ja pakastepullia ja keitä kahvit. Ei tarvi tehdä mitään ja epäilen, että olisi hirveästi tyytymättömiä ihmisiä

Pizzat on kalliita jos pitseriassa tilaa

Vierailija
50/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pieni budjetti niin tärkeämpää on, että tarjottava riittää kuitenkin kaikille. Ap ei kerro, että leipooko tai tekeekö itse tarjottavat. Lidl on edullinen liike, joten kannattaa käydä siellä. Esim. Lidlin kekseistä Sondey biscuit rings on hieman yli euron ja todella hyviä keksejä. Jos leipoo itse niin tekee reilusti peruskeksejä, esim. kaura jne. Jos leipoo niin iso täytekakku, kermakakku. Ja voileipiä joiden päälle kananmunia ja anjovista, kinkkuvoileipiä, juustoleipiä, tomaattia ja kurkkua päälle ja ehkä persiljaa. Vaikea sanoa kun ei tiedä, ostaako ap valmista vai tekeekö itse. Karjalanpiirakat hyviä myös.

Kummin tahansa ap on valinnut tehdä, niin huonoksi on jo menneet 12 vuodessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi