Kellään kokemusta KUIVAAVASTA pesukoneesta?
Kommentit (10)
ja olen äärettömän tyytyväinen. Mun siskolla oli yhteen aikaan juuri tuollainen kuivaava pesukone ja sen kanssa kesti aina ikuisuuden saada lopulta ne vaatteet pois koneesta. Eli ei voinut pestä ja kuivata vaikka neljää koneellista peräjälkeen. Ja se kuivausohjelma oli aika pitkä....
mä olen kyllä ihan tyytyväinen, mua ei häiritse osan vaatteista pois ottaminen, koska osaa ei voi kuitenkaan rummussa kuivattaa. Ja pyyhkeet+lakanat ym. olen vaan kuivattanut, vaikka kone ollut täysi.
kun en rumpuunkaan laita kaikkea pyykkiä,vaan paremmat vaatteet jätän narulle kuivumaan.
Entä kuluttaako pahasti vaatteita?
Pesee pitkään ja kuivaa vielä pidempään. Ei mitään järkeä...Upo 7kg, 5kg kuivaus. Käytän vain pesua, nopein ohjelma hienopesu 30 tai 40. Pikapesuohjelma kestää ainakin 1,5h.
peräkkäin,kun on pieni perhe..joten ei haittaa jos aikaa kuluukin ;).
Mutta kuivaako kone suunnileen samassa ajassa kuin rumpukin kuivaisi?
ap
menevät sitten helpommin rikki, eikä usein korjaaminen kannata. Meillä oli ja siitä "poksahti" se "tietokone rikki. Korjaaja sanoi, että ovat aika herkkiä, kun siinä "tietokoneella" on enemmän ohjelmia kuin normi pesukoneessa.
Kuivaavat pesukoneet sai tosi huonot arvostelut. Kuivaavat huonosti ja ohjelma kestää tuntikausia. Eipä juuri suositeltu.
Kuin pesukone+kuivausrumpu yhteensä
6 kg kone, mutta kuivauskapasiteetti n. 4 kg, eli pesun jälkeen joudut poistamaan osan pyykistä narulle kuivumaan.
Ellet pese epäekologisesti vajaita koneellisia.