Mitä mieltä olet 7v:n star wars- villityksestä?
Yhtä star warsia koko poika ja kuulemma monet kaverit koulussakin. En tykkää yhtään koko touhusta. Toivoo joululahjaksi star wars legoja ja muuta siihen liittyvää. Ostaisitko omalle tuon ikäiselle?
Kommentit (27)
Nehän on LEGOJA :D meillä poika tykkää legoina star warsista ja power minerseista.
Muuten ei kyllä edes tiedä mitä noi star warsit on ;D
Ja molemmat tosi kiinnostuneita Star Wars jutuista, tosi filmiä eivät ole saaneet koskaan katsoa, eivät vanhoja eivät niitä uusia "piirrettyjäkään". Wii:llä ovat saaneet pelata miekkailupeliä kukin yksinään.
Saavat Star Wars legoja jne joululahjaksikin.
on jo pitkään isoveljien perässä ollut täysi Star Wars-fani. Synttärilahjaksi hän sai kauan toivomansa Millenium Falconin (medium-koko). Isoveljiltä löytyy kaikki mahdollinen ja mahdoton ko elokuvasarjaan liittyen (legoja, lehtiä, kirjoja, pelejä yms.) ja tietomäärä aiheesta on ällistyttävä. Fanitus on meillä selkeästi isältä tarttunutta. :)
Ei niissä minusta mitään pahaa ole vaikken itse samalla tavalla höyrähtänyt olekaan! Kyseessähän on melko klassinen hyvän ja pahan välinen taistelu, jota käydään myös yksilön sisällä.
Korostan, että tietenkään nuorimmainen ei saa elokuvia vielä katsoa kuin tarkoin valittuina paloina (eikä keskimmäinenkään). Siis esim. on saanut katsoa jonkun katkelman tietyn aluksen liikkumisesta/äänestä - nämä ovat NIIN tärkeitä juttuja. :D
Eli vastaus on kyllä, ostaisin!
Mistä pojan pitäisi sitten ap:n mielestä tykätä?!?
Meillä minä äiti oon star wars fani :D
Poikaa (6v) kiinnostaa tietysti myös. Me ollaan netistä katsottu pätkiä,pikku pätkiä elokuvista,pelailtu peliä pleikalla,luettu sarjakuvaa (valikoiden) ja tutkittu hahmoja jne
Legoista poika on erittäin innostunut.
Meillä 7 v poju toivoi jo viime vuonna Star Wars juttuja ja saikin niitä paljon. Tänä vuonnakin toivomuslista on täynnä niitä. Olen ostanut jo miekan, pienoismallin ja t-paitoja joululahjaksi.
tiesitkö ap että alkuperäisen star wars elokuvan ikäraja on vain 7 vuotta?
että ei se ole asiantuntijoidenkaan mielestä pelottava 7 vuotiaalle... !
Jos poika on siitä kiinnostunut niin tottakai ostat. Ethän se sinä ole joka päättää mistä lapsi kiinnostuu. Meillä ollaan myös starwars faneja. Joka asia on darthwaderi tai darth mauta..??
kyllä siinä helposti laskeen myös kynnys katsoa, itse elokuva liian nuorena - sinääsä näissä leluissa itsessään ei ole mitään pahaa
Mistä pojan pitäisi sitten ap:n mielestä tykätä?!?
kyllä siinä helposti laskeen myös kynnys katsoa, itse elokuva liian nuorena - sinääsä näissä leluissa itsessään ei ole mitään pahaa
Kynnys ei laske mihinkään kun vanhemmat hoitavat tehtävänsä eli valvovat ettei niitä ennen aikojaan katsota.
se episodi 4 eli ensimmäinen star wars elokuva on k-7..
sai hän 3v ikäisenä Batmanin autoineen eikä niitäkään leffoja ole vielä nähnyt vilaustakaan. Ostin just lahjaksi 4v lapselleni Star Wars miekan, kun sitä kovasti toivoi. Eikä hänelläkään ole hajuakaan, mitä ne tyypit siinä leffassa tekee.
Legoilla rakentelu on legoilla rakentelua = erittäin kehittävää, oli se malli mikä hyvänsä.
kun 6v. fanittaa Star Warsia lähes yhtä innolla kuin äitinsä... ;-)
Star Warsin keskeinen teema on hyvän ja pahan taistelu, joka on ihan yleismaailmallinen lasten satujenkin pääidea. Lisämausteena tietenkin avaruusalukset ym. sekä loistavat henkilöhahmot.
Meillä poika on fanittanut Star Warsia yhdessä päikkykavereiden kanssa jo vuoden. Tänä syksynä saanut katsoa meidän vanhempien kanssa osat 4-6, joista siis ainoastaan tuo kakkososa on K-11 ja muut K-7. Ratkaisevaa on se, että me katsomme elokuvia YHDESSÄ, vanhemmat koko ajan vieressä tarvittaessa selittäen ja turvaa tuomassa. Juttelemme myös tapahtumista elokuvan aikana ja pitkään sen jälkeenkin. Lapsi ymmärtää, että elokuva on satua.
Huomattavasti pahempana itse pidän esim. sitä, että lapsi jätetään yksin television ääreen katsomaan Turtleseja, Pokemonia tai Prätkähiiriä - olkoonkin että ne ovat virallisesti K-7...
Anna lapsen olla innoissaan Star Warsista! Oikeasti siinä ei ole mitään pahaa.
Yhtä star warsia koko poika ja kuulemma monet kaverit koulussakin. En tykkää yhtään koko touhusta. Toivoo joululahjaksi star wars legoja ja muuta siihen liittyvää. Ostaisitko omalle tuon ikäiselle?
Pitäisi ommella kymmenenlle muulle pikkupojalle nyt samanlaiset.
Luki myös Star Wars kirjoja ja on nähnyt elokuvat. Valomiekkoja on useita. Nyt on 9v ja kiinnostus hiipuu. On kauhea puristi, Star Wars -legot kelpais, mutta ei Clone Wars jutut. Siihen sarjaanhan noi uudet legot meilkein kaikki on. Ei mun mielestä ole vahingoittanut lasta mitenkään.
Star Wars on satu, olkoonkin, että on alun perin aikuisille suunnattu. Hyvisten ja pahisten taistelu on osa moraalin sisäistämistä.
Prätkähiiret yms., joissa mäiskitään vaan holtittomasti ja pidetään meteliä ovat paljon vahingollisempia. Pokemonit ovat ok, niissä on myös kyse hyvän ja pahan taistelusta.
Stars wars on kova sana meilläkin ja pojat haluavat legoja,miekan, asun ja niitä pikku hahmoja.
Henkka myy ihania vaatteita. On sukkahousua, t-paitaa, hupparia ja toppaliiviä.
Itse olimme veljeni kanssa kovia Star Wars faneja lapsena. Episodi 4:n näimme kun olin 9 ja hän 7, molemmat innostuimme. Tosin mua jäi Vader pelottaan aika lailla joten se voi olla pienille aika hurja.
Uudet leffat (episodit 1-3) ovat raaempia ja pelottavampia.
mellä eskari poika ja star wars villitys ollut jo vuoden. Legoja ostettu ja tulee saamaan taas jouluna. Kirjat on lukemistona ja ajatus ja hahmot jokapäiväisenä puheena. Vaikea sitä on kieltääkään, kun kaverit ovat samalla aaltopituudella. Star warsin legot ovat aika haastavia rakennettavia, joten rakentakoon nyt sitten vaikka niitä. Pääasia, että legot ja niiden rakentaminen kiinostaa.