Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuri ja järjestys

Vierailija
17.11.2009 |

Tyttöystäväni täytti 20 - vuotta ja ostin hänelle lahjaksi napakorun. Hieman humaltuessaan hän ilmoitti että se oli hänen makuunsa "liian halpa" ja hän kutsui minua "ääliöksi joka ei tajua naisensa päälle lainkaan." Hermostuin hänen ilkikuriseen nauramiseensa ja kun hän töni ja tuuppi minuahermostuin kunnolla ensimmäistä kertaa suhteemme aikana - ajallisesti 3 kuukautta. Otin hiuksensa nyrkkini sisään ja tiukassa otteessa pitäen sanoin: "Turpa kiinni, jos et ole kunnolla niin saat jumalauta selkääsi!!!" Tämän jälkeen päästin irti.

Yllätys oli melkoinen kun tyttökaverini nousi ylös, nosti pikkuisen hameensa ylös ja laski mustat stringinsä polvitaipeisiinsa, meni keittiön pöydän ääreen ja kumartui sen yli ja katsoi minuun sanoen: "Olet oikeassa - anna mulle selkään!"

No, olin vielä hieman vihainen ja nousin ja annoin muutamia isällisiä läimäytyksiä molemmille pakaroille - ja sanoin: "Ensi kerralla saat remmiä ellet ole kiltti tyttö!"

Aamulla kun lähdin töihin oli olohuoneen seinälle laitettu roikkumaan nahkavyö ja peiliin oli painettu huulilla suudelma - siinä oli pinkillä huulenjäljet ja teksti: "En malta odottaa iltaa - terveisin tuhma tyttösi ;)

Naiset naiset naiset...taidattekin kaivata sitä että joku näyttää missä kaappi seisoo! (Ja muukin ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joskus kieltämättä kaipaakin sitä, että mies ottaa eikä vikise. Omanikin voisi joskus hieman "retuuttaa" ja vaatia enemmän!

Vierailija
2/4 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittavaa kun aina kysellään "mitä sä haluut?" "mistä päin sä haluut?" "enkai mä satuta?" "onx täs hyvä?"

eikö miehillä oo helkkari soikoon mitään omia mielihaluja?!!!? mix mun pitää aina päättää kaikesta ja pyytää kaikkea?

Sais äijä kasvattaa munat ja ottaa mitä tahtoo! (kunhan nyt ei aivan raiskauksen rajoille mennä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on sellainen vaiettu salaisuus. naiset ovat selvästi seksuaalisesti vapautuneempia, mikä on mukava asia. Sanotaan heti, että kaikkia naisia ei piiskaus ja alistuminen kiihota, mutta asiasta kiinnostuneita tuntuu löytyvän. Siinä jotain alkukantaista, liekö jo luolamiehen ajoista asti oleva mies vie ja naiset vikisee juttu, mene ja tiedä ;)

itsellä on kokemusta kahdesta alistus-suhteesta. viimeisin alkoi "vahingossa"..lyhyesti, Juttelin erään tutun, varatun naisen kanssa, olimme molemmat hieman humalassa, joten estoja ei ollut. jutut menivät hieman levottomiksi. sanoin hänelle, että olet tuhma tyttö ja miehesi pitäisi antaa sinulle piiskaa. nainen katsoi minuun ja sanoi että antaisikin. itse katsoin takaisin ja sanon että minä antaisin.. asia jäi siihen, kun tuli muita paikalle.. tuosta oli kulunut pari viikkoa, kun tuli viesti kännykkään, lähettäjänä tämä nainen, aluksi muutama viesti oli ihan normaaleja, kunnes tuli "se" kysymys, että onko piiskatarjous voimassa? vastasin myöntävästi.. seuraavana iltana hän oli oveni takana. päästin hänet sisään ja edelleni, tarrasin hiuksista kiinni ja sähisin korvaan, että mitä se narttu haluaa.. käskin hänet nostamaan hameensa ja riisumaan pikkuhousut, työn tehtyä, käskin hänet kontilleen lattialle, ei totellut käskyä heti, joten läväytin kädellä perseelle muutaman kerran.. jo nöyrtyi nainen ja meni kontilleen, nostaen käskystä hameen lantiolle. ihana näky stayupeissaa ja saappaissaan..

oho, tais mennä liian tarinan kertomiseksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi