Onko tämä teidän mielestä hyvä vai huono kirppissaldo? ov
Mulla on 10 päivän kirppispöytä ja kysyin tänään 4 päivän saldoa ja vastaus oli 29 euroa. En sitten tiedä, että onko tuosta summasta vähennetty pöytähinta eli 35 euroa ja saldo onkin isompi.
Pöytä on vielä perjantaihin asti eli saldossa ei ole vielä tämän päivän myyntiä laskettuna.
Kommentit (23)
tosin jos tavara surkeaa niin ei paha.
huimaavia.. Lastenvaatteita on mennyt suurin osa (hintaa noilla 0.5 euroa, parilla euro). Kirjoissa on sitten vähän isompi hinta (1-2 euroa).
Tuskin siitä on vielä vähennetty pöytävuokraa.
Kannattaa järjestää pöytä joka päivä. Vaatteet kannattaa pestä ja silittää. Siisti yleisilme avittaa myyntiä.
myyntisaldona 29 euroa. Enkä älynnyt kysyä, onko pöytävuokra jo vähennetty summasta. MUTTA.. mä tässä laskin aikani kuluksi paljonko on mennyt ja sain tulokseksi:
-Uudet naisten farkut 20 euroa
-Teema mukit 5 euroa "paketti"
-2 lastenkirjaa, toinen euron ja toinen 2,5 euroa (tai 3,5 euroa, en muista kumpi)
-Frendit dvd-boksi 4 euroa
-Virkattu verho 2 euroa
Ja muistaakseni pari muuta juttua eli kyllä tuosta on taidettu vähentää jo pöytäsumma tai sitten nuo "myydyt" kamat löytyykin toisesta pöydästä. En ehtinyt eilen, kun kävin siivoamassa pöytää kierrellä muita pöytiä. Mutta nuo farkut on ainakin mennyt, niitä ei löytynyt muista pöydistä, kun kävin perjantaina kirpparilla.
Mä en voi käydä päivittäin kirpparilla siivoamassa pöytää, koska en omista autoa ja kirppari on toisella puolella kaupunkia ja meidän kaupunginosasta kulkee tonne yksi bussi tunnissa. Mutta kyllähän tuo oli aika siistissä kunnossa, kun eilen kävin.
Vähän jouduin järjestelemään kirjat uudestaan pinoon jne.
Tuskin siitä on vielä vähennetty pöytävuokraa. Kannattaa järjestää pöytä joka päivä. Vaatteet kannattaa pestä ja silittää. Siisti yleisilme avittaa myyntiä.
Enkä kyllä silittänyt niitä.. VIHAAN silittämistä eikä siihen edes ole aikaakaan. Pesin kyllä vaatteet.
Jäljellä on lähinnä aikuisten vaatteita (farkkuja, hameita ja takkeja), pari haalaria, vauvan leluja (helistimiä ym. alle eurolla), kirjoja (1-3 euroa kappale) ja pari dvd:tä ja cd:tä.
En ehdi joka päivä siistimään pöytää (valitettavasti).
Kai farkkujen myyjä laitoit hälyttimen farkkuihin?
Mutta eipä tuo haittaa, jos saldo olisi +/- nolla, kunhan pöytävuokran saa maksettua. Tuolla 29 eurolla melkein saa sen maksettua. Loput, myymättä jääneet kamat menee hyväntekeväisyyteen tai Spr:n kirpparille.
T. Se toinen myyjä
Minulle kävi vähän vastaalla tavalla. Minulla oli pöytävuokra 30 €, jonka maksoin erikseen. Vuokran päätyttyä sain kassasta lasketun saldon, jonka mukaan olin saanut myynneistä 25 €.
Tarkistin sekä omasta listasta että tuotteissa olleiden hintalappujen mukaan, että mitään ei puuttunut eli ei ollut tapahtunut hävikkiä.
Näin ollen jäin tuossa kirppishommassa 5 euroa miinukselle. Eipä paljon kannattanut maksaa viittä euroa siitä, että pääsin ylimääräisistä tavaroista eroon.
Myynnissä oli vaatteita (aikuisten ja lasten), kirjoja, lehtiä, pelejä, tavaraa... Kaikki oli hinnoiteltu niin, että kallein taisi olla maks. 5 € ja halvimmillaan 0,10 €. Pöydällä ja rekillä tavaraa oli runsaasti mutta ei liikaa. Silti jäi paljon myymättä huokeista hinnoista huolimatta.
Meni vähän maku kirppistoimintaan, perhana! Nyt tuota käyttökelpoista ja toiselle taatusti tarpeellista tavaraa pyörii taas nurkissa, mutta enpä halua maksaa että pääsen tavarasta eroon, mutta ilmaiseksikaan en halua näin hyväkuntoista tavaraa ja vaatetta myydä. Mutta kun kirppistoiminnasta jäi näin paha ensivaikutelma, niin seuraavaa myyntikertaa ei välttämättä ole eikä tule. Plus-miinus nolla saldokin olis ihan jees, mutta en uskalla ottaa taas sitä riskiä, että jään tuossa hommassa miinukselle.
ja kahdessa viikossa saldo on ollut 200-250 euroa.
MUTTA myynkin kunnon kamaa ja kunnon hinnalla. Minulla ei esim mikään ole alle 3 euroa. paremmat vaatteet 10-20 euroa jne
olen jäänyt kerran ja hieman voittoa pari kertaa.
hyvät voitot 80-100 e viikosta.
en kyllä ymmärrä mistä jotkut muka repii satoja euroja, varmaan huijaavat.
hyväkuntoinen, siisti vaate (etenkään aikuisten) ei vaan käy kaupaksi, lasten vaatteet pitää olla uusretro tai ticket, reima ym niin sillon menee
on ihan syvältä :(
roskiin meni pari säkillistä juuri
(kierrätyskeskuskaan ei meillä ota vastaan kirppiksellä myynnissä ollutta)
10 pussia duplo legoja a' 8 euroa = 80 euroa
10 kpl leluja(fisher price)a'5 euroa= 50 euroa
1 kpl lähes käyttämätön lasten lasketteluasu 20e
lasten Torstai lasketteluhousut 10 euroa
toppatakki 10 euroa
villahallari 8 euroa
Esprit, Mexx jne lasten vaatteita 3-5 euroa
mankka 8 euroa
kenkiä 3-8 euroa
kyllä äkkiä muodostuu 250 euroa, jos osaatte laskea
Siitä ei ole pöytävuokraa otettu pois vielä. Tosin mulla pitäisi olla yksi ilmainen viikko jemmassa joten jos se on edelleen voimassa niin saa kaiken tältä viikolta plussana käteen. Aion pitää pöytää kaksi viikkoa. Harmittaa vaan että tänään en päässyt siistimään pöytää kun olen kipeänä. Josko huomena jo parempi vointi niin voisin pöydän siivota.
Eipä siinä tuntipalkoille pääse. Jos saldo on plusmiinus nolla, niin mä melkein lahjoittaisin kamat mieluummin vaikka seurakunnan tai spr:n keräykseen. Ärsyttää, kun siitä on tehty tollasta rahastusta, siis kalliiden pöytävuokrien muodossa.
Oikeastaan myyntiaikaa oli 5 pv kun kirppis oli kiinni pyhäinpäivän ja sunnuntain. Myin kirjoja, DVD-bokseja, lasten ulko- ja juhlavaatteita, kenkiä ja leluja. Halvin tavara oli 0,5 eur, kallein 12 eur (uudenveroiset kuomat). Olin tyytyväinen :) Tavaroita alkoi mennä samalla kun purin hyllyyn. Kerran kävin siivoamassa välillä.
on jäänyt 200-300€. Mulla ei ole ikinä mitään kallista myynnissä, vaan pääasiassa lasten vaatteita hinnat tyyliin euron body, isompien college tai housut 1,5-2€ jne. Osa merkkivaatteita mutta suurin osa H&M jne. Hassuinta tässä on se, että en KOSKAAN silitä vaatteita kirpparille ja pöytääkin käyn siistimässä silloinkun jaksan, en todellakaan joka päivä. Ehkä täälläpäin sitten vaan on enemmän kierrätykseen "hurahtaneita"? (Jkl)
saa muka tuollaisia summia???
itse en ole saanut juuri mitään ja ainakin mitä itse oon katsonu tavara on tosi huonoa lumppua...
mielestäni itsellä kyllä ollu tosi hyväkuntoista ja suht. edullista
kannattaako sinne ees viedä?
ja mitä itse on käyny siellä muutaman kerran niin tahraista, vanhaa lumppua ylihintaan :(
ainakin saada sellaisia summia kuin esim 150, 170, 250, 360...
Eli riippuu ihan tavarasta, onko rattaita yms huonekaluja.
Myös ihmiset saavat pelkästään vaatteiden myymisellä hyviä summia. Ja tämä on fakta tietoa.
T. Villa Lyhdyn kassan takana oleva työntekijä
tosin jos tavara surkeaa niin ei paha.