Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hitsi... sanokaa nyt mitä teen!

Vierailija
16.11.2009 |

En osaa itse päättää, 2 viikkoa olen jo tätä pähkäillyt!

No niin eli haenko yhtä työpaikkaa vaiko en?

Olen nyt hoitovapaalla ja voisin olla vielä ensi syksyyn asti. Minulla on vakityö esimiehenä odotamassa, mutta luulen että saan YT-lapun käteen ensimmäisenä työpäivänä kun alalla on nyt niin hiljaista. Ja toisekseen se työ ei sovi elämäntilanteeseemme mitenkään, mutta ei siitä sen enempää.

Nyt olisi yksi työpaikka auki mikä minua kiinnostaisi. Työ olisi ihan duunarihommia eikä minulla ole alalle suoraa koulutusta eikä työkokemusta, mutta kuitenkin epäsuorasti jotain pohjaa kuitenkin.

Sekään työ ei olisi työajoiltaan mitenkään ideaali pienten lasten vanhemmalle, mutta parempi kuin nykyinen.

Työssä on pieni palkka ja lasten päivähoidon kannalta hieman haasteelliset työajat. Mutta työ olisi stressitöntä verrattuna nykyiseen työhöni ja vapaa-aika olisi todellakin vapaa-aikaa.

Minulle ei jäisi palkasta oikeistaan yhtään enempää käteen kuin nytkään, mutta toisaalta puolen vuoden kuluttua minun pitäisi jäädä työttömäksi.

Haenko? Hakemuskin olisi valmiiksi kirjoitettu jo ja tänään viimeinen hakupäivä...

Nauraako ne itsensä kipeäksi kun haen esimiehenä pienipalkkaista duunarihommaa alalta jonne minulla ei ole edes koulutusta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla