Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näpelöikö muiden vauvat sormilla toista tissiä

Vierailija
16.11.2009 |

samalla kun imevät toista?

Nuorimmainen tekee sitä koko ajan, välillä nipistääkin oikein kovaa. Yrittääkö hän lisätä maidontuotantoa vai mikä siinä on? Tuntuu aika inhottavalta nyt kun vauvan pikku sormissa alkaa olla jo enemmän voimaa ja puristusotetta. En muista että isommat olisi tehneet samaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon kullut, että joidenkin vauvat näin tekee.

Mulla on vain yksi rinta kerrallaan esillä, joten voi olla, ettei vauvani ole vain tullut ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa :).

Vierailija
2/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun "vauvat" 6v ja 3v tekevät sitä edelleen jos olen tissit paljaana kotona... saattavat tulla viereen ja heti alkaa tissien näpläys... rasittavaa. En tiiä mikä niissä kiinnostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon kullut, että joidenkin vauvat näin tekee. Mulla on vain yksi rinta kerrallaan esillä, joten voi olla, ettei vauvani ole vain tullut ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa :).

Vierailija
4/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika näprää tai pitää kiinni, tyttö ei tehnyt niin.

Vierailija
5/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun on rinnat paljaana, niin tämä poika haluaisi tulla myös maistamaan, on siis nyt 1v8kk ja imetän vielä. Näyttää kuin rintojen näkeminen aiheuttaisi hänellä vain sellaisen "refleksin", että pitäisi päästä maistamaan.

Aika rasittavaa jossain saunanlauteilla...

Vierailija
6/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus aina siveli kädellä tissiä jota imi, ihan tosi pienenä jo teki tuota. Isomapana alkoi ikävä kyllä myös tarrata kiinni, tissi oli useinkin nännin yläpuolelta naarmuja täynnä :/

Esikoisesta en muista oliko mitään tiettyä tapaa, mutta keskimmäinen myös nypräsi tissiä, siis sitä jota imi. Kävi kyllä välillä tosi kipeää, kun tarrasi kynsillä, tai puristeli.

Kait siinä käy muuten aika pitkäksi, jos ei räplää kädellä jotain :D

Toista tissiä eivät ole kukaan meillä kaivelleet, vain sitä paljaana olevaa on pitänyt nyprätä.

Vierailija
7/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on jo yli vuoden ja aina ruuvaa ja nipistelee toista tissiä imetyksen yhteydessä, tunkee käden paidan alle rintsikoihin ja kaivelee sen nännin sieltä, aika ikävältä tuntuu, nyt kyllä jo kiellän.

Vierailija
8/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä puristaa tai tarpoo kuin kissa.

Saattaa myös ottaa rintsikoista kiinni.

Vaikeaa pitää hänellä kynnet riittävän lyhyinä, joten pitänee pukea ohuet tumput imetyksen ajaksi.

Minulla on herkkä iho ja se on aina imetyksen jälkeen hurjan näköinen.

Vierailija
9/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun "vauvat" 6v ja 3v tekevät sitä edelleen jos olen tissit paljaana kotona... saattavat tulla viereen ja heti alkaa tissien näpläys... rasittavaa. En tiiä mikä niissä kiinnostaa :)

että antaisin tuon ikäisten enää äitin tissejä nypläillä. Joku raja!

Vierailija
10/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rassaa myös. Tai luomia, jotka minulla on rintojen lähellä. Kaivaa ne oikein paidan alta käsiinsä =D

Vierailija
11/11 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä puristaa tai tarpoo kuin kissa. Saattaa myös ottaa rintsikoista kiinni. Vaikeaa pitää hänellä kynnet riittävän lyhyinä, joten pitänee pukea ohuet tumput imetyksen ajaksi. Minulla on herkkä iho ja se on aina imetyksen jälkeen hurjan näköinen.