Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

New York lasten kanssa?

Vierailija
26.11.2009 |

Suunnitelmissa mennä New yorkiin kolmen lapsen kanssa, lapset 9,11 ja 13. Kertokaahan kokemuksia? Ilmeisesti metrolla ei kannata juurikaan liikkua mutta mahtuuko näin iso perhe samaan taksiin? Mites majoittuminen, onko hyviä ehdotuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen alkupäähän. Siinä on puisto vieressä ja joka paikkaan jaksaa koko lailla kävellä. Turvallista.

Metrossa en ole ikinä kulkenut, menee siellä bussejakin ja tosiaan parhaan kuvan saa kävellen.

Vierailija
2/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki haluan New Yorkiin!! Se on jostain syystä ollu mun haave jo pienestä tytöstä!

Kaikista eniten haluisin mennä näin joulun alla sinne..

Ihanaa reissua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vasta suunnitelmissa, ehkä syyslomalla. Kesäksi tuskin ehditään säästämään tarpeeksi.

Vierailija
4/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Lontoosta on lasten kanssa kokemuksia, paljon pienempiä olivat silloin tosin, vauva ja 2v. Viikko oltiin, hyvin meni.

Nuo teidän lapset on jo aika isoja, ja itse jaksavat kävellä.

Nuorinkin on noin iso. Kyllä mä uskaltaisin lähteä! Onhan tuo Lontoo nyt sentään suht samankokoinen. Ainoa mistä jouduttiin (aiempiin ilman lapsia vietettyihin lomiin verrattuna) tinkimään oli se, että lasten kanssa on mentävä rauhallisempaa tahtia. Eli esim 1-2 kohdetta vähemmän päivässä. Kohteella tarkoitan siis aluetta jonne menee, joko museo, kauppa-alue tms. Kyllä lastenkin kanssa onnistuu suurkaupunkiloma, kunhan vähän hitaammalla vaihteella kiertelee.

Meillä toinen Lontoo-reissu jo suunnitteilla.

Vierailija
5/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isojen lasten kanssa onnistuu varmasti, pienempien kanssa en lähtisi. NY on iso ja siellä on paljon nähtävää, itse kannatan metrolla kulkemista nopeuden ja helppouden takia. Ei ole tullut kokeiltua montako siellä taksiin mahtuu, mutta onhan nekin suuria.

Mukavaa reissua, NY on todellakin unohtumaton kokemus!

Vierailija
6/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietin kulkemista, kun olen ymmärtänyt ettei New Yorkin metro kovin hyvä. ja meitä on viisi eli taksiin mahtuu huonosti. Mutta selvensikin jo tuo kakkosen vastaus, että kävellenkin pääsee hyvin. tuntuu että siellä niin paljon nähtävää, että viikossakin pääsee vain alkuun.

Vierailija
7/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät pitemmällekin, mutta olivat 5 pv NY:ssä. Lapset oli pitäneet kamalasti, paras osa matkaa. metroilla voi päiväsaikaa kyllä ihan hyvin liikkua, mä liikuin siellä kaverini ja sen 2 v kanssa.

Vierailija
8/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme joulun jälkeen menossa sinne muutamaksi päiväksi! :)

Vierailija
9/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NY:n metroverkko ei ole niin tiheä kuin Lontoon (joka on mielestäni maailman paras), muttei siinä muuten vikaa ole. Manhattan (oletan että olette sinne menossa) on aika pitkä eli kävelyä tulee paljon jos haluaa joka paikkaan ehtiä.

Vierailija
10/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkinä että jos haluatte nähdä vapaudenpatsaan mukavasti niin menkää Staten Islandin lautalle ilmaiseksi Queensin puolella käymään, lautta kulkee patsaan ohi. Vapaudenpatsaan maksullisille veneille on aina näyttänyt olevan hirveät jonot. Käykää China Townissa ja Little Italyssa, vaikka ne on turistirysiä niin ne on näkemisen arvoiset.