Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisiko uusi laihdutusryhmä?

16.11.2009 |

Alkaisin mielelläni "vetämään" uutta laihdutusryhmää. Olen ollut CMS Clubien Easy Life-kurssilla ja hyväksi havaittu menetelmä, jossa tähdätään terveillä elämäntavoilla pysyvään painonpudotukseen. Itselläni jäi kurssi kesken viime syksynä raskauden vuoksi. Kiloja kuitenkin lähti ryhmässä 8kg ja olen vakaasti harkinnut palaavani uuteen ryhmään tammikuussa. Kurssi on vain kallis äippärahalla ollessa, 59€/kk plus salin jäsenyys 59€.

Vastailkaapas, mikäli kiinnostuneita löytyy niin laitetaan energiamme ja kilomme yhteen :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa joo. Mahaa on kertyny, jos sais sitä pienennettyä, ois aika hienoa. Herkutkin maistuu..

Iteki kävin aiemmin CMS:llä, mut toi kurssi oli jo silloin liian hinnakas mulle. Nyt on salit ja muut unohdettu. Kiva ois joskus käydä, mut tiukkaa tekee rahan kanssa ja mihin minä vauvin pistäisin siksi aikaa?? Liikunta siis rajottuu mulla vaunu kävelyihin, onneksi säät vielä sallii sen.. Eikö muita kiinnosta?

Vierailija
2/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jumpalla 2 kertaa viikossa. Olen jumppaillu 1kk ja nyt 1 viikon seuraillu syöntiä. Miten ajattelitte "tavata" ja paljon neuvoja sais antaa. Minulla on paheena napostelu, olen kotiäitinä ja jääkaappi on liian lähellä. Painoa voisin pudottaa 10 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä voisin lähtee kans mukaan. En oo koskaan kokeillu mitään lahdutusohjelmia, omatoimisesti vain yrittänyt laihdutella ties millä keinoin aina aika ajoin. Raskaudesta on nyt 6 kk aikaa ja vielä ois 4 kiloa jäljellä niistä 23 kg joita tuli raskauden aikana. Olin asettanu itelleni tavoitteeksi, että jouluun mennessä oisin karistanut nuo viimeisetkin kilot, mutta kappas, en siinä onnistunutkaan. Nyt ois siis vertaistuki tarpeen. Ajattelin jättää herkuttelut pois ja käydä vähintään kaks kertaa viikossa spinningissä. Tavoitteena siis ois alkuun saada noi 4 kiloa pois ja sitten ehkä niiden jälkeen vielä toiset 4 kiloa.

Vierailija
4/10 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis yksi kiinnostunut!

vaavi on jo 1v8kk ja kiloja jäljellä vielä...ihan liikaa! =)

lenkillä käyn kyllä säänöllisesti ja pojan kanssa kerran viikossa babypicissä!

Vierailija
5/10 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minäkin :-). Vauva nyt 2kk, imetyksen takia ei kovin laihduttavaa ruokavaliota voi pitää, mut jos sais nuo herkut jätettyä. Tavoitteena kuuden kilon pudotus.

Jumppis

Vierailija
6/10 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tätä juuri kaipaisin! Kiloja on vuosien saatossa kertynyt aika lailla liikaa, "parhaimmillaan" vuonna 2002 painoin 99kg. Saatuani seitsemän kiloa pois Painonvartijoissa, tulin raskaaksi ja nyt lapset ovat kuusi ja yksi vuotiaita. Nykyinen painoni on noin 87kg, tavoitepaino 69kg, joten töitä vielä riittää. Haluaisin taas mahtua kivoihin vaatteisiin, toki terveys ennen kaikkea. painonvartijoiden systeemiä käytän nyt taas toista viikkoa, mutta lasten ja muiden iltamenojen vuoksi en ehdi käydä ryhmässä. Kallistakin se on hoitovapaalaiselle. Tulisin siis mielelläni mukaan tähän ryhmään, jotta saisin lisäksi ryhmän "paineen" avukseni!

Vierailija
7/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks lasta, 2vee ja vajaa 8kk, ja tavotteeseen on matkaa jonkun 20-30kg..

Olis kiva jos sais tsemppiä muista, onko tää vaan jäänyt, kun tää on alotettu jo marraskuussa..

Vierailija
8/10 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi kanssa 1v pojan äippä jota saattaisi kiinnostaa. Miten tälläinen laihdutusryhmä toimii en nimittäin ole koskaan ollut mukana tällaisessa? :)

Vierailija
9/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille. Kyllähän me tästä ryhmä aikaseks saadaan, vaikka ap:lla into ryhmän vetämiseen näköään onkin kadonnut jonnekin. Onko ehdokkaita, jotka haluis lähtee vetään tätä?

Itselläni tuo laihdutus juttu on vähän niin ja näin. Oon aina välillä tehny muutaman päivän spurtteja, mutta ratkennut sitten taas syömään herkkuja. Tällä hetkellä mulla on niin kiirettä opintojen ja äitiyden kanssa, että en millään ehdi jumpissa ja spinningissä käymään, vaikka kova halus oiskin salille. Ostinkin sitten netistä rasvanpolttojumppa dvd:n ja oon sitä vetäny muutaman kerran läpi. Ihan jees, vaikkei vedä kyllä vertoja "oikeisiin" jumppiin.

Kokeilin myös vähähiilihydraattista ruokavaliota noin viikon ajan ja sillä sain putoamaan jopa huikeat 2 kiloa. Olen siis enää kahden kilon päässä lähtöpainostani ennen raskautta. Haaveena ois kuitenkin toteuttaa se ikuinen unelma hoikasta vartalosta ja kerrankin onnistua siinä. Kiloja ois vielä pudotettavana loppujen lopuksi 6.

Jotenkin pitäisi vaan saada tuo makeanhimo hillityksi :) onko kellään vinkkejä?

tsemppiä kaikille ja kertokaahan teidän kuulumisianne :)

Vierailija
10/10 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin ryhmän tukea kaipaan.

itse olen 9kk ikäisen vauvan äiti ja kiloja pudotettavana n.15kg. Olen kokeillut ties mitä ja olen kunnon jojoilia.

nyt koitan ilman mitään painonvartijoita,vhh,jne ihan vaan pienentämällä annoksia ja herkkuja kerran viikkoon. minulla tavoite kesään mennessä ainakin 10kg. olen jo 8kg saanut pois painonvartijoissa mutta en jaksa niitä pisteitä laskea!

Makean himoon ei auta muu kuin sinnikäs kieltäytyminen ja sen rutkasti vähentäminen. lupaa itsellesi kerran viikossa herkku pv. mutta esim. mehujäässä ei ole paljoa kaloreita,tuolla painonvartijoissakin meni vain 1p eli siinä kevyt herkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä