Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanaa,kun on varaa hoitaa rauhssa vauva kotona ja nauttia elämästä:)

Vierailija
15.11.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä kitkuttelin kotona pari vuotta. Nyt kun lapsi on isompi, niin varmaan viihtyisin paremmin.

Vierailija
2/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kaikki sen vauvan kuitenkin hoida kotona ja mene sitten aikaisintaan vauvan ollessa 10 kk sinne duuniin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi pää hajota ennenpitkää kotona...

Vierailija
4/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla lapsen kanssa kotona, mutta halutessaan käydä myös lenkillä tai kuntosalilla tms.

Vierailija
5/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä rahaa ja toisilla ei. Sitten laitetaan tämmösiä kehu viestejä et voikun on rahaa ja plaaplaaplaa ja siinä sivussa haukutaan äidit, joilla sitä ei ole ja pakosti joutuu menemään töihin. :D Rahahan se ratkaisee..

Vierailija
6/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen joutunut ensimmäisten lasten synnyttyä lähtemään työhön, muutaman viimeisen lapsen synnyttyä olen saanut olla kotona vauva-ajasta kouluikään.

Olisinpa aikoinaan voinut hoitaa omat vauvaikäiset. Ensimmäisen synnyttyä 70-luvulla äitiyslomaa ei juurikaan ollut, muutama viikko vain ja siitä vuoden kuluttua kun toinen lapseni syntyi äitiysrahakausi piteni 105 arkipäivään.

Kun muutamat "iltatähtemme" syntyivät, olen saanut olla kotona pidemmän äitiysloman sekä taloudellisen tilanteen parantuessa olen voinut hoitaa heitä kouluikään asti, syntyivät pienellä ikäerolla. Osaa antaa arvoa kotona olemiseen kun on kokenut aiemmin rankkoja vuosia kolmen pienen lapsen kanssa, heidän viemistään vauvaikäisinä hoitoon jne.

Vierailija
7/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin hyvä matematiikassa, etä osaan hoitaa noi raha-asiat ajoissa kuntoon. Aikuinen nainen mä oon, en mikään teinityyppi.

Vierailija
8/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olla koululaisten kotiäiti! Nyt sitä vasta nauttiikin elämästä!

Vierailija
9/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikos kaikki hoida vauvansa kotona? paitsi silloin kun kayvat isovanhemmilla tai muualla kylassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän