Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä olisit maksimissaan valmis maksamaan lapsesi talvihaalarista?

Vierailija
15.11.2009 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin täksikin talveksi kaikille kolmelle lapselle Ticketin haalarit, olivat vähän alta 150e/kpl. Vähän enemmänkin olen valmis maksamaan tuosta merkistä sitten kun alan ostamaan kaksiosaisia talviasuja lapsille, ja nehän maksaakin sitten enemmän. Kakkoshaalareina on vajaa 100e:n Minymon haalarit.

Vierailija
2/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen haalarin ostin vuosi sitten alesta. Hintaa oli 50e. Toinen haalari saatiin ilmaiseksi tuttavilta.

Kuopuksen haalarit ovat makseneet yhteensä 15e. Remun haalari 10e ja Reiman haalari 5e. Kirpparilta kummatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pihi luonne, niin en ihan täydellä hinnalla ikinä osta...

Vierailija
4/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole vielä koskaan niin paljoa maksanut.. Ihan on terveinä ja lämpöisinä pysyneet.

Vierailija
5/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen merkkien perään ja maksoin ihan mitä vaan kunhan vaan on tunnettu ja hyvä merkki. Toissa talvena ostin varavaravarahousuiksi joko lindexin tai kappahlin toppahousut alesta 15€. Ovat olleet ERITTÄIN hyvät! Kulumaa ei näy ollenkaan (toisin ku reimatecit menee jo yhdellä aivan pilalle), lapsemme laskettelee, kertaakaan ei kastunu läpi rinteessä vaikka viime talvi oli leuto ja varsinki hississä usein takamus tulee läpimäräksi. Eli meidän perheessä loppu merkkkien perässä juoksu, viime talvena ostin H&M housut ja on ollul tosi hyvät. Ulkonäön takia olen ostanu kalliimpia...

Vierailija
6/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen yli menevä hinta on jo järjettömyyttä. 45 euron haalarin ostaisin hyvillä mielin, siis en kauhistelisi rahanmenoa.

Ja tuon noin satasen haalarin toivon kestävän ainakin kolmella lapsella! Tokikaan sitä ei päivittäin käytetä, on kaksiosainen puku lisäksi. Kaksiosainen pitää kalleimmillaan saada 80 eurolla, ja takkia pidetään "aina". Hienostelutakeista on luovuttu, ne ovat kylmiä ja kalliita. Ja tietenkin ulkoilutarve iskee juuri kun mukana on vain hienostelutakki!

Vierailija
7/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan kirppiksiltä niitä parilla-kolmellakympillä, mutta voisin maksaa hyvästä sellaisesta 50euroa.

Uutena ostaisin ennakoiden alesta alle satasella.

Vierailija
8/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan semmosen 180e? Tänä vuonna mä maksoin 99e, mut oisin voinut maksaa enemmänkin, mut kun sain jo tuollakin sen mitä halusin niin aina parempi.

Sit jos ois enemmän lapsii, niin ehkä toi 100e olis silloin raja, jos ois 3 lasta tai enemmän.

Vierailija
9/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ovh:na, haalarin täytyy olla silloin jo alennuksessa

Vierailija
10/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kalliita pukuja joita käytän yhdellä lapsella pari talvea, kierrätän seuraavalle tai myyn huutiksessa, edellistalven hittimalleista maksetaan muuten uskomattomia summia. Myin ticketin tähtikuvioisen haalarin syksyllä huutiksessa, itse maksoin puvusta uutena 144euroa, lapseni piti sitä päivittäin läpi talven ja sain siitä myydessä yli satasen.

Vierailija
11/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut myös enemmänkin mutta huomasin ettei tarvitse, hyvää saa halvemmallakin, alesta tai hyväkuntoisena käytettynä.

Vierailija
12/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan maksimiraja. ja sen hintaisen ostinkin eilen kun ei enään löytynyt kokoja muista mitkä miellytti....enkä jaksanut enään ravata ympäri kyliä haalaria kalastelemassa. alunperin suunnittelin maksavani maksimissaan 45 e...

Vierailija
13/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme haalaria täksi talveksi hankittu. Joo, tiedän. Ihan turhaan...

Vierailija
14/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 eur

Vierailija
15/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan vuosittain Popin 2-osaisesta talviasusta. Onneksi ei tarvitse ostaa kuin yksi per vuosi, kun kuopukselle menee esikoisen vanha. Se on paljon rahaa, mutta ei voi mitään, laatu maksaa. Yhtenä vuonna tosin kokeilin tähtiJonathanin satasen asua, ja oli todella surkea, ei enää ikinä.

Vierailija
16/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

550€, mitä kalliimpi, sen laadukkaampi. Pakko olla.

Vierailija
17/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pitää ostaa joka vuosi kengät koska niitä en kierrätä edes omilla lapsillani. Ja jos laatua haluaa niin lähemmäs satasen/ pari nielee nekin...

Vierailija
18/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

550€, mitä kalliimpi, sen laadukkaampi. Pakko olla.

Et taida käydä täysillä "mitä kalliimpi, sen laadukkaampi". Ei se aina noin mene. Voin ostaa 50e:lla puvun ja myydä sulle sen tuohon 550e:n hintaan. :D hahaha..

Mutta itse kysymykseen, itse maksimissaan varmaan sen 80e, tuskin enempää. Mutta tuon hintasen puvun ostaisin sitten kun se puku menee lapselle kauemmin kun yhden talven, eli isompana lapsena. Nytten mennään tämä talvi äippäpakkauksen puvulla ja ens talvena katsotaan mimmonen ostetaan.

Vierailija
19/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ole koskaan ollut niin kallista pukua kun on halvemmallakin löytynyt käytettyjä.

Vierailija
20/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin reimatecin 149, gore kengät 79, reimatec hanskat 31 eeroo, ja ison kasan reimatec hattuja 3 eeroo kappale reiman outlet myynnistä. Hyviä taas jälleen kerran reimatecit vaikka niitä aina palstalla väheksytään. Reiman outletissa olisi ollut 24 eerolla lassiepukuja, joita en ostanut kun ajattelin että ei tule ikinään käytettyä.