Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä olisit maksimissaan valmis maksamaan lapsesi talvihaalarista?

Vierailija
15.11.2009 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä olisin valmis maksamaan 200, kunhan haalari toimii just eikä melkeen.

Vierailija
22/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten niin laatu maksaa?

Mä ostin kirpparilta toppahaalarin pojalle 3e. Haalari on ruma, myönnän sen, mutta poika on vielä pieni eikä osaa vaatia mitään. Haalari on ok kunnossa eikä alunperinkään mikään "laatumerkki" (reimatec, jonathan, polarn o pyret, ticket...). Nyt se on kuukauden sillä rymynnyt tuolla pitkin leikkipuistoja ja lätäköitä ja lumikasoja (jos on ollut) eikä KERTAAKAAN ole tullut mikään läpi.

Mä en todellakaan laittaisi lapsen haalariin 100e kun halvemmallakin saa AIVAN HYVIÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin reimatecin 149, gore kengät 79, reimatec hanskat 31 eeroo, ja ison kasan reimatec hattuja 3 eeroo kappale reiman outlet myynnistä. Hyviä taas jälleen kerran reimatecit vaikka niitä aina palstalla väheksytään. Reiman outletissa olisi ollut 24 eerolla lassiepukuja, joita en ostanut kun ajattelin että ei tule ikinään käytettyä.

Mutta hyvin olet hinnat opiskellut ;-DD *buahhaahhaa*

Vierailija
24/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei lapsi osaa vaatia ei ole mikään syy minulle pukea tätä rumasti. Sitäkin suuremmalla syyllä vanhemmat katsovat mitä lapsi päälleen laittaa, mikäli tämä ei itse vielä osaa. En itsekään pukeudu rumiin vaatteisiin, miksi sitten pukisin lapseni?

Vierailija
25/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin huutiksesta hyväkuntoisia käytettyjä Reimatecejä...

Vierailija
26/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä sen lapsen toppahaalari näyttää. Kunhan pysyy kuivana ja lämpimänä. En laita uuteen ihanaan tosinättiin kuosiin 120e. Se on typerää.

Se ettei lapsi osaa vaatia ei ole mikään syy minulle pukea tätä rumasti. Sitäkin suuremmalla syyllä vanhemmat katsovat mitä lapsi päälleen laittaa, mikäli tämä ei itse vielä osaa. En itsekään pukeudu rumiin vaatteisiin, miksi sitten pukisin lapseni?

Vierailija
27/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken reimatec maksoi ihan 10e kirpparilla. Ei oo talven muotiväriä mutta sievä silti ja kunto uutta vastaava. Kelpaa meille :) Varahaalari maksoi 5e ja on aika kulunut, mutta välttää hädässä. Edustusvaatteetkin on, enkä maksanut niistä mitään, tehtiin vaihtoja kaverin kanssa.

Vierailija
28/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan halvemmalla - aina käytettynä.

Vierailija
29/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä laitan 50-70 euroa per puku.

Kiva, jos joku löytää hyvän parilla eurolla, itse en ole koskaan saanut halvalla hyvää ulkovaatetta.

Vierailija
30/39 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huppu irtoili kun nepparit niin löysät, fleece vuorellinen on hankala pukea (siis se irrotettavalla vuorella) liian kuuma etelän keleille, lahkeensuut tiukat niin on vaikea laittaa saappaiden päälle. Jäi todella vähälle käytölle.

Vierailija
31/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 130-150€, jos haalari on joku tietty ja juuri haluamani malli ja kuosi. Mutta mielellään niin, että saan huippuhaalarin vähintään 25% alella. Nyt hankinnassa miniature tai molo (ovh noin 135-145€ ja ale -25%)

En tickettiä enää kahden talven jälkeen halua noista edellisen mainitsemista syistä. Tosin hupun neppareita on itsekin helppo kiristää, mutta nihkeä vuori ja tiukat lahkeensuut on tympeät. Eikä oikein kivasti istukaan meidän pojun päälle tuollainen baggie, kun persus sitten roikkuu..

Vierailija
32/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kirpparilta toppahaalarin pojalle 3e. Haalari on ruma, myönnän sen, mutta poika on vielä pieni eikä osaa vaatia mitään. Haalari on ok kunnossa eikä alunperinkään mikään "laatumerkki" (reimatec, jonathan, polarn o pyret, ticket...). Nyt se on kuukauden sillä rymynnyt tuolla pitkin leikkipuistoja ja lätäköitä ja lumikasoja (jos on ollut) eikä KERTAAKAAN ole tullut mikään läpi.

Mä en todellakaan laittaisi lapsen haalariin 100e kun halvemmallakin saa AIVAN HYVIÄ.

voi nostaa metelin myöhemmin.

Vierailija
33/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin Ticketin puvut tytöille ( 3 ja 5v ) alesta hintaan 105€ kpl, ovh jotain 150€.

Halusin yksiväriset, samanlaiset puvut, enkä muita löytänyt.

Täytyy kyllä sanoa, etä ne on aika rumat ja tosiaan roikkuvat, tollaset pussit...ja yllätys oli, että kaikkiin vaaleisiin sukkahousuihin tartti vuoreta tummaa nukkaa niin, että uudet sukkikset menivät piloille - tai siis, ettei voi esim. hameen kanssa enää pitää.

( Soitin aiheesta liikkeeseen, josta puvut ostettiin ja myyjä ihmetteli kovasti, ei tuntunut uskovan todeksi...)

Niin kauan, kun mulla on siihen mahdollisuus, maksan puvusta jpa 160€ - jos se todella on todella hieno, laadukas ja lämmin. Reimaa en enää osta, olen kyllästynyt niihin, enkä haluaisi pukea lapsiani myöskään markettihaalareihin - mutta tämä vain nyt, kun rahaa on ollut, jatkossa voin olla hyvinkin eri mieltä.

Vierailija
34/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartti vuoreta= TARTTUI VUORISTA

( sori kämmäily, kirjoitan ja samalla katselen leffaa...)

Vierailija
35/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassietecin haalarit meillä on kaikilla ollut ja hyvin ovat Lapin olosuhteissa toimineet.

Minusta olisi hullua maksaa joku 150€ haalarista joka talvi, kun sillä hinnalla saan kaikille kolmelle lapselleni hyvät haalarit.

Tänä talvena ei tarvinnut edes uusia ostaa kun viime talvelliset mahtui ja kuopus peri vanhemman sisaren haalarin. Meillä on 1 haalari/lapsi, kun onneksi on kuivaukaappi.

Vierailija
36/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi käyttää tosin kaksiosaista, mutta sama katto olisi myös haalarin hinnalla. Tuolla hinnalla on saatu kestävät, lämpimät ja tarpeeksi vedenpitävät varusteet.

Vierailija
37/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteet pitää olla laadukkaat, sisävaatteissa voi jo säästellä :)

Vierailija
38/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nostaa metelin myöhemmin.

Pitää pitää mielessä, hehee. Ettei voi sitten isona sanoa että lapsuus on pilalla kun on 1-vuotiaana ollut hiekkalaatikon rumin haalari.

Vierailija
39/39 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka periaatteesa olisi olisi kyllä varaa maksaa paljon enemmänkin mutta enpä ole vielä keksinyt että miksi pitäisi. Tähän mennessä olen selvinnyt talvihaalareista alle 30 euron...