Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietkö lapset hoitoon jos olet itse sairaana etkä mene töihin?

Vierailija
15.11.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantaja ei maksa palkkaa lastenhoidosta,vaan toipumisesta!

Vierailija
2/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kovin sairas olla, jos jaksaa lapsen viedä hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty riippuu lapsista ja hoitomatkasta, mutta mulle on kyllä helpompi käydä heittämässä lapset tohon vajaa 200m päähän ja levätä koko päivä, ku että joutuisin kokoajan vahtimaan niitä, laittamaan ruokaa jne. Parhaassa tapauksessa vielä mies hoitaa nuo viemiset ja hakemiset.

Mut mun mielestä siis saiausloma on sitä varten että silloin levätää ja parannutaan työkuntoon, ei siksi että saadaan kotona hoitaa lapsia. Tietty jotkut vatsataudit on sitten eri juttu.

Vierailija
4/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen sairaana töissäkin helpommalla kuin lasten kanssa kotona. Ja työnantaja ei tosiaan maksaa sairasajan palkkaa lastenhoidosta vaan siitä, että lepään toipuakseni takaisin töihin. Ihme porukkaa täällä!!! Ihanko totta pidätte lapset kotona kun olette itse pahassa flunssassa ja puhekiellossa tai rajusssa vatsataudissa tms?

Vierailija
5/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kotona sairastamassa tarttuvaa tautia, esim. flunssaa, vatsatautia jne.

Minusta olisi tosi työlästä sairaana pukea lapset, itseni ja ajella hoitoon ja sama uudelleen iltapäivällä.

Vierailija
6/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kovin sairas olla, jos jaksaa lapsen viedä hoitoon.

mun mielestä taas ei voi olla kovin sairas jos pystyy koko päivän hoitamaan ylienergisiä 3v ja 4v lapsia jotka vielä turhautuu ja tappelee kun joutuvat olemaan päivän sisällä.

Vierailija
7/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle iskee esim. influenssa ja yli 38 asteen kuume, niin mies vie lapset hoitoon. Menne kuumeesta todella veteläksi, joten lasten on paras mennä päiväkotiin, eikä pyöri kotona "koomassa" makaavan äidin kanssa. Kotiäitinä ollessani oli aika kauheaa sairastaa, kun ei voinut sairastaa. Piti vaan sinnitellä ja yrittää huolehtia lapsista.

Vierailija
8/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipeä ja lämpöä ollut koko viikonlopun eli jaksan tehä pakolliset jutut mutta en mitään ylimääräistä. Eli molemmat vaihtoehdot mahdollisia . Jaksan viedä hoitoon ja saisin itse toipua tai lapset jäävät kotiin. Ruokaa jaksan laittaa, mutta ulkoilut ym. jäävät väliin. Ja miksi menisin puolikuntoisena töihin muita tartuttamaan?

AP

Vierailija
9/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sairas, mä vien lapset hoitoon.

Vierailija
10/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllähän tauti heidän mukanaan leviää, vaikkeivät itse olisikaan sairaita.

Vierailija
11/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kipeä, ei lasten hoidon takia. Outoja töitä teillä,kun voitte sairaslomalla hoitaakin lapsia.

Vierailija
12/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sairastu joko ollenkaan tai ei ainakaan samaan aikaan.

Vierailija
13/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat jo sairaita ja luultavasti sieltä hoidosta tartunnan saivat ja minä heiltä. Tässä asiassa on näköjään niin monta mielipidettä kuin lukijaakin. Jokainen tekee niin kuin parhaaks näkee.

AP

Vierailija
14/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis jos vain minä perheessäni sairaana.

Kyllä se sairasloma on lepäämistä varten. Tosin eri asia on sitten, jos on lapsetkin sairaina samaan aikaan.

Vierailija
15/15 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä vei lapsen hoitoon kun olin sairas tai sitten vein itse, meiltä oli vajaa 0,5km hoitopaikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi