Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pyytäisit käyttämättömistä ÄP:n kestovaippakamoista?

Vierailija
14.11.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin 3 settiä ko hinnalla. Jokainen myyjä kysyi paljonko olen valmis maksamaan, sanoin 5 euroa ja päädyttiin jokaisen kanssa 10 euroon.

Vierailija
2/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin myynyt postikulujen hinnalla, kun en jaksanut kirpparille kiikuttaa... Mutta lähetin sitten vaateavustuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 €, olivat siis olleet jo käytössä. Heti meni kaupaksi.

Vierailija
4/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taitaa olla pikkunen arvostuongelma noita kestovaippoja kohtaan. Mie ajattelin eurolla pistää sen kirpparille, josko joskus saan aikaseksi mennä vauvakamppeet myymään.

Samoin kaikille äp:n vaatteille, joille on vaan käyttöönottopesu tehty mut ei käytetty, olin hinnoiksi ajatellu jotain tyyliin 20s/kpl. Mun tarvinnee käyä ensin ihan kunnolla tutustumassa kirppiksien hintapolitiikkaan paikan päällä ennenku meen mitään myymään.

Vierailija
5/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vähän mautonta "tienata" äp-tavaroilla.

Vierailija
6/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin kaksi euroa kappaleelta (käyttämättömiä) menivät heti.

Vierailija
7/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hinnat ovat olleet yleensä 2-5e luokkaa.

Vierailija
8/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on saatu ilmaiseksi, joten niistä ei kuulu pyytää rahaa.

Vierailija
9/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on saatu ilmaiseksi, joten niistä ei kuulu pyytää rahaa.

Vierailija
10/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin on TOSI halpa hinta kun tietää mitä maksaisivat uutena. Kyseiset vaippahousut uutena maksavat nettikaupoissa 10-13 euroa per kappale riippuen millainen tarjous kohdalle sattuu. Sisävaipan hintaa en tiedä mutta eiköhän sekin liene useita euroja per kipale.

En ymmärrä periaatetta että ei voisi myydä jos on ilmaiseksi saanut! Äitiyspakkaus on rahanarvoista tavaraa, miksi pitäisi jaella ilmaiseksi eteenpäin?

Vierailija
11/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et laittaa äp-pukuja myyntiin kovalla hintaa kun kaikki ne roikkuu viikko toisensa perään siellä, ei kukaan osta tietenkään... tä nyt poikkes aloituksesta kyl mutta eipä haitanne...

Vierailija
12/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm.. taas tää. No mä ainakin maksan veroja valtiolle.

Vierailija
13/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkauksen kamoja eikä muutakaan mitä avustuksena saa. Vai pitäsköhän ensi kerralla hakea ruoka-avustuskassi ja myydä sitten halvalla eteenpäin...

Aika monet avustukset muutenkin katetaan verorahoilla tai lahjoituksilla (jolupatakeräykset yms) ja kyllä se vaan mun mielestä on vähän väärin jos avustettava sitten myy avustuksiaan...

Jos ei äp:n tavaroita tarvitse ottaa rahana tai jos käyttää niin monia tavaroita että kannattaa ottaa niin sitten ylimääräiset voi lahjoittaa tarvitseville, jossain ei sitä pakkausta ole edes niille jotka tarvitsisi.

Vierailija
14/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ottanut pakkausta vaan otin rahat, joilla ostin rattaat. Ne sitten tietenkin annan ilmaiseksi pois, kun eihän niistä rahaa voi pyytää, kun on ilmaisilla rahoilla hankittu...

Vierailija
15/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut kuin yhdelle lapselleni äitiyspakkauksen ja ostelen mielelläni äp:n kestovaippoja ja kivoimpia vaatteita kirpparilta.

Minusta äitiyspakkaus ei ole mitenkään verrattavissa ruoka-avustuksiin. Äitiyspakkauksen saa kaikki, ruoka-avustus menee todelliseen tarpeeseen (=varattomille).

Vierailija
16/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lahjoitan tarvitseville kaikki meidän muksujen vaatteet yms. Kun olen itsekin niin paljon saanut ilmaiseksi.

Vierailija
17/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen myy ne rattaat toinen ei. Minä annoin kaverille pinnasängyn ilmaiseksi kun oli heillä tiukkaa, kyllä vähän ajattelutti kun hän sen vuoden päästä pois myi ja hintakaan ei ollut ihan pieni, itse en olisi kehdannut...

Mutta ajatellaan eritavalla, se sallittakoon. Kelalle ei onneksi sentään tule paha mieli! :)

Vierailija
18/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viime viikolla Hyvinkään yhdellä kirppiksellä pyydettiin vuoden 2006 äp-talvipuvusta (tosi ruma kuosi sillä kertaa, se kirahvi) yhdessä pöydässä 2 e ja toisessa 12 e... Lähinnä siis se 12 e oli mielestäni vitsi.

Vierailija
19/19 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne varattomathan sitä rahaa juuri tarvii, eikös heillä nimenomaan olisi silloin oikeus myydä..? Heillehän ne äitiyspakkauksenkin ylimääräiset tavarat voisi lahjoittaa ihan ilmaiseksi, myyköön sitten jos eivät tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän