Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökeröin iskuyritys mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
13.11.2009 |

-Sulla on tosi kauniit silmät, mutta levee perse. Ei se haittaa mitään. Noin kauniita silmiä saa harva, mutta persettä voi aina muokata!!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuimme entiseltä kotipaikkakunnaltani tulleeseen porukkaan, joista yhden miespuolisen kanssa istuin jatkoilla (mieheni on iltauninen, ja hänelle valvomiseni on aina ollut ok). Juttelimme niitä näitä, kunnes kaveri kysyi: "no annat sie sit pilluu vai et" :D JUu en antanu. Mutta kai näitä nykyäänkin riittää. Omasta mielestäni en viestittänyt sellaista, mutta näitähän riittää...

Vierailija
22/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, kun eräs n. 30 vuotta vanhempi humalainen herrasmies lyöttäytyi seuraani: "hei tiiätkö? sul on hyvät meijerit!". Minä vastasin siihen: "juu olen viimeisilläni raskaana niin tuppaa tuota maitoa nousemaan". Siihen tämä mies: "Aijaa no sori. Sori hirveesti. Muuten olisin kyl ottanut sut koeajoon.". Hetekn päästä taisi jo unohtaa raskauden ja aloitti saman uudestaan.

Olin normaalipainoinen ja päälläni oli ihonmyötäinen paita joten raskaudesta ei olisi pitänyt jäädä epäselvyksiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt tanssiravintolassa kuin harvoin. Kerran nuorena menin semmoiseen naistyökaverieni kanssa. Mulla on aina ollut huono flaksi noissa paikoissa, mutta lopulta yksi pieni, ujon näköinen, siististi pukeutunut mies tuli hakemaan. Lähdin sitten, ja kun tanssimme, hän alkoi kysellä, tykkäänkö ruoskimisesta ym.

Olin itsekin silloin hyvin ujo, enkä lähtenyt toista kertaa tanssiin sinä iltana. Tietysti sitä mietti, näytänkö jotenkin siltä, että tykkään s/m-leikeistä.

Samaten nuorempana sai työpaikoilla kuulla kaikenlaista, jota en silloin edes ymmärtänyt, mutta niitä en pidä iskuyrityksinä, vaan huulenheittona.

Vierailija
24/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Ilveksessä pöytään tunki itseäni 15-20 vuotta vanhempi, ihan siisti herrasmies. Humalassa kyllä. Juteltiin niitä näitä ja lopulta kakisteli ulos: "niin, kuinka kauan oot näitä juttuja tehnyt ja millaiset taksat teikäläisillä on nykyään? Mulla olisi huone tuolla yläkerrassa".

Ja mulla oli päällä löysä t-paita ja farkut. Oli lähdetty ostoksille, eksytty terassille ja oltiin sillä reissulla. Ei tosiaan missään "myyntikuteissa".

Vierailija
25/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundin kanssa, josta en ollut kovin kiinnostunut.

Kundi sitten kysyi, että voisinko nyt päättää että alanko hänen tyttöystäväkseen, koska on pari muuta jonossa odottamassa. Totesin, että mene ihmeessä ja ota se seuraava jonosta.

Vierailija
26/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Ilveksessä pöytään tunki itseäni 15-20 vuotta vanhempi, ihan siisti herrasmies. Humalassa kyllä. Juteltiin niitä näitä ja lopulta kakisteli ulos: "niin, kuinka kauan oot näitä juttuja tehnyt ja millaiset taksat teikäläisillä on nykyään? Mulla olisi huone tuolla yläkerrassa". Ja mulla oli päällä löysä t-paita ja farkut. Oli lähdetty ostoksille, eksytty terassille ja oltiin sillä reissulla. Ei tosiaan missään "myyntikuteissa".

Mulla myös vastaavanlainen kokemus yhdestä baarista. Mä olin ainoa nainen jolla oli farkut siellä ja juuri mua luultiin maksulliseksi :) Sanoin ihan pokkana, että 10 000 euroa kun annat niin voin paidan ottaa pois.

Vierailija
27/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit näkyy huusi toinen juopunut mies kaupan edessä ja tokihan kaikki kääntyivät katsomaan.

Törkeimpiä on ne jotka tulevat baarissa vain puristeleen persettä, mutta avokämmentä ovat saaneet palkkioksi.

Vierailija
28/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sun sisko on tosi ihanan nakonen"

Vierailija
29/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä perse, lähdetäänkö piereskelemään meille?

Vierailija
30/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa valomerkin jälkeen humalainen (yllätys yllätys) mies liimautui kylkeen ja sopersi: "Mä oon muuten palomies"

Vähän alentavaa ruveta iskemään millään tavalla tuossa vaiheessa, tulee olo että kun ei ketään muuta saanu niin yrittää vielä mua...

Vierailija
31/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella (ja muissa kaupungeissa) on tiettyjä pöytiä mihin maksulliset hakeutuvat, ja tietyt ihmiset tietävät mistä pöydistä katsella jos "seuraa" kaipaavat. Ehkä mies erehtyi pöydästä TAI te istuitte ko. pöydässä tietämättänne.

Noita pöytiähän ei mitenkään "merkata" tai "varailla", ja harva baarinpitäjä moisesta toiminnasta omassa baarissaan innostuisi...! --> Niissä istuu usein myös ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
32/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leahan on kaunis nainen, mutta itse n 25 vuotiaana en sillä hetkellä pitänyt sitä kovinkaan imartelevana, meillä on kuitenkin toistakymmentä vuotta ikäeroa.

Olen ollut monta kesää töissä ravintolassa ja olen saanut satoja puhelinnumeroita kun miehet ovat juotaviaan maksaneet ja innoikkaimmat olivat työvuoron jälkeen odottamassa parkkipaikalla, kun henkilökunta lähti autoillaan kotiin. Muistan joskus kun joku näistä norkoilijoista olis vielä sanonut lähde sä nyt edes mun mukaan. Jos ei ketään muuta saa, otetaan tarjoilija matkaan.

Jos ne olis aikoinaan kirjoittanut ylös, niistä olis saanut paksun kirjan.

Vierailija
33/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 totta. Joskus miehet erehtyvät ja naiset erehtyvät väärille paikoille istumaan.

Vierailija
34/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan työskennellyt baarialalla +tuo on aika yleinen tieto, ei mikään "salaisuus". Eri juttu sitten on saada selville missä ko. pöytiä on, mutta ihan yleisessä tiedossa on että niitä on olemassa.

Vierailija
35/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on sellainen synnyttäjän lantio, oot varmaan hyvä."

Miehellä oli ikää joku 50+

"Kuulin että naisilla joilla on eteenpäin tulevat etuhampaat on hyviä ottamaan suihin"

"En varmaan saa siskoltas niin annatko sinä"

ihania ihmisiä...

Vierailija
36/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:se iesuksella isketty.

Vierailija
37/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sä oot kyllä jonku julkkiksen näkönen..

myöhemmin illalla

..sä oot kyllä ihan tanja poutiaisen näköinen..mut parempi vaan.

vähänkö suutuin?

Vierailija
38/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keski-ikäisltä alkkikselta, ja kun totesin että en lähde jäi huutamaan nimitteli huoraksi.

Vierailija
39/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lähetkö meille panee?

-No enpä taida, seurustelen.

-Ei se mitään, mkin oon naimisiaa.

En lähtenyt.

Vierailija
40/40 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset