Tökeröin iskuyritys mitä sinulle on sanottu?
-Sulla on tosi kauniit silmät, mutta levee perse. Ei se haittaa mitään. Noin kauniita silmiä saa harva, mutta persettä voi aina muokata!!
Kommentit (40)
mieleen yksi mies joka tuli juttelemaan ja höpötteli " olet noin hurjan ruma, onko sua usein luultu mieheksi, miten hirveästi miehen näköinen nainen voikaan olla, en eläessäni ole nähnyt yhtä rumaa naista kuin sinä.. jne" Yritti kuulemma näillä tehdä lähtemättömän vaikutuksen kun epäili että olen ylpeä ja huitasen flirttailu yritykset heti olan yli.. no ainakin lähtemättömästi jäi muistiin vaikkakaan ei positiivisesti. Oliskohan tuosta 12.v aikaa :-)
baarissa puristeli mun vatsaa ja kysyi että ootko sä raskaana kun sulla on näin iso maha. Ja siis sanoi sen iskuyrityksenä, ei tehonnu ei. En ollu raskaana, mut synnytyksestä oli aika lyhyt aika.
kaahi yökerhon tanssilattialle viereeni karjuakseen korvaani, että minulla on "kivat tisut". Tosi vetoavaa.
baarissa kiljumaan (kyllä, kiljumaan) "voi ieeesssuuuussss" ja jäi sitten viereen kiehnäämään. Arvatkaa lähdinkö nostelemaan.
tuli hakemaan tanssimaan lavatansseissa. Ensimmäinen lause oli: "Tykkäätkö seksistä".
baarissa kiljumaan (kyllä, kiljumaan) "voi ieeesssuuuussss" ja jäi sitten viereen kiehnäämään. Arvatkaa lähdinkö nostelemaan.
Elävästi on sen sijaan jäänyt mieleen poika nimeltä Ville ala-asteen kolmannelta luokalta. Ville oli ujo ja hieman pyylevä sekä korviaan myöten ihastunut minuun. Vaaleanpunainen tuoksukumini putosi lattialle ja Ville nosti sen hitaasti, silmiini kiinteästi tuijottaen, takaisin pulpetilleni. Ritarillinen ele. ;)
vuosia sitten, kun menin itsekseni baariin.
Jätin takin narikkaan ja painelin tiskille tilaamaan olutta, kunnes tulee viereen mies, joka sanoo; 'en voinut olla huomaamatta, kun tulit sisään
Tuumasin vaan, että kiva kun huomasit, mutta ei kiinnosta. Lähtipä tyyppi nostelemaan samantien.
Elävästi on sen sijaan jäänyt mieleen poika nimeltä Ville ala-asteen kolmannelta luokalta. Ville oli ujo ja hieman pyylevä sekä korviaan myöten ihastunut minuun. Vaaleanpunainen tuoksukumini putosi lattialle ja Ville nosti sen hitaasti, silmiini kiinteästi tuijottaen, takaisin pulpetilleni. Ritarillinen ele. ;)
1. Voitko näyttää, miten otetaan oikeaoppisesti suihin? :D (tämä itse asiassa kaverilleni)
2. Ootko varma, et toi sun miehes riittää sulle? (tämä puolitutulta, kun olin just mennyt kihloihin, ja siis oli jo jotain kysynyt, johon vastasin, et oon kihloissa)
-suoraan asiaan: tule meille pXXXXXmaan.
-ai sun mies ei oo täällä no sitten...
heheh
en enää muista mitä, ravintolassa ja sit näytti mulle kännykkänsä taustakuvaa, jossa oli purjevene ja sano siihen, et "kaikki paitsi purjehdus on turhaa" mä sanoin olevani eri mieltä. Tää kysy et onks mulla lapsia ja kun vastasin siihen myöntävästi liukeni äijä paikalta sen siliän tien, eikä oo näkyny : )
No mutta mun aviomies tuli hakeen mua tanssiin, sinä iltana kun seurustelumme alkoi ja kutsui mua aivan väärällä nimellä. Sanoin, et sit kun muistat nimeni, tuun, se meni kysyyn sen mun kaverilta ja haki mua uudelleen ja siitä on nyt jo kohta 6 vuotta ja tossa se pyörii vieläki:)
Kaveri kertoo vaimostaan ja lapsestaan ja sitten alkaa suoraan ehdotella... noh, ainakin rehellisyydestä pisteet :D
aika huono.. Pete Parkkosen keikalla (oli siellä muitakin artisteja)tuli jannu juttelemaan ja kyseli "no ketäs tulit kattomaan" ja vastasin että Peteä. No tää jannu siitä sitten innostui että kato kun otin Petestä kännykällä kuvan, anna puhelinnumeros niin lähetän sen sulle. No jee. Kyllä se sitä vähän aikaa jakso yrittää, "kato miten söpö se on tässä kuvassa, anna vaan numeros niin saat tämmösen kuvan kännykkääs". Ja artisti seisoi siinä muutaman metrin päässä niin olisin voinut itsekin ottaa kuvan jos olisin halunnut.
törkeimpiä taitavat olla miehet, jotka alkavat kättelyssä valittamaan huonoa parisuhdettaan tai haukkumaan puolisoaan. Ilmeisesti haluavat, että säälistä annan...näitä on paljon!
tuli kysymään, että " Paljonko pittää maksaa, että pääsis polkasee ? " Ja ei irronnu ei.
tyyppiä, joista toinen oli tosi söpö ja ujo ja toinen taas ällöttävän ylimielinen, mutta ihan ok näköinen. Yritin tehdä sen söpömmän kanssa tuttavuutta, mutta ei vaikuttanut kiinnostuvan. Sen sijaan tämä toinen pyysi mua nousemaan seisomaan ja nostamaan paitaa ja pyörähtämään ympäri. Huvittuneena tein työtä käskettyä. Vedin vähän vatsaa sisään, kun on tuota makkaraa yhden lapsen jälkeen jäänyt. Mies kuitenkin totesi: "Kelpaa, lähde meille."
Hölmistyneen totesin, että ei kiitos, taidan lähteä yksin himaan. (Olisin kyllä sen söpön kaverin mukaan voinut lähteä, mutta hän ehti jo livistää) ja todellakin menin yksin omaan kotiini.
Ja arvatkaas mitä, olen 99,5 % varma, että tää tyyppi oli Eicca Toppinen. Juu, ja mun tietääkseni naimisissa oli ainakin silloin (v 2004). Että terveiset vaan vaimolle...
yks jätkä nuoruudessa lailoi mulle leevin sopivasti lihava piisiä. puristi myös peffasta ja totesi että hyvä kinkku sulla. ja sitten hyvää yötä hunajaiseni :)
sitten toinen sanoi festareilla että "on täällä paljon paremmankin näkösiä naisia, mutta oothan sinäki ihan nätti"
on kai näitä mutten nyt muista enempää..
Autoni viereen pysähtyi toinen auto, josta matkustaja veivasi ikkunan auki ja kysyi. "Annatko pxxxxlua?"
olin töissä ruotsalaisomisteisessa yrityksessä, jossa oli paljon siistejä pukumiehiä. Kerran kävelin erään pukumiehen kanssa yhtäjalkaa kotiin päin töiden jälkeen, ja hän jutusteli suunnilleen pörssikursseista ja nykytaiteesta.
Ja sitten tokaisi yhtäkkiä: "Kuule Tarja, et sä tulis joku päivä juomaan meille viinaa?"
Tosi hempeetä. Vaikka kahville pyytäminen on klisee, ois ehkä jotenkin kuulostanu paremmalta...