Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARVOISA YLLÄPITO!!

Vierailija
13.11.2009 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muillekin aiheille omat keskustelupalstat, miksi siis näin ajankohtaiselle aiheelle ei ole?

Rupee vaan ärsyttämään kun suuri osa palstan viesteistä koostuu nykyään tosta aiheesta. Ja se joka arveli mun haluavan laittaa pääni pensaaseen, vastaisin, että hankin kyllä tietoni aiheesta jostain hieman luotettavammasta lähteestä, kuin av-palsta. Ja sinä joka ehdotit kirjan lukemista, kiitos vinkistä, sillähän ongelma ratkeaa. Jos olen oikeasti ainut ihminen jota tämä asia häiritsee niin pyydän mitä nöyrimmin anteeksi. Mutta jos nyt sattuisikin löytymään jokunen muukin jota jurppii noitten samojen aiheiden jauhaminen päivästä toiseen niin sopii ilmoittautua.

Terveisin ap

Meitähän on täällä jo aika monta! Nimenomaan näin1

Vierailija
22/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huuda vaan.

Kirjoja olen lukenut ja asiallista tietoa hankkinut, ihme hössötystä ja vouhkaamista tällä lähes jokaisessa sikapossuketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa kuin nuo edellämainitut vakioaiheet? Laskekaapa huvikseen SI-aloitukset, kyllä niitä on aika paljon.

Vierailija
24/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske huvikses noi SI-aloitukset ja muut ehdottamasi asiat. Uskon, että sikajutut voittaa!

Vierailija
25/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä paljon nykyään tule käytä, kun jaksa etsiskellä sikojen välistä muita aiheita. Palataan pandemian laannuttua asiaan.

Vierailija
26/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsia ne sika-aloitukset pois niin etteivät näy tossa etusivulla?

joo, se siitä.

Eli olen edelleen sitä mieltä, että possuille pitäis olla oma karsina!

Vierailija
27/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toive siis minulla kuin ap:lla

Vierailija
28/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma osasto jonka nimi on tyyliin: pandemiapaniikit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi