Meilläkin taitaa tytöllä olla sika...
12v tyttö nyt toista päivää kovassa kuumeessa. Alkoi ke kovalla päänsäryllä ja yöllä nousi sitten kuume. Tänään tullut kurkkukipu, nuha ja tukkosuus. Ääni pois.
Kuume pysynyt suht hyvin aisoissa tavallisilla kuumelääkkeillä sen 4-5t, mutta viime yönäkin oli niin kova päänsärky ettei tavallisista särkylääkkeistä huolimatta oikein pystynyt nukkumaan.
Oletteko sairastaneet kotona vai kuinka pian olette ottaneet yhteyttä lääkäriin. Yleiskunto on vielä kaikinpuolin ok.
Kommentit (5)
meillä tyttö 4v sairasti myös ja kolmessa päivässä tauti oli ohi. kuumelääkkeellä kuume pysyi hallinnassa ja yleistila hyvä myös. Itse olen iloinen, että lapsi parani niin että tamifluta ei tarvittu. Sinun asemassasi odottelisin ehkä pari päivää lähteekö tauti itsestän talttumaan, jos lapsen yleistila pysyy hyvänä.
Itse olen ihmeissäni, kun lapsemme on ollut eilisillasta saakka kipeänä ja valittanut kovaa pää- ja kurkkukipua. Kuumetta kuitenkin vain 37,3! Päiväkodissa on ollut sikainfluenssaa, joten ajattelisin, että sitä tämäkin on, mutta kuumeen puuttuminen ihmetyttää.
meillä tyttö 4v sairasti myös ja kolmessa päivässä tauti oli ohi. kuumelääkkeellä kuume pysyi hallinnassa ja yleistila hyvä myös. Itse olen iloinen, että lapsi parani niin että tamifluta ei tarvittu. Sinun asemassasi odottelisin ehkä pari päivää lähteekö tauti itsestän talttumaan, jos lapsen yleistila pysyy hyvänä.
mutta kenties isommilla lapsilla ei niinkään kuume nouse. Aikuisilla olen kuullut ollleen lähes kuumeettomia sikoja.
laskee taas sitten kuumelääkkeillä.
ap
Että luokalta yli 30% oppilaista pois. Yksi vahvistettu sika.
ap