Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin mieleipidekirjoitus "lapsilisää vain yhdestä lapsesta"

Vierailija
13.11.2009 |

Käsittämätöntä! sanon minä.

Mies kirjoitti siinä että suuria perheitä tuetaan liikaa niin rahallisesti kuin yleisesti mielipiteissäkin.

hänen mielestä liikakansoitus on ongelma ja sitä kautta pitäs lähteä että suomessa suosittais vain yhtä lasta.

Minä taas olen sitä mieltä että kehitysmaihin pitäisi saada ehkäisyvalistusta. sitä erahaa ja apua pitäisi suunnata sinne eikä niin että suomessa "pienennetään" perheitä ja sitä kautta tänne tulisi vaan enemmän ja enemmän pakolaisia.

Juu ja olen viiden lapsen äiti. ihmettelen vain että kuinka meitä tuetaan taloudellisesti muuta kuin lapsilisät jotka lapset kuluttaa.

Meillä on oikeus kyllä perustaa iso perhe. Itse me kustannetaan lapsemme. Ei tällä rikastu.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa järjettömästi haittailmiöitä. Muutenkin se on älytön juttu. Kahden lapsen politiikka vielä just ja just voisi mennä, koska silloinkin väkiluku vähenisi, kaikki kun ei hanki sitä ensimäistäkään.

Vielä fiksumpi olisi kolmen lapsen politiikka, siinä on kuitenkin jo suurperheen tuntua, ja jos vielä lisää lapsia haluaisi, kyllähän noita köyhiä ja hylättyjä olisi aina tarjolla. JA silti väki vähenisi, koska kaikki ei tosiaan hanki sitä ensimmäistäkään. Henk koht en ymmärrä miksi kenenkään pitäisi saada yli kolmea biologista lasta.

Vierailija
42/49 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 33, suurperheen äiti jolla ei ole ratkaisua maailman ongelmiin. Kunhan vain pohdin että asia ei ole niin yksinkertainen että kun syntyvyys maailmassa romahtaa niin kaikki ongelmat poistuvat.

Ja miksi puhuit "ns. ilmastonmuutoksesta"? Etkö usko siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulunut jo sen verran aikaa, että eräät ääritahot kehtaavat taas Linkolan oppeja vouhkata kuten Auvinen...

Ei opi ihminen ei...

Ääriryhmien usuttaminen lapsiperheiden kimppuun on oikeasti vaarallista. Tätä voisi kysyä vaikka Auvisen ampuman nuoren kahden lapsen äidin läheisiltä.

Vierailija
44/49 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat paljon suurempi uhka länsimaille, kuin keskimäärin 1,5 lasta tekevä länsimainen/suomalainen nainen.

Ja syy miksi viherfasistit eivät tästä halua puhua, on jo monelle ilmeisen selvä.

Koska fakta tosiaan on, että Suomen ja Euroopan väkiluku olisi jo laskussa ILMAN tätä humanitaarista maahanmuuttoa!!

Kysymys kuuluu: miksi Suomen ja Euroopan väkiluvun EI ANNETA LASKEA LUONNOLLISELLA tavalla? Vaan sen sijaan tänne tuodaan keinotekoisesti tuhansia elintasopakolaisia vuosittain suurine lapsilaumoineen? - Siis samaan aikaan, kun eräät tahot saarnaavat suut vaahdossa, kuinka länsimaisten pitää vähentää kulutusta ja "yhden lapsen politiikka" mukamas saatava käyttöön.

Johdonmukaista?

Vierailija
45/49 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli monilapsiset perheet saavat lapsia myös niiden satojen lapsettomien pariskuntien edestä!

Otetaan esimerkiksi 10 pariskuntaa. Näistä pariskunnista 4 ei halua/ei saa lapsia, ja 6 pariskuntaa haluavat/saavat.

-> Yksi näistä pariskunnista saa 3 lasta, kaksi pariskuntaa 2 lasta, ja loput kolme pariskuntaa 1 lapsen. Eli yhteensä 10 lasta.

Sama määrä joka olisi tullut vaikka nuo kaikki 10 pariskuntaa olisivat saaneet sen 1 lapsen.

Vierailija
46/49 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa 5= 15 vuotta kotosalla kuluttamassa verorahoja. Huh ja kiitos.

Vierailija
47/49 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei pidä hankkia jos ei ole varaa niitä elättää

Vierailija
48/49 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi teksti. Lapsilisä kokonaan pois, ei kenenkään lisääntymistä pitäisi rahoittaa. 

Vierailija
49/49 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen sen mielipidekirjottajan kanssa täysin samaa mieltä.

Suomeen pitäisi tehdä raja lasten määrälle, kuten kaikkialla pitäisi.  Kaksi lasta olisi ehdoton maksimi.

Lapsettomille naisille voisi antaa pienen bonuksen 50 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi