Huutonetistä... mitä mieltä?
Huusin tuotteen. Otin parin päivän päästä yhteyttä, mutta silloin ei myyjän ehdottama hakuaika sopinut työaikoihini. Lapset sairastui ja en pörrännyt netissä muutamaan päivään... ja kun menin katsomaan, niin myyjä oli lähettänyt viisi viestiä ja antanut negatiivisen palautteen. Hänellä oli myös puhelinnumeroni, mutta ei lähettänyt tekstaria tai soittanut.
Kysymys: Onko OIKEASTI kohtuullista, että tasan viikko kohteen sulkeutumisesta annetaan negatiivinen palaute VAIKKA yhteyttä on otettu ja sovittu, että haku tapahtuu vähän myöhemmin? Nyt myyjä ei suostu vastaamaan viesteihini, olen laittanut sähköpostia ja tekstareita.
Tajuan, että en ollut supernopea, mutta kai nyt jotain toleranssia tuossakin hommassa saisi olla...
Kommentit (4)
Eikö järki tosiaan sanonut, että jos ei pääse sähköpostia lukemaan, niin turha pommittaa... se yksikin viesti olisi riittänyt ja otan yhteyttä kunhan viestit näen.
Olen tosiaankin yrittänyt ottaa myyjään yhteyttä... turhaan. Mielestäni kaksi päivää yhteydenottoon EI ole pitkä aika, eikä siitä viisi päivää uuden yhteyden ottoon ole kohtuuton.
En tajua miksi jotkut myyjät on niin jäniksen selässä. Pakko kai antaa itsekin nega. Jota myyjä tietysti väittää kostonegaksi, vaikka tulee syystä, että oli kohtuuton ja kärsimätön.
Olisi saanut tuotteensa myytyä ja rahansa kouraan jo, mutta ihan silkkaa piruuttaan laittoi uudestaan myyntiin ja saa nyt odottaa ylimääräisen viikon... jos joku edes huutaa.
No, siitä vain.
ap
Ei myyjä voi tietää aikooko ostaja lunastaa jos vastausta ostajalta ei tule.
Itse olen odottanut 2 viikkoa mutta koska hupihuutjia on ollut paljon niin laitan jo viikon päästä uudestaan myyntiin. Viikko on mielestäni sopiva aika. Ja en todellakaan ala soittamaan perään!!
ja selitä ja pyydä jos voi ottaa negan pois.
Mä en ikinä huutajille soittele tai lähettele tekstiviestejä. Kerran kun kaupat loppui ei huutajan yhteystiedoissa ollut kuin kännykkänumero ulkomaille, ei sähköpostiosoitetta. Laitoin suoraan negan ja kirjoitin muutan palautteen kun otat yhteyttä sähköpostitse.Varmaan itsekin ymmärrät että 5 viestiin jos ei saa yhteyttä, on aika toivotonta, mutta luultavammin se myyjä on ihminen ja ymmärtää pitkän aikasi syyn.
5 viestiä ja et mene pariin päivään koneelle, oli siis laittanut useamman viestin per päivä.
ja selitä ja pyydä jos voi ottaa negan pois.
Mä en ikinä huutajille soittele tai lähettele tekstiviestejä. Kerran kun kaupat loppui ei huutajan yhteystiedoissa ollut kuin kännykkänumero ulkomaille, ei sähköpostiosoitetta. Laitoin suoraan negan ja kirjoitin muutan palautteen kun otat yhteyttä sähköpostitse.
Varmaan itsekin ymmärrät että 5 viestiin jos ei saa yhteyttä, on aika toivotonta, mutta luultavammin se myyjä on ihminen ja ymmärtää pitkän aikasi syyn.
5 viestiä ja et mene pariin päivään koneelle, oli siis laittanut useamman viestin per päivä.