Arvioikaa syömiseni
Tässä eilisen ja tämän päivän ruokailuni.
eilen:
-aamupalaksi lasi appelsiinimehua (en kerennyt syömään mitään)
- lounaaksi riisiä, linssipinaattipyöryköitä pinaattikermakastikkeessa, pala vaaleaa leipää.
- välipalaksi 2 keksiä
- päivälliseksi pastaa ja soijarouhekastiketta, jälkkäriksi mustikkarahkaa.
- iltapalaksi omena ja viinirypäleitä
Tänään:
- aamupalaksi pannaria ja mansikkahilloa, kahvi ja tuoremehu
- lounaaksi eilistä pastaa ja soijarouhekastiketta
- välipalaksi omena ja pieni pala pannaria ja mustikoita
- päivälliseksi itse tehty hampurilainen (sämpylä, kasvispihvi, salaatinlehti, sipulia, tumaattia, ketsuppia ja majoneesia) ja itse tehtyjä lohkoperunoita (pinnalla vähän öljyä ja mausteita, paistettu uunissa)
Kommentit (12)
En ole laikkarilla. Hiilareita tuossa varmaan on vähän liikaa...? Olen kasvissyöjä.
ap
Ainakin 2h kovan treenin määrän verran. Tai 3h kävelylenkin verran
mutta millä voisin korvata? Tuon lounasleivän ja välipalapannarin olisi kyllä voinut jättää väliin.
ap
elimistösi taitaa olla säästöliekillä, vatsasi toimii varmaan hunosti ja sinua väsyttää?? Hiilarita on paljon ja liian vähän proteiinia. Söisit vähän enemmän niin laihtuisit.
täysjyväleipää (real tms), muista rasvaa leivän päälle.
Minusta tässä oli ihan kunnon satsit, ottaen huomioon etten ole näinä päivinä juurikaan liikkunut.
Proteiineja sain kyllä varmaan aika hyvin jo tuossa soijarouhekastikkeessa, rahkaa pitäisi varmaan lisätä vähän. Raejuustosta en tykkää...
Yleensä syönkin ruisleipää, nyt oli poikkeus tuo pannari ja vaalea leipä.
Hiilareita syön kyllä liikaa, mutta tuskin elimistö on säästöliekillä.
ap (joka kiittää saamistaan kommenteista)
ja esim. ton pannarin ois voinut korvata rahkalla.
Annoskooista et sano mitään, joten aika vaikea sanoa syötkö tarpeeksi.
niin että nälkä lähti hyvin, muttei tullut kuitenkaan ähkyyn. Paitsi tuosta hampparisatsista, sen takia en jaksanut edes syödä iltapalaa :).
ap
papuja, herneitä, raejuustoa, rahkaa jne
Jos soijarouhe, linssit ja mustikkarahka eivät riitä? Pitääkö niitä syödä paljon joka aterialla?
ap
Terveellisyys? Laihtumistavoite? Vai mitä?