Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muilla ???

Vierailija
12.11.2009 |

..sellaista muijaa, jota pitää vain helpon naimisen takia. Minä nukunkin eri huoneessa, mutta aina kun haluttaa, niin aina saan. Välillä huudan sen iltaisin luokseni ja osoitan kulliani. Se on merkki, että hiukan pitäisi imeä, noin niinkuin raukeaksi tekeväksi unilääkkeeksi.Olen sanonut, että jos ei moinen kiinnosta, niin siitä vaan, jättää avaimet tiskipöydälle ja on vapaa suksimaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säällitävältä tapaukselta kuulostat. Toivottavasti pojastani ei kasva koskaan kaltaistasi vaan itseään ja myös toista ihmistä kunnioittava mies.

Vierailija
2/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin käske imemään, tekee ihan omasta halustaan. Pillua saa niin usein kuin haluaa. Ikävä kyllä on liian vähän huoneita. Joudun nukkumaan muijan vieressä, kun sohvakin on liian lyhyt ja epämukava. Oikeastaan en tarvi muijaa enää naimiseenkaan, kun se on alkanut kyllästyttää. Mukavampi silti asua perheen kanssa kuin y

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan en tarvi muijaa enää naimiseenkaan, kun se on alkanut kyllästyttää.

Vierailija
4/20 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakkari muijaan kyllästyy, etenkin jos ennen on tottunut saamaan hiukan erlaisia pilluja. Nykyisellä on hiukan väljehtynyt värkki ja siksi nainkin sitä yleenä seisaaltaan ja takaapäin. Siinä asennossa hän voi helposti jalkojensa välistä pitää kullin vartta peukalon ja etusormen välissä, ja silleen hiukan puristaa ja lisätä tiukkuutta ja minun nautintoa. Välillä sitten hiukan sivelee vielä mun pusseja. Kun tunnen lastin lähtevän, vedän kalun ulos sen verran, että liemi purskahtaa hänen käteen. Välillä päästän liemet valumaan pitkin pesrvakoa. Oli nainen sitten minkälainen tahansa, aina siitä saa jotain irti, kunhan viitsii vaivautua.

Vierailija
5/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI VITTU TEITÄ !!! JA PIDÄTTE ITSEÄNNE VIELÄ MIEHINÄ???!!!

Säälin niitä naisia, jotka teidän eteen vaivautuu edes sormea nostamaan!

SIAT!

Vierailija
6/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tartte edes sormea nostamaan...riittää kun pitävät haarat levällään. Voihan ne tietty mieskin levittää, mutta helpompi jos on jo avoinna..

Vierailija
7/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa pyöriä vain femakot jotka luuleevat kontroilloivansa miehen saamista. Jos nainen ei tee mitä pitää, niin on muita naisia jotka tekeevät. So simple ! =)

Vierailija
8/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä juttu, jos pitävät reitensä kiinni. Löysäkin värkki saa silloin ihan uusia ulottovuuksia. Mä usein naiskentelen naista läh.saarnaaja asennossa, ja silloin pidän omat jalkani naisen reisien ulkopuolella. Hitsi että se voi tuntua hyvältä, sellainen tiukka haarukka.

Vierailija
9/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin olette niin oksettavan näköisiä ettette edes muita saisi :D

Vierailija
10/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla oksettavan näköisiä, saadaan halutessamme nainenkin nauttimaan kovasti ja kalussakin on mittaa riittävästi. Siksipä nuo naiset pakkaa jäädä roikkumaan. =)

Vierailija
11/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla oksettavan näköisiä, saadaan halutessamme nainenkin nauttimaan kovasti ja kalussakin on mittaa riittävästi. Siksipä nuo naiset pakkaa jäädä roikkumaan. =)

Mites sä vastailet toisten puolesta? Onko teillä ollu jotkut kimppakivat, kun tiedät toisten ulkonäötkin?

Vierailija
12/20 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo niin pitkällä ettei naisen tarvi kunnittaa

miestä.

Vierailija
13/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on yleensä olleet sen näköisiä, ettei niitä kehtaa nussia kuin takaapäin, ja silloinkin aika usein pimeässä..Ihmeen helposti sellaiselta vähemmän kauniilta saa. Sitten jos kehtaa tavata toisenkin kerran, eikä heti ala naimaan, niin jopa alkavat itse pyytämään. On se kulli näköjään vaan sen verran haluttua kamaa tyttösillä...he ehh

Vierailija
14/20 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle miehet maksaa että saa pillua. ja jos ei maksa, niin aina on miehiä, jotka maksaa

Vierailija
15/20 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mites sä vastailet toisten puolesta? Onko teillä ollu jotkut kimppakivat, kun tiedät toisten ulkonäötkin?

[/quote]

Siksi tietenkin vastailen kun edellinen nainen yleisti jotta olemme oksettavan näköisiä.. =DD

Harjoittele muistamaan kaksi kappaletta lukemastasi!

Vierailija
16/20 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itserakkaita miehiä,huh huh..Multa ette ainakaan saa...

Mä näen miesten silmistä millaisia he ovat..

Ja tollaisista kun TE näkee läpi!

Mua ei kiinnosta kulli noin paljoa.

Haluan miehen joka rakastaa ja kunnioittaa mua,koska olen ihana nainen! Toivottavasti jokainen nainen ymmärtäisi arvonsa eikä roikkuisi miesten perässä vain munan takia..maailma muuttuisi ehkä parempaan suuntaan :D

Vierailija
17/20 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on aina ollu varaa valita millasen miehen kans on...

Vierailija
18/20 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana eikä vain kuvittele olevansa. Ei sellaista naista voi rakastaa ja kunnioittaa, joka luulee olevansa maailman ainoa ihana nainen.

Mikä se naisen arvo sitten on? Millainen on arvokas ja ihana nainen? Sohvalla löhöävä, karkkia ja pitsaa ahmiva saippuasarjojen suurkuluttaja? Sellainen, joka on kykenemätön keskustelemaan ja tekee olettamuksia parisuhteen laadusta ainoastaan arvioimalla miehen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä?

Haluan miehen joka rakastaa ja kunnioittaa mua,koska olen ihana nainen! Toivottavasti jokainen nainen ymmärtäisi arvonsa eikä roikkuisi miesten perässä vain munan takia..maailma muuttuisi ehkä parempaan suuntaan :D

Vierailija
19/20 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ap jatkaa....Mun muija on kyllä ihan hyvän näköinen, ihan sellainen näyttelykappale, ja melko hyvä naimaan, mutta meidän henkinen taso on sitten ???. Sillä on kyllä ihan lokoisat paikat mun luona.

Vierailija
20/20 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ap jatkaa....Mun muija on kyllä ihan hyvän näköinen, ihan sellainen näyttelykappale, ja melko hyvä naimaan, mutta meidän henkinen taso on sitten ???. Sillä on kyllä ihan lokoisat paikat mun luona.

Vaihtoehto olisi ottaa koira, säilyisi sama henkinen taso, mutta kyllä tietty edes muodollisesti pätevän naisen kanssa mieluummin sekstaa vaikka ei kaikki haarukat kaapissa olisikaan.. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän