Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi olla täysimetyksestä näin tarkkoja?

Vierailija
12.11.2009 |

Minä pidän itseäni täysimettäneenä, tyttö saanut vain tissiä ekat 6kk, tosin yhden vuorokauden aikana sai lypsettyä maitoa pullosta, koska minä olin sairaalassa. Tuli tuosta täysimetyksestä juttua parin ystävän kanssa, kertoivat itse täysimettäneensä 3-5kk ja minä kerroin täysimettäneeni 6kk ja mainitsin myös, että yhden vuorokauden ajan tyttö sai tissimaidon pullosta pakon edessä. Heiltä sainkin sitten kuulla, etten ole täysimettänyt. Onko se oikeasti niin, ettei voi sanoa täysimettäneensä, jos vauva saanut pullosta tissimaitoa pakkotilanteessa? Minulle on oikeastaan ihan sama mitä muut ajattelevat, omasta mielestäni olen täysimettänyt. Ihmettelen vaan, miksi tuossa jotkut on noin tarkkoja...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni määritelmän ryytimaan blogista (imetystukiryhmän aktiivinen jäsen). Joku kertoi hänelle antaneensa 2 lusikallista vettä vauvalle. Ryytimaa totesi, että sorry, et ole siis enää täysimettäjä.

Tämä on siis imetystukiryhmän virallinen määritelmä.

Vierailija
22/24 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti näin lapsellinen tai jonku mies..:) "mäki haluuuuuuuuuuun syöttäää, byäääääh.":) ;)

Et sitten kerran kertaa raaskinut miehesi antaa syöttää vauvaa?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en sitten vissiin ole täysimettänyt, kun vauva sai laitoksella yhtenä päivänä pari kertaa korviketta pullosta, kun mun maito ei ollut vielä noussut ja vauva karjui nälkäänsä.

Byääh, miten mä kestän ;).

Vierailija
24/24 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran vauvasi ei ole saanut muuta ravintoa kuin äidinmaitoa. Tuo että kerran sai pakon edestä sen tissimaitonsa pullosta, ei muuta asiaa.

Saivartelua jos muuta väittää, Samoin kuin tämä, joka muka "pilasi" täysimetyksensa kahdella lusikallisessa _vettä_...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän